abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:01:46 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?
Voor iets wat volgens mij toch echt wel enkele tijd als afspraak vaststond...???
That's rich, tho...
In mijn beleving, maar maak dit soort dingen niet mee uiteraard...
Nee, het is idd nogal dubbel, maar als je denkt dat je je kinderen toch morgen na het gesprek terugkrijgt, dan geef je ze misschien wat makkelijker mee voor een laatste keer onbekommerd een dagje samen?

Want laten we eerlijk zijn, aan de ene kant kun je wel roepen dat je altijd bang bent geweest voor zoiets, maar wie denkt nou dat een vader zijn kinderen werkelijk ombrengt?

Het ergste wat ze misschien had verwacht was een ontvoering, maar nu hij zelfmoord gepleegd heeft terwijl hij de kinderen bij zich had is het net wat erger dan je je kunt voorstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126667673
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...
Vraag is waarom in dit geval?
Wat speelde er?
Nou ja je hoort iets over de schoonvader die zich er mee bemoeide...
Als vader ben je wel behoorlijk boos natuurlijk als die leuke schoonzoon een klootzak blijk te zijn geweest... en dat kan vervolgens het vuurtje ook aanhouden door wederzijdse beïnvloeding...
Maar goed we weten te weinig van de persoon Jeroen Denis toch...
Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.
pi_126667677
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.

Ik heb een man met allemaal dezelfde sokken :D
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
I´m back.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:02:58 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126667688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:11 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126667714
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
:D

Toch handig in een geval als dit :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:15 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?
Ik ruik planning, goedkeuring van de moeder.
Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.
Maar dan nog, al zou vader ze de tweede week van de mei-vakantie hebben, en maandag weer naar school brengen, dan wil dat niet zeggen dat moeder op de hoogte was en/of goedkeuring gegeven had aan de plannen om met de kinderen naar Luxemburg te gaan.

Als ik met mijn kind in mijn huis ben, terwijl zijn vader in zijn huis is, en ik heb dus alles in mijn huis om daar te verblijven, waarom zou ik dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
En vice versa natuurlijk, als vader in zijn huis alles heeft wat nodig is voor een verblijf thuis, waarom zou hij dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667723
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook, een soort sokken.............................. 2 soorten ondergoed.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_126667730
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.
Ja, okee, ik geloof dat ook wel.
Mannen zijn nu eenmaal ongeleide projectielen, over het algemeen...
Nou ja, sommigen dan, niet allemaal natuurlijk.
Ze plegen ook 85% van alle misdaden, ze zijn betrokken bij oorlogen, moorden, uitgaansagressie, religieus en politiek extremisme, bommenleggers, schoolshootings en noem maar op. Dus ja, het is puur statistiek.
I´m back.
pi_126667733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Iemand die zijn kinderen mishandeld moet geen recht meer hebben op een bezoekregeling?
Maar 4 keer vrijgesproken, zijn er dan nooit sporen gevonden van mishandeling?>
Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.
pi_126667751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, ik geloof dat ook wel.
Mannen zijn nu eenmaal ongeleide projectielen, over het algemeen...
Nou ja, sommigen dan, niet allemaal natuurlijk.
Ze plegen ook 85% van alle misdaden, ze zijn betrokken bij oorlogen, moorden, uitgaansagressie, religieus en politiek extremisme, bommenleggers, schoolshootings en noem maar op. Dus ja, het is puur statistiek.
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.
pi_126667787
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.
Maar dan nog, al zou vader ze de tweede week van de mei-vakantie hebben, en maandag weer naar school brengen, dan wil dat niet zeggen dat moeder op de hoogte was en/of goedkeuring gegeven had aan de plannen om met de kinderen naar Luxemburg te gaan.

Als ik met mijn kind in mijn huis ben, terwijl zijn vader in zijn huis is, en ik heb dus alles in mijn huis om daar te verblijven, waarom zou ik dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
En vice versa natuurlijk, als vader in zijn huis alles heeft wat nodig is voor een verblijf thuis, waarom zou hij dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Dan ben je daar zeg rond 2 uur 's middags...
I´m back.
pi_126667796
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Omdat hij dat gelogen heeft??
pi_126667811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.
Ja, en veel hebben ook een diagnose...
Maar dat wist jij btw niet vooraf?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:12:40 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).
Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.

Als er niet bewust gekozen is voor de achternaam van de vader, en er is geen sprake van een huwelijk, dan krijgt het kind tegenwoordig de achternaam van de moeder, en zul je de omzetting naar de achternaam van de vader daarna apart moeten regelen bij de erkenning.

http://www.rijksoverheid.(...)hternaam-kind-kiezen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
Ik vind die ex schoonvader nu al niet aardig :'(
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:14:12 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667832
quote:

[..]

Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.

Ik neig steeds meer naar een gelijk voor opa.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en veel hebben ook een diagnose...
Maar dat wist jij btw niet vooraf?
Nee, dan was ik niet met hem getrouwd. Autisme/ narcisme. Ook 2 kinderen met autisme. Maar goed dat we niet alles van te voren weten. Ik wil me kinderen evengoed ook met beperking niet missen.
pi_126667845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.

IDD
pi_126667847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.

Als er niet bewust gekozen is voor de achternaam van de vader, en er is geen sprake van een huwelijk, dan krijgt het kind tegenwoordig de achternaam van de moeder, en zul je de omzetting naar de achternaam van de vader daarna apart moeten regelen bij de erkenning.

http://www.rijksoverheid.(...)hternaam-kind-kiezen
Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:16:11 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667862
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.
Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.

Over het algemeen is justitie er niet zo happig op om tot 5 keer toe dezelfde beschuldigingen te behandelen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:18:37 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.
Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667897
Als hij naar Luxemburg zou gaan zou hij toch de id kaarten van de kids mee moeten nemen?
Geloof niet dat moeders van hun vakantie af geweten heeft.
pi_126667904
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij reed niet meteen door, omdat hij idd andere zaken in het vooruitzicht had...
Of ging hij zijn kinderen halen voor een vakantie en hoorde toen pas van de OTS toestanden...?
Van zijn stuk gebracht rijdt hij niet door naar Luxemburg, maar verpoost wat rondom Doorn...
Gaat naar huis om te eten, schrijft die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
I´m back.
pi_126667912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.

Over het algemeen is justitie er niet zo happig op om tot 5 keer toe dezelfde beschuldigingen te behandelen....
Psychische mishandeling is ook moeilijk aan te tonen. Dan moet je van goede huizen komen als je dat kunt bewijzen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:20:28 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Dees83 het volgende:
Als hij naar Luxemburg zou gaan zou hij toch de id kaarten van de kids mee moeten nemen?
Geloof niet dat moeders van hun vakantie af geweten heeft.
Dat vroeg ik me ook al af, heeft ze hun ID-kaarten meegegeven?
Dat de vriendin er niet op lette of hij hun spullen wel bij zich had is inmiddels wel duidelijk :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667923
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Nee, idd, maar ter zake wrs waren Denis en Van der Schuit (of hoe heet ze?) niet getrouwd dus toch...
I´m back.
pi_126667926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij reed niet meteen door, omdat hij idd andere zaken in het vooruitzicht had...
Of ging hij zijn kinderen halen voor een vakantie en hoorde toen pas van de OTS toestanden...?
Van zijn stuk gebracht rijdt hij niet door naar Luxemburg, maar verpoost wat rondom Doorn...
Gaat naar huis om te eten, schrijf die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
Was toch tijdens laatste zitting uitgesproken die ots?? Of niet? Dan wist hij er ook vanaf.
pi_126667939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Was toch tijdens laatste zitting uitgesproken die ots?? Of niet? Dan wist hij er ook vanaf.
Ja, of niet.
Wanneer was die zitting?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:22:02 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667947
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat naar huis om te eten, schrijf die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
Ik denk dat hij z'n kinderen ging halen voor een week bij hem, en dat moeder niet beter wist dan dat de kinderen die week bij hem (thuis) zouden zijn en maandag de 13de door hem naar school zouden worden gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667949
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of niet.
Wanneer was die zitting?
Ik meen net ergens gelezen te hebben April.
pi_126667960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Psychische mishandeling is ook moeilijk aan te tonen. Dan moet je van goede huizen komen als je dat kunt bewijzen.
Aan het gedrag van kinderen is veel op te merken. Vooral leerkrachten zijn hier voor opgeleid.
pi_126667962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik meen net ergens gelezen te hebben April.
Ja, maar was hij dan ook gedagvaard?
I´m back.
pi_126667966
quote:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats waar ze zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_126667991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hij z'n kinderen ging halen voor een week bij hem, en dat moeder niet beter wist dan dat de kinderen die week bij hem (thuis) zouden zijn en maandag de 13de door hem naar school zouden worden gebracht.
Ik denk sws maandag t/m vrijdag, dus niet ook nog het laatste weekend van de vakantie...
En ja, ik denk dat-ie het wel toch gewoon gevraagd heeft... weten we dat of niet?
De huidige vriendin was iig wel op de hoogte, zo'n groot geheim was het niet iig...
I´m back.
pi_126667998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats we ze zijn.
Dat doet mijn ex ook. Je vraagt je af waarom. Tja, als je je kinderen iets aan wilt doen ga je natuurlijk niet de waarheid spreken.
pi_126668014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar was hij dan ook gedagvaard?
Normaal word je niet gedagvaart. Dat gebeurd wel bij een kort geding.
pi_126668026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats waar ze zijn.
Ja, obviously, hij beloofde haar te bellen om te zeggen dat ze gearriveerd waren in Limburg (wat klopte), maar uiteraard loog hij over de rest...
I´m back.
pi_126668042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Normaal word je niet gedagvaart. Dat gebeurd wel bij een kort geding.
Bij elke rechtszaak toch, als je daar een partij in bent?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:27:41 #289
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126668064
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, obviously, hij beloofde haar te bellen om te zeggen dat ze gearriveerd waren in Limburg (wat klopte), maar uiteraard loog hij over de rest...
Nee hij zei in luxemburg, maar hij jokte dat want hij was in limburg.
pi_126668082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee. Meestal alleen bij kort geding. Kan dat hij verstek heeft laten gaan. Maar lijkt me sterk, hij wist immers van de versoberde omgangsregeling.
pi_126668094
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:33:49 A.S. Maandag 21 mei 2e pinksterdag word er ook een zoekactie georganiseerd in Belgie. 11.00 verzamelen bij gemeentehuis in Mechelen(NL). reageer retweet
pi_126668126
Toch vreemd dat hij gewoon op vakantie mag met zijn kinderen, nadat hij beschuldigd wordt van kindermishandeling e.d.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:31:49 #293
321874 Cucumissativus
pi_126668147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Loekie1 het volgende:
Toch vreemd dat hij gewoon op vakantie mag met zijn kinderen, nadat hij beschuldigd wordt van kindermishandeling e.d.
Het was niet bewezen, dus dan konden ze hem niets maken.
pi_126668159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De rechtszaken bij mij gingen zonder dagvaarding. Alleen bij kort geding van bv vakantieregeling werd mij ex gedagvaard.
pi_126668165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Loekie1 het volgende:
Het recht is krom.
pi_126668176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:31 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Dan nog, instanties moeten dat gewoon niet toestaan. Ze zijn er toch om kinderen te beschermen?
pi_126668183
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:27 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Nee hij zei in luxemburg, maar hij jokte dat want hij was in limburg.
Volgens mij belde hij door dat hij in het motel in Limburg was aangekomen...
Hij ging buiten plan 's avonds pas weg,, en zou een motel pakken in Limburg, dat hij wrs kende... zo zal hij het gebracht hebben...
Terwijl hij normaal gesproken meteen zou zijn afgereisd naar Luxemburg direct na afhalen kinderen...
Althans zou kunnen.
Dan is de moord/verdwijning van die kinderen toch een spur of the moment thing geweest bij hem, niet de vakantie die uiteindelijk niet door ging...
En wrs omdat hij bij afhalen kinderen leerde dat zijn zoons een OTS zouden krijgen?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:33:47 #298
321874 Cucumissativus
pi_126668190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan nog, instanties moeten dat gewoon niet toestaan.
Dus dan straf je iemand voor iets wat hij weleens niet gedaan zou kunnen hebben.
pi_126668195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:31 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

De omgangsregeling was versoberd. Dus er was wel omgang.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:34:38 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126668202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk sws maandag t/m vrijdag, dus niet ook nog het laatste weekend van de vakantie...
En ja, ik denk dat-ie het wel toch gewoon gevraagd heeft... weten we dat of niet?
De huidige vriendin was iig wel op de hoogte, zo'n groot geheim was het niet iig...
Het schijnt dat er ook een tas met gymspullen mee was, dus dat impliceert wel dat hij ze naar school zou brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')