abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:43:27 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.
Daar hoeft de moeder helemaal niet van op de hoogte zijn geweest.

Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126667430
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:

[..]

Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
Van dat laatste heb je wel ervaring dan?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:44:10 #228
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_126667437
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:

[..]

Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
Voor jezelf opkomen is dan ook niet aan te raden, je moet de partner lekker over je heen laten lopen, dat is altijd de beste keuze... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_126667440
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:

[..]

Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
Een man die zich in zijn eer gekrenkt voelt ook. Maar ik zeg vrouwen die doelbewust hun kinderen bij een zorgzame vader weghouden zijn afschuwlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 09:45:29 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126667449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:
Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft :')
Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeld ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_126667452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.

Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
Dat denk ik ook. Wellicht heeft hij het pas op de dag van ophalen verteld.
pi_126667457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...
(Overigens zijn ze ooit getrouwd geweest? Die twee jongens dragen de naam van de moeder, wat gebruikelijk is bij ongetrouwden... en ze waren in 2008 al weer uit elkaar, toen die twee jongens resp. 4 en 2 waren...)
I´m back.
pi_126667467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeld ;)
kwestie van tellen. ;)
pi_126667477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:48:02 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:

[..]

Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?

Ik vraag me inmiddels af of ze überhaupt getrouwd zijn geweest.... kinderen die in 2003 en 2005 geboren zijn, achternaam van de moeder hebben, en in 2008 zijn de ouders al uit elkaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667491
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.
Dat is triest. Hopelijk heb je een goed contact met je vader.
pi_126667494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?

Ik vraag me inmiddels af of ze überhaupt getrouwd zijn geweest.... kinderen die in 2003 en 2005 geboren zijn, achternaam van de moeder hebben, en in 2008 zijn de ouders al uit elkaar....
Dat laatste vroeg ik me ook net af... ;).
I´m back.
pi_126667505
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

ik heb met beide geen contact meer.

anyway, de moeder is dus niet altijd de onschuldige, zielige,partij
pi_126667513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste vroeg ik me ook net af... ;).
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
pi_126667522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...
I´m back.
pi_126667528
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik heb met beide geen contact meer.

anyway, de moeder is dus niet altijd de onschuldige, zielige,partij
Jammer te horen. Nee tuurlijk is moeder niet altijd de onschuldige. Dat heb ik ook niet gezegd.
pi_126667534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
Dat kan, maar gebruikelijk is het niet.
Andersom ook ongetrouwden, waarbij het kind toch de achternaam van de vader heeft...
I´m back.
pi_126667537
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...
klopt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:52:49 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...
(Overigens zijn ze ooit getrouwd geweest? Die twee jongens dragen de naam van de moeder, wat gebruikelijk is bij ongetrouwden... en ze waren in 2008 al weer uit elkaar, toen die twee jongens resp. 4 en 2 waren...)
Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.

Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.

Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:

[..]

klopt.
In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...
Vraag is waarom in dit geval?
Wat speelde er?
Nou ja je hoort iets over de schoonvader die zich er mee bemoeide...
Als vader ben je wel behoorlijk boos natuurlijk als die leuke schoonzoon een klootzak blijk te zijn geweest... en dat kan vervolgens het vuurtje ook aanhouden door wederzijdse beïnvloeding...
Maar goed we weten te weinig van de persoon Jeroen Denis toch...
I´m back.
pi_126667606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.

Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.

Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?
Voor iets wat volgens mij toch echt wel enkele tijd als afspraak vaststond...???
That's rich, tho...
In mijn beleving, maar maak dit soort dingen niet mee uiteraard...
I´m back.
pi_126667615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.
pi_126667638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:57 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.
Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?
Ik ruik planning, goedkeuring van de moeder.
I´m back.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:01:01 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126667657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef moeke1 het volgende:
kwestie van tellen. ;)
Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.

Ik heb een man met allemaal dezelfde sokken :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_126667662
Politie wilde de man spreken ivm kindermishandeling. Rechter had in april beschikt dat kinderen onder toezichtstelling moesten komen en dat de man ze minder mocht zien. Er was sprake van geestelijke mishandeling van de kinderen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)nder_toezicht__.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')