Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
Van dat laatste heb je wel ervaring dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:
[..]
Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
Voor jezelf opkomen is dan ook niet aan te raden, je moet de partner lekker over je heen laten lopen, dat is altijd de beste keuze...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
Een man die zich in zijn eer gekrenkt voelt ook. Maar ik zeg vrouwen die doelbewust hun kinderen bij een zorgzame vader weghouden zijn afschuwlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:
[..]
Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:
Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft
Dat denk ik ook. Wellicht heeft hij het pas op de dag van ophalen verteld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.
Daar hoeft de moeder helemaal niet van op de hoogte zijn geweest.
Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.
Daar hoeft de moeder helemaal niet van op de hoogte zijn geweest.
Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
kwestie van tellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeld
ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
Dat is triest. Hopelijk heb je een goed contact met je vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.
Dat laatste vroeg ik me ook net af...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?
Ik vraag me inmiddels af of ze überhaupt getrouwd zijn geweest.... kinderen die in 2003 en 2005 geboren zijn, achternaam van de moeder hebben, en in 2008 zijn de ouders al uit elkaar....
ik heb met beide geen contact meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat is triest. Hopelijk heb je een goed contact met je vader.
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste vroeg ik me ook net af....
Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat is triest. Hopelijk heb je een goed contact met je vader.
Jammer te horen. Nee tuurlijk is moeder niet altijd de onschuldige. Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb met beide geen contact meer.
anyway, de moeder is dus niet altijd de onschuldige, zielige,partij
Dat kan, maar gebruikelijk is het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...
Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...
(Overigens zijn ze ooit getrouwd geweest? Die twee jongens dragen de naam van de moeder, wat gebruikelijk is bij ongetrouwden... en ze waren in 2008 al weer uit elkaar, toen die twee jongens resp. 4 en 2 waren...)
In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...quote:
Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.
Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.
Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.
Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.
Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.
Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |