Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tja, gaat het om lichamelijke mishandeling of psychische mishandeling? Mijn kinderen werden opgesloten, afgebekt, uitgescholden, maar er zijn dan geen sporen van lichamelijk geweld. En dit is vaak moeilijk aan te tonen. 1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
O bah wat een ellende Moeke, kan me je angst zo goed voorstellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
4 x vrijgesproken tijdens een rechtszaak, of zoiets van sepôt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
Door lamentabel gedrag van je ex-man?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
Sorry, GEEN keuze hadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.
Maar nu weer on topic.
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Dwaze vaders is natuurlijk goed bedoeld, maar nu wordt in mijn provincie alle vaders over 1 kam geschoren. OMGANG MOET. Men moet meer per situatie kijken. Maar zoals bij mij de papieren liggen van mishandeling door school consultatie bureau en begeleidster van oudste dochter, moet de Raad deze niet van tafel schuiven, maar er iets mee doen. Dat is niet gebeurd helaas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:30 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Denk dat de eerste prioriteit ligt bij het vinden van de kinderen en niet bij een onderzoek naar het al dan niet falen van hulpverlenende instanties.
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:35 schreef moeke1 het volgende:
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Wat denken jullie van deze theorie?
Ja, klopt zat ik ook aan te denken... Als je op vakantie gaat, doet er niet toe waarnaar toe, gooi je je tank vol de avond tevoren... Dat zijn normale voorbereidingen... en dan man ging zogenaamd voorbereid te werk...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
Maar geloof me, met BJZ kun je beter niets te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
IDD erg wazig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
Raar idd. Voor een vakantie nog wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dat is meestal dmv gif.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoorEn jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
Nee. Niks van gelezen. Raar he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?
Ja vrouwen die de kinderen bij de vaders weghouden uit rancune vind ik ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.
Maar nu weer on topic.
Daarom verbeterde ik mezelf ook naar 'ouders'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dan is meestal dmv gif.
Maar het is echt jammer dat een scheiding en ruzies vaak over de rug van kinderen worden uitgevochten. Heb het helaas zelf ook meegemaakt als kind.
Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.quote:
Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.
Ik vind dat ze daar een boete op moeten zetten, als de vader goed voor de kinderen is, ze niet mishandeld enzo is er geen enkele reden om de kinderen bij hem weg te houden!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.
Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook een beetje raar!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is in het Danikerbos nog niet gezocht?twitter:svandijk1988 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:28:23@JulianRubenNL om 11.00 uur starten wij (zoekactie Geleen) met een zoektocht in Danikerbos en Driepoel, kom helpen! https://t.co/ZNhjjVTPEH reageer retweet
Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeker tien instanties hielden zich met broertjes bezig
De Raad voor de Kinderbescherming is in zijn rapport zeer kritisch over de hulp die de twee broertjes tot april dit jaar is geboden. Sinds de problematische scheiding van de ouders in 2008 hebben meer dan tien hulpverleners en instanties zich met hen beziggehouden, waaronder Bureau Jeugdzorg. Dit heeft volgens de Raad nauwelijks effect gehad. De Raad spreekt van "zorgen over de toereikendheid van de hulp".
Bureau Jeugdzorg zegt naar aanleiding van de vermissing een intern onderzoek te zijn begonnen naar het functioneren en samenwerken van alle hulpverleningsinstanties rond het gezin. De instantie wil verder niet op de zaak ingaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-toezicht-komen/
Ze weten niet eens precies hoeveel instanties zich met dit gezin bezighielden, maar het waren er meer dan 10. En dit alles had juist een averechts effect. Ik dacht dat men al overgegaan was op 1 zorgcoördinator, maar blijkbaar is dat dus niet het geval
Het is idd heel erg triestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoorEn jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.
Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?
Omgevingstemp meegerekend?
Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:19 schreef mar1m het volgende:
Wat voor soort mishandeling weet ik niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bron iemand van zijn vrienden clubje is.
Dat is een leraar bij mijn kind op school.
Maar je gaat toch niet tegen je vrienden vertellen dat je je kinderen mishandeld?
Het kan ook zijn dat de schoonvader een stok zocht om mee te slaan, en de man het leven zo erg zuur maakte.
Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Ik heb vorig jaar bij het jeugdstation hulp ingeroepen betreffende de opvoeding en problemen met mijn zoontje, het is inderdaad niet normaal hoe veel instanties zich er mee gaan bemoeien die niet met elkaar communiceren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.
Ze zijn in 2008 al gescheiden?? Dat zijn toch geen 2 jaar?
Is een formule voor dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor jaEn ja, de omgevingstemperatuur moet je ook weten.
dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantieEn dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
Scherp.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.
Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
Als hij die kinderen heeft vermoord wilde hij niet gered worden, alhoewel je dat wellicht kunt afleiden uit zijn stop in Geleen (Neerbeek), dat vind ik wel... Of misschien wilde hij zelf gered worden, zeg maar... Dat-ie zelf op andere gedachten werd gebracht door daar langs te rijden... wat niet lukte... Echter als hij daarna zijn kinderen heeft vermoord dan is er geen uitweg meer voor hem, denk ik, dat wist-ie ook, en vandaar im Nacht und Nebel zich ophangen... ten laatste 5 uur dan schat ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
en en kan ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
Als je in die malle molen zit, weet je pas dat het recht krom is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.
Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Ik weet niet hoe nauwkeurig ze dat kunnen bepalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
Nou, de dag dat ze verdwenen? Was dat maandag of dinsdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
Zoals ik eerder zei, jou icoontje staat je iig goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.
Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
1 ding is voor mij ook zeker, krijg nooit te maken met de overheid... in welke vorm dan ook... Je verliest altijd bij die lui...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:03 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
Nee, beide ouders worden apart door BJZ op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htmquote:
en dat is boze opzet van pa?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htm
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Kinderen groeien zo verdomde snel op... of ben ik al zo oud dat ik dat weet?
Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
waarom noem je het dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik hoop geen opzet. Lijkt me moeilijk zoiets op te zetten.
Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.
Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.
Met 12 mogen ze toch al kiezen bij wie ze willen wonen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?
Nee toch?
Je hoopt als je evenwichtig bent dan later je kinderen te leren kennen en er een band mee op te bouwen, zodat ze kunnen zien dat je niet zo erg bent?
Nee, minstens 4 dus alquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.
Ze zijn in 2008 al gescheiden?? Dat zijn toch geen 2 jaar?
Zijn de kinderen daar zelf bij aanwezig?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.quote:
Ja, okee, dat weet ik, maar even afgezien daarvan, want kinderen willen vaak op een zelfde school blijven.... Met 16 op de middelbare school kunnen ze zelf weekenden op bezoek gaan bij hun vader... Is nog leuk ook als ze een band ontwikkelen, twee huizen, twee sets of rules (waarbij bij de vader vaak relaxter)...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 12 mogen ze toch al kiezen bij wie ze willen wonen?
Als jij weet dat die afspraak staat, en de vader komt ze ophalen voor een vakantie dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij die afspraak vergeten is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?
Hij kon ze ook ophalen om de volgende dag (na het gesprek) op vakantie te gaan, en het gesprek zou zijn op de dag dat ze verdwenen, zijn ze maandag of dinsdag verdwenen?
Dus wanneer zou het gesprek nou zijn?
Wist zij überhaupt wel dat ze op vakantie zouden gaan, heeft zij niet gewoon gedacht dat ze de kinderen na het gesprek (ongeacht of dat maandag of dinsdag zou zijn) weer mee naar huis zou krijgen?
Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
Ben ik niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.
ik dacht dat het ergens was gemeld door de politie? dat de vader zijn omgeving heeft verteld met de jongens naar Lxemburg te gaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus of het verhaal van vakantie is bullshit of het verhaal van de afspraak bij jeugdzorg is bullshit.
Nee, ze worden gehoord! De rechter kan het meenemen in zijn beslissing.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 12 mogen ze toch al kiezen bij wie ze willen wonen?
Ligt aan het onderwerp van gesprek, lijkt me?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zijn de kinderen daar zelf bij aanwezig?
Normaal niet, omdat er dingen besproken worden waar de kinderen niet bij horen te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zijn de kinderen daar zelf bij aanwezig?
Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
mja, als hij niet wil dan is het voor de kinderen misschien ook beter van niet en dus niet afdwingen? Maar dit is natuurlijk jouw sitatie en staat verder los van het topic.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.
Ik ga inmiddels uit van jouw scenario dat ze in het water liggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.
Maar als daarvoor ook nog een gat zit vind ik het niet raar als hij daar 1 kind heeft 'achter gelaten' en na de rijnbrug het andere.
Ook als er maar 1 tijdsgat is, dan hou ik er rekening mee dat de kinderen op twee verschillende locaties liggen.
Gordel roos kan ook ontstaan door stressquote:
Daar is geen oplossing voor, tenzij mensen in vriendschap uit elkaar gaan, maar die kun je als ze kinderen hebben met een lantaarntje zoeken volgens mij...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?
Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
Niet alleen dat, er is dan ook niet echt een band meer tussen vader en kind, of moeder en kind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.
Ah, dan is het niet moeilijk te verklaren. Moeder had de afspraak, en had haar handen vrij omdat vader de kinderen mee had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |