abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:17:09 #101
388664 crew  Dotteke
pi_126666633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Tja, gaat het om lichamelijke mishandeling of psychische mishandeling? Mijn kinderen werden opgesloten, afgebekt, uitgescholden, maar er zijn dan geen sporen van lichamelijk geweld. En dit is vaak moeilijk aan te tonen. 1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_126666634
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Wat denken jullie van deze theorie?
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:18:01 #103
388664 crew  Dotteke
pi_126666638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
O bah wat een ellende Moeke, kan me je angst zo goed voorstellen.
pi_126666645
Wat voor soort mishandeling weet ik niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bron iemand van zijn vrienden clubje is.
Dat is een leraar bij mijn kind op school.

Maar je gaat toch niet tegen je vrienden vertellen dat je je kinderen mishandeld?
Het kan ook zijn dat de schoonvader een stok zocht om mee te slaan, en de man het leven zo erg zuur maakte.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126666652
Beetje bij gelezen, komt nu wel iets meer couleur locale naar buiten, merk ik...
I´m back.
pi_126666663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
4 x vrijgesproken tijdens een rechtszaak, of zoiets van sepôt?
I´m back.
pi_126666676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
I´m back.
pi_126666679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.

Maar nu weer on topic. :)
pi_126666689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.

Sorry, GEEN keuze had
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:29:36 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
pi_126666705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dwaze vaders is natuurlijk goed bedoeld, maar nu wordt in mijn provincie alle vaders over 1 kam geschoren. OMGANG MOET. Men moet meer per situatie kijken. Maar zoals bij mij de papieren liggen van mishandeling door school consultatie bureau en begeleidster van oudste dochter, moet de Raad deze niet van tafel schuiven, maar er iets mee doen. Dat is niet gebeurd helaas.
pi_126666716
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
pi_126666720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:32:23 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666726
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
Zeg ik dat dan?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:34:14 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.

Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:34:46 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:30 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Denk dat de eerste prioriteit ligt bij het vinden van de kinderen en niet bij een onderzoek naar het al dan niet falen van hulpverlenende instanties.
In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126666743
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32 Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.
pi_126666746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:36:59 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:35 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32 Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
pi_126666749
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
pi_126666750
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ja, klopt zat ik ook aan te denken... Als je op vakantie gaat, doet er niet toe waarnaar toe, gooi je je tank vol de avond tevoren... Dat zijn normale voorbereidingen... en dan man ging zogenaamd voorbereid te werk...
Je gaat zodoende iedere gebeurtenis zien als functioneel: dwz hij wilde op de camera gezet worden bij Geleen (Neerbeek), een tankstation dat hij wrs kende, omdat een ex van hem er om de hoek woont...
Maar waarom?
Zodat de politie denkt, hij is slechts bezig geweest met een tour langs plaatsen die voor hem betekenis hadden...?
I´m back.
pi_126666752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Maar geloof me, met BJZ kun je beter niets te maken hebben.
pi_126666756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
IDD erg wazig.
pi_126666763
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoor :{ En jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126666764
quote:

[..]

Raar idd. Voor een vakantie nog wel.
pi_126666769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126666771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
I´m back.
pi_126666779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoor :{ En jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dat is meestal dmv gif.
Maar het is echt jammer dat een scheiding en ruzies vaak over de rug van kinderen worden uitgevochten. Heb het helaas zelf ook meegemaakt als kind. :{
pi_126666781
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?
Nee. Niks van gelezen. Raar he.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:41:05 #130
388664 crew  Dotteke
pi_126666784
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ja vrouwen die de kinderen bij de vaders weghouden uit rancune vind ik ook verschrikkelijk.
Jou kinderen gaven het zelf aan en dan nog moeten ze gaan ppffff
Je hebt een zware tijd gehad, hoop dat alles weer rustig wordt.
pi_126666785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dan is meestal dmv gif.
Maar het is echt jammer dat een scheiding en ruzies vaak over de rug van kinderen worden uitgevochten. Heb het helaas zelf ook meegemaakt als kind. :{
Daarom verbeterde ik mezelf ook naar 'ouders' ;) Want ja, die moeders zijn er helaas ook genoeg.
pi_126666791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

Nee. Niks van gelezen. Raar he.
Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.
pi_126666795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.
Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:43:04 #134
388664 crew  Dotteke
pi_126666798
quote:

[..]

Ik vind dat ze daar een boete op moeten zetten, als de vader goed voor de kinderen is, ze niet mishandeld enzo is er geen enkele reden om de kinderen bij hem weg te houden!
pi_126666800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.
Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.
pi_126666811
quote:

[..]

Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:44:38 #137
388664 crew  Dotteke
pi_126666812
quote:

[..]

Ja dat vind ik dus ook een beetje raar!
pi_126666819
Dat is raar idd.
Een vechtscheiding, aanklachten tegen hem wegens kindermishandeling en dan toch... wat? de laatste week van mei met vader mee?
Komt me eerder over als een relaxte omgangsregeling...
I´m back.
pi_126666823
svandijk1988 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:28:23 @JulianRubenNL om 11.00 uur starten wij (zoekactie Geleen) met een zoektocht in Danikerbos en Driepoel, kom helpen! https://t.co/ZNhjjVTPEH reageer retweet
Is in het Danikerbos nog niet gezocht?
pi_126666824
Zeker tien instanties hielden zich met broertjes bezig

De Raad voor de Kinderbescherming is in zijn rapport zeer kritisch over de hulp die de twee broertjes tot april dit jaar is geboden. Sinds de problematische scheiding van de ouders in 2008 hebben meer dan tien hulpverleners en instanties zich met hen beziggehouden, waaronder Bureau Jeugdzorg. Dit heeft volgens de Raad nauwelijks effect gehad. De Raad spreekt van "zorgen over de toereikendheid van de hulp".

Bureau Jeugdzorg zegt naar aanleiding van de vermissing een intern onderzoek te zijn begonnen naar het functioneren en samenwerken van alle hulpverleningsinstanties rond het gezin. De instantie wil verder niet op de zaak ingaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-toezicht-komen/

Ze weten niet eens precies hoeveel instanties zich met dit gezin bezighielden, maar het waren er meer dan 10. En dit alles had juist een averechts effect. Ik dacht dat men al overgegaan was op 1 zorgcoördinator, maar blijkbaar is dat dus niet het geval
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_126666838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.
Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?
Omgevingstemp meegerekend?
I´m back.
pi_126666844
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeker tien instanties hielden zich met broertjes bezig

De Raad voor de Kinderbescherming is in zijn rapport zeer kritisch over de hulp die de twee broertjes tot april dit jaar is geboden. Sinds de problematische scheiding van de ouders in 2008 hebben meer dan tien hulpverleners en instanties zich met hen beziggehouden, waaronder Bureau Jeugdzorg. Dit heeft volgens de Raad nauwelijks effect gehad. De Raad spreekt van "zorgen over de toereikendheid van de hulp".

Bureau Jeugdzorg zegt naar aanleiding van de vermissing een intern onderzoek te zijn begonnen naar het functioneren en samenwerken van alle hulpverleningsinstanties rond het gezin. De instantie wil verder niet op de zaak ingaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-toezicht-komen/

Ze weten niet eens precies hoeveel instanties zich met dit gezin bezighielden, maar het waren er meer dan 10. En dit alles had juist een averechts effect. Ik dacht dat men al overgegaan was op 1 zorgcoördinator, maar blijkbaar is dat dus niet het geval
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.

Ze zijn in 2008 al gescheiden?? Dat zijn toch geen 2 jaar?
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:49:07 #143
388664 crew  Dotteke
pi_126666847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is idd heel erg triest
Wees blij dat je dit niet heb mee hoeven maken, dit gun je niemand!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:49:15 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.
uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
pi_126666852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef Ryan3 het volgende:

Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?
Omgevingstemp meegerekend?
Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor ja :D En ja, de omgevingstemperatuur moet je ook weten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:51:55 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:19 schreef mar1m het volgende:
Wat voor soort mishandeling weet ik niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bron iemand van zijn vrienden clubje is.
Dat is een leraar bij mijn kind op school.

Maar je gaat toch niet tegen je vrienden vertellen dat je je kinderen mishandeld?
Het kan ook zijn dat de schoonvader een stok zocht om mee te slaan, en de man het leven zo erg zuur maakte.
Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.

Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666878
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantie 8)7 En dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:54:06 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666893
quote:
Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.

Ik heb vorig jaar bij het jeugdstation hulp ingeroepen betreffende de opvoeding en problemen met mijn zoontje, het is inderdaad niet normaal hoe veel instanties zich er mee gaan bemoeien die niet met elkaar communiceren.
Pedagoog, kinderarts, consultatiebureau die me weer wilden doorverwijzen naar een orthopedagoog (heb ik geweigerd, het werd me te veel), huisarts enz enz.
En dan hebben we het over helemaal niet iets ernstigs! Ik werd er zelf al hoorndol van, hoe moet het wel niet zijn bij ernstige problemen. Op die manier zetten ouders alleen maar de hakken in het zand, is mijn gevoel.
pi_126666906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor ja :D En ja, de omgevingstemperatuur moet je ook weten.
Is een formule voor dan?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:55:45 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126666909
quote:
dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:57:07 #152
388664 crew  Dotteke
pi_126666921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantie 8)7 En dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:57:35 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666924
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.

Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
Scherp.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Als hij die kinderen heeft vermoord wilde hij niet gered worden, alhoewel je dat wellicht kunt afleiden uit zijn stop in Geleen (Neerbeek), dat vind ik wel... Of misschien wilde hij zelf gered worden, zeg maar... Dat-ie zelf op andere gedachten werd gebracht door daar langs te rijden... wat niet lukte... Echter als hij daarna zijn kinderen heeft vermoord dan is er geen uitweg meer voor hem, denk ik, dat wist-ie ook, en vandaar im Nacht und Nebel zich ophangen... ten laatste 5 uur dan schat ik.
Het is gvd wat hoor...
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:59:31 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.

Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:00:05 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126666954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
en en kan ook
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:00:16 #157
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_126666956
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_126666971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.

Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Als je in die malle molen zit, weet je pas dat het recht krom is.
pi_126666979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
Ik weet niet hoe nauwkeurig ze dat kunnen bepalen.

Hij is rond 8 uur gevonden maar stel dat ze het met een foutmarge van 2 uur kunnen bepalen heb je nog niets gewonnen 2 uur auto rijden is al gauw 160 km

Pfffffffffffff dat is half Nederland.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:02:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666983
quote:

[..]

Nou, de dag dat ze verdwenen? Was dat maandag of dinsdag?
Heeft hij ze maandagochtend opgehaald omdat er in de loop van de maandag toch nog een gesprek was en is hij daar niet op komen dagen?

Ergo; heeft hij ze wel meegenomen voor een vakantie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
I´m back.
pi_126666990
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
pi_126666994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
pi_126667010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.

Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
Zoals ik eerder zei, jou icoontje staat je iig goed. *;
pi_126667018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:03 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
1 ding is voor mij ook zeker, krijg nooit te maken met de overheid... in welke vorm dan ook... Je verliest altijd bij die lui...
I´m back.
pi_126667027
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Nee, beide ouders worden apart door BJZ op de hoogte gebracht.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:06:59 #167
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_126667052
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.
pi_126667059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Ryan3 het volgende:

Is een formule voor dan?
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htm
pi_126667061
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Kinderen groeien zo verdomde snel op... of ben ik al zo oud dat ik dat weet?
I´m back.
pi_126667062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
en dat is boze opzet van pa?
pi_126667068
quote:
Mooi. :).
Zo'n som krijg je dan als patholoog-anatoom wil worden?
After a busy evening of income calculations an accountant was found dead in his office. At 10 a.m. the coroner measured the body temperature to be 85.6º F. A second reading measured at noon found the body temperature to be 82.6º F. Assume the room was a constant 70º F.

According to the coroner what would be the estimated time of death of the accountant to the nearest minute?
I´m back.
pi_126667082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik hoop geen opzet. Lijkt me moeilijk zoiets op te zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:10:42 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:10:59 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.
Maar als daarvoor ook nog een gat zit vind ik het niet raar als hij daar 1 kind heeft 'achter gelaten' en na de rijnbrug het andere.
Ook als er maar 1 tijdsgat is, dan hou ik er rekening mee dat de kinderen op twee verschillende locaties liggen.
pi_126667090
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik hoop geen opzet. Lijkt me moeilijk zoiets op te zetten.
waarom noem je het dan?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:11:17 #177
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:07 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.
Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:00 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667103
Dus of het verhaal van vakantie is bullshit of het verhaal van de afspraak bij jeugdzorg is bullshit.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:01 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667105
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?
Hij kon ze ook ophalen om de volgende dag (na het gesprek) op vakantie te gaan, en het gesprek zou zijn op de dag dat ze verdwenen, zijn ze maandag of dinsdag verdwenen?
Dus wanneer zou het gesprek nou zijn?

Wist zij überhaupt wel dat ze op vakantie zouden gaan, heeft zij niet gewoon gedacht dat ze de kinderen na het gesprek (ongeacht of dat maandag of dinsdag zou zijn) weer mee naar huis zou krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?
Nee toch?
Je hoopt als je evenwichtig bent dan later je kinderen te leren kennen en er een band mee op te bouwen, zodat ze kunnen zien dat je niet zo erg bent?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:34 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667110
quote:
Met 12 mogen ze toch al kiezen bij wie ze willen wonen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:13:08 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?
Nee toch?
Je hoopt als je evenwichtig bent dan later je kinderen te leren kennen en er een band mee op te bouwen, zodat ze kunnen zien dat je niet zo erg bent?
Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.
pi_126667123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Nee, minstens 4 dus al :'(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:14:02 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667125
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
Zijn de kinderen daar zelf bij aanwezig?
pi_126667129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

waarom noem je het dan?
Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.
pi_126667137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, okee, dat weet ik, maar even afgezien daarvan, want kinderen willen vaak op een zelfde school blijven.... Met 16 op de middelbare school kunnen ze zelf weekenden op bezoek gaan bij hun vader... Is nog leuk ook als ze een band ontwikkelen, twee huizen, twee sets of rules (waarbij bij de vader vaak relaxter)...
Het is niet anders mensen, deal with it, en ga dit soort fratsen niet doen... volgens mij ben je dan toch onevenwichtig als persoon...
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:15:11 #187
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667140
quote:

[..]

Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?
Hij kon ze ook ophalen om de volgende dag (na het gesprek) op vakantie te gaan, en het gesprek zou zijn op de dag dat ze verdwenen, zijn ze maandag of dinsdag verdwenen?
Dus wanneer zou het gesprek nou zijn?

Wist zij überhaupt wel dat ze op vakantie zouden gaan, heeft zij niet gewoon gedacht dat ze de kinderen na het gesprek (ongeacht of dat maandag of dinsdag zou zijn) weer mee naar huis zou krijgen?
Als jij weet dat die afspraak staat, en de vader komt ze ophalen voor een vakantie dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij die afspraak vergeten is?
pi_126667144
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.
pi_126667147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.
Ben ik niet mee eens.
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:15:48 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus of het verhaal van vakantie is bullshit of het verhaal van de afspraak bij jeugdzorg is bullshit.
ik dacht dat het ergens was gemeld door de politie? dat de vader zijn omgeving heeft verteld met de jongens naar Lxemburg te gaan?
pi_126667157
quote:

[..]

Nee, ze worden gehoord! De rechter kan het meenemen in zijn beslissing.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:17:13 #192
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ligt aan het onderwerp van gesprek, lijkt me?
pi_126667168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Normaal niet, omdat er dingen besproken worden waar de kinderen niet bij horen te zijn.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:05 #194
388664 crew  Dotteke
pi_126667172
quote:
Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?
Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:12 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.
mja, als hij niet wil dan is het voor de kinderen misschien ook beter van niet en dus niet afdwingen? Maar dit is natuurlijk jouw sitatie en staat verder los van het topic.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:34 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.
Maar als daarvoor ook nog een gat zit vind ik het niet raar als hij daar 1 kind heeft 'achter gelaten' en na de rijnbrug het andere.
Ook als er maar 1 tijdsgat is, dan hou ik er rekening mee dat de kinderen op twee verschillende locaties liggen.
Ik ga inmiddels uit van jouw scenario dat ze in het water liggen.
En gezien de vermiste onderbroek verwacht ik dat hij dat ook gepland had en extra schoenen en kleren meegenomen had, en daarbij simpelweg vergeten is een extra onderbroek te pakken.

Hoewel, het er misschien juist op duidt dat hij ze niet te water heeft gelaten, en wel de schone kleren had bedacht, maar dat na de daad bleek dat z'n kleren tot op z'n lijf nat/vies waren, en hij daarom niet toe kon met alleen schone bovenkleding en schoenen.

Die onderbroek is of een gevalletje vergeten, omdat je daar bij "schone kleren aantrekken" niet altijd aan denkt, of die onderbroek is vies/nat geworden terwijl hij dat niet ingecalculeerd had.

Overigens zou een tewaterlating ook weer mee matchen bij iemand die wraak boven de liefde voor z'n kinderen laat prevaleren :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:19:01 #197
388664 crew  Dotteke
pi_126667179
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gordel roos kan ook ontstaan door stress
pi_126667195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?
Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
Daar is geen oplossing voor, tenzij mensen in vriendschap uit elkaar gaan, maar die kun je als ze kinderen hebben met een lantaarntje zoeken volgens mij...
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:23 #199
388664 crew  Dotteke
pi_126667196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet alleen dat, er is dan ook niet echt een band meer tussen vader en kind, of moeder en kind.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:35 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.
Ah, dan is het niet moeilijk te verklaren. Moeder had de afspraak, en had haar handen vrij omdat vader de kinderen mee had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')