ik kan er straks niet van slapen denk ikquote:
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?quote:
Fiets zit met Ren bij zijn ouders in een Drents dorp begreep ik van Ren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
En BrandXDie mag nog in de OP!
Dirk, kom jij ook? Jajajajaja?
Hij mocht ook wel strak zitten natuurlijk, maar het was niet de bedoeling dat je m'n string en de putjes in m'n kont kon zien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?Je kan het hebben hoor, daar niet van.
Ze bedoelt het doorschijnende.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?Je kan het hebben hoor, daar niet van.
wou zeggen, ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe komt ie in de OP dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Fiets zit met Ren bij zijn ouders in een Drents dorp begreep ik van Ren.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Nip, Cat bedoelt volgens mij niet dat ze door je jurk heen kon kijken hoor
Alleen dat de vorm te zien was en da's niet zo gek met een strak jurkie toch
Ik heb trouwens niks doorschijnends gezien!
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
Ah dan heb ik iets verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
Die Kinderen voor Kinderen liedjes worden ook steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
"Poep in een gitaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaa"![]()
doordat ze vanmiddag vroeg om een stream ofzo. Dat heb ik al gezegd in een vorig topic maar sp3c negeert mij....quote:
Da's iets minder leuk, maar ik ben al trots dat je gaat kijken en wapperenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Nip, Cat bedoelt volgens mij niet dat ze door je jurk heen kon kijken hoor
Alleen dat de vorm te zien was en da's niet zo gek met een strak jurkie toch
Ik heb trouwens niks doorschijnends gezien!
En mag BrandX er bij dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ah dan heb ik iets verkeerd begrepenIk haal die tweewieler er weer uit
Jij geeft heel de verkeerde de schuldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
doordat ze vanmiddag vroeg om een stream ofzo. Dat heb ik al gezegd in een vorig topic maar sp3c negeert mij....
Ik vond je leuker toen je blauw wasquote:
Ik wel!quote:
Viewquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik heb serieus niet geken naar putten of strings of zo. Al is de kans op zichtbaarheid daarvan natuurlijk iets groter met zo'n jurkje. Daarom doe ik ze niet aan.
Ook omdat ik een dikke kont heb. Rwb staat mij veel beter.![]()
Dat je ook meteen over putten begint. Jezus.quote:
Je bent een wijf of je bent het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je ook meteen over putten begint. Jezus.
Cee to the rescuequote:
Ja je komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Fascination het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik morgen kom. :$
ren zat hier echt vanmiddag om te praten over een stream hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jij geeft heel de verkeerde de schuld
gewoon komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Fascination het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik morgen kom. :$
quote:
Maar hoe zegt dat dan dat Fiets komt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ren zat hier echt vanmiddag om te praten over een stream hoor
Er kwam een opmerking over fiets in voor en die heb ik opgevat als dat hij zou komenquote:
Heb je je vriendje niet even geappt of ie moet werken dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom of niet.
weet ik het, maar jj is een vreemde vogel dus vandaarquote:
Die werkt nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je vriendje niet even geappt of ie moet werken dan?
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?
Verstandige jongen.quote:
Ja? Ben je dan prehistorisch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?
er heeft bij ons een tijdje de doodstraf op gestaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En een sms, die kan ie niet lezen tijdens het werk?
Ik heb 'm een bericht gestuurd, maar hij werkt in de horeca dus kan niet zomaar op z'n telefoon kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En een sms, die kan ie niet lezen tijdens het werk?
Volgens mij niet, ik vind het heel normaal.quote:
ik ben er rond 18:00 en geloof de eerstequote:
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ikquote:
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaode gij nog naor d'n X-factor kieken?
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik vind het heel normaal.
Ah nee helemaal logisch dan iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm een bericht gestuurd, maar hij werkt in de horeca dus kan niet zomaar op z'n telefoon kijken.
ooh das kei leutig Sjeeke! zijt er nu al benieuwd naor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben er rond 18:00 en geloof de eerste
ah ok. Ik moet tot ong. 17.00 lesgeven, dus ik verwacht ook ergens tussen half 7 en 7 er te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ik
Nou ja, ben bang dat het druk wordt en dat ik dan moet staan of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
Fasje waar hangt het vanaf of je komt morgen of niet?
Waar twijfel je aan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ik
Booooooooooooooring!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.
Dè minne gai nie war?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh das kei leutig Sjeeke! zijt er nu al benieuwd naor.
alsof niemand zijn/haar kruk aan je af zou staan als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ben bang dat het druk wordt en dat ik dan moet staan of zo.En omdat het zo'n eind is.
Oeh, een blog van jou is altijd leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.
ge wit oit noit niequote:
gij zijt nun aorigequote:
Nou gaat Roos boos worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
Wanne kwatsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
jij hebt ruzie met roos en jj nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Dan staat ie alleen maar zo;quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan staat ie alleen maar zo;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn was later nog erger:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.!
Wè zeejde gij?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In m'n Speedo! Zo booooooring in je...
Ha!
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Greys, eten wij eigenlijk daar of hoe doen we dat?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
Hij heeft altijd een paar keuzes, toch? Dan komen we er vast wel uit. Maar even waarschuwen is misschien wel handig, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
Donequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
Cee zet anders ff in de OP erbij wie willen eten bij Henk.
Dat wordt voor mij dus + Eten. JJ en zijn vriendin ook een +voer. BrandX een +voer en voor de rest geen idee precies. Greys lijkt dus ook voor hamburgert te kiezen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Maes het volgende:
Ik zat weer niet op te letteneten we bij Henk?
Donequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Ole het volgende:
Oognip, MB , HW En ik eten ook.
timmmm ook dacht ik. En LH en vrouw
quote:
Ga jiij je heldenstatus weer waarmakenquote:
http://songfestival.hole1988.nl/ kies live en dan EBU (Finale)quote:
Schreeuw niet zo joh, ik ben niet doof.quote:
Heldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/ kies live en dan EBU (Finale)
OMG maak een apart topicquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/ kies live en dan EBU (Finale)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel, wil je ajb een apart topic maken ook al heb ik daar niks meer over te zeggen
Ik bedoel, wil je ajb een apart topic maken ook al heb ik daar niks meer over te zeggen
Ik zie het morgen nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niet kijken hoor, ik zie het morgen wel!
Gij mot er nog van groeienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Maar Peter voorziet mij eigenlijk altijd wel van eten dus ik maak me geen zorgen.
Want het is zelf een lekker hapje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Maar Peter voorziet mij eigenlijk altijd wel van eten dus ik maak me geen zorgen.
Dat overleeft ie niet en vind ik een beetje beschamend enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Moet je wel op schoot gaan zitten dit keer!
Ik ben de heks van Hans en Grietje!quote:
ROFLOLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cee weet niet of er wel genoeg zitplek is en kijkt daarom liever thuis.
Zelfs ik kijk niet, ik laat me morgen eens verrassenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga niet kijken hoor, ik zie het morgen wel!
Belgie moet winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs ik kijk niet, ik laat me morgen eens verrassen
Goh, leuke sig heb je, waar zag ik die toch eerder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cee weet niet of er wel genoeg zitplek is en kijkt daarom liever thuis.
Ik ben niet origineel. Jij wel. Zo tevreden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goh, leuke sig heb je, waar zag ik die toch eerder?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs ik kijk niet, ik laat me morgen eens verrassen
Nee johquote:
En Griekenland zo?quote:
Jammer, maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kijk thuis op de bank, saaineus als ik ben
Kijk ik met je meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kijk thuis op de bank, saaineus als ik ben
Als het nou een uurtje rijden was, dan zou ik voor een paar uurtjes heus wel langs wippen, maar dik 2 uur gaat me net wat te verquote:
Gezellig!quote:
Gewoon frisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig!
Wat kan ik voor je inschenken?
Buiten is het frisquote:
Niet gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En Griekenland zo?
Aangezien je net al vroeg wanneer die zouden komen?
Ik denk het maar wel. Al wil ik nog steeds even Boor goed in de gaten houden... ook al heeft ie heel de week niet gesprongen naar de parkietquote:
Niets mis met hechten aan parkieten. Napoleon is awesome.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het maar wel. Al wil ik nog steeds even Boor goed in de gaten houden... ook al heeft ie heel de week niet gesprongen naar de parkiet![]()
Maar mocht het echt niet gaan zijn er al meerderen die hem willen hebben, dus dat is een fijn idee.
Ik heb me er echter alweer aan gehechtAan een parkiet
Toen ie net zo eigenwijs steeds via mijn hand naar de volgende spijl trippelde en heel eigenwijs koddig keek naar me smolt ik alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets mis met hechten aan parkieten. Napoleon is awesome.
Anouk die echt allejezus goed de generale net deedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
weer thuis, de stad is stom en koud
wat heb ik gemist?
Omg, ik zie het gewoon voor me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ie net zo eigenwijs steeds via mijn hand naar de volgende spijl trippelde en heel eigenwijs koddig keek naar me smolt ik al![]()
oeh ik ik ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken jullie nog niet zo goed allemaal hoor, wie wil me morgen even een wie hoort bij welke username en wie hoort bij wie rondje doen? :p
done deal denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk die echt allejezus goed de generale net deed![]()
Sp3c en Timmm die 40 minuten verdwaald door de kroeg strompelen.quote:
hij kan toch wel ff stil in een hoekje gaan zitten tot ik eindelijk gearriveerd ben??quote:
heb je de huisregels in de OP nog niet gelezen ofzoquote:
Dan ga ik hem wel vast kusjes gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij kan toch wel ff stil in een hoekje gaan zitten tot ik eindelijk gearriveerd ben??
hij neemt zijn laptop maar mee
Walkin' on the edge.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je de huisregels in de OP nog niet gelezen ofzo
quote:
quote:
Maar je bemoeit je toch ook nergens mee?quote:
I like the way you think.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar je bemoeit je toch ook nergens mee?
Je mengt je overal in, dat is wat anders.
kras krasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
ja ga het lekker ingewikkeld lopen maken
* sp3c kan er niet mee omgaan
Huisregel nr 3, het is een goede dag?quote:
Donequote:
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Huisregel nr 3, het is een goede dag?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb het erin gegastmod, Greys en Erik kunnen me niets meer maken en Cee kan ik wel hebben denk ik
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb het erin gegastmod, Greys en Erik kunnen me niets meer maken en Cee kan ik wel hebben denk ik
een IT-er die hard loopt......grapjas.quote:
it happens!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
een IT-er die hard loopt......grapjas.
dat is wel een goede reden hard te rennen inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
it happens!
soms hebben ze pizza in de kantine
zeker nu met al die Polen, kregen thuis nooit te eten volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel een goede reden hard te rennen inderdaad
doodmoe word ik er van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker nu met al die Polen, kregen thuis nooit te eten volgens mij
tenzij die nog half rauw is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
dat wel ja maar als je eenmaal aan je pizza zit dan had je een goede dag
Heb ze bij ons nog nooit pizza zien eten, wel elke pauze een tosti met ketchup.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
en het Polenmeldpunt doet er niets aan hoor
zovaak gemeld dat ik geen pizza meer had door die gasten ... krijg geeneens reactie
toffe gasten wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ze bij ons nog nooit pizza zien eten, wel elke pauze een tosti met ketchup.
Die van ons spreken gebroken Engels en een paar zinnen Nederlands.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
toffe gasten wel hoor
sommigen spreken plat Haags tegenwoordig
Ja, maar het wordt pas echt mooi als ze woorden gaan gebruiken met een dubbele betekenis en dan aan jou komen vragen waarom iedereen toch zo giechelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
wat ze met Engels doen geeft me wel iedere keer de kriebels trouwens
leggen die klemtonen heeeel vaag ofzo en overal moet een k achter
of je geeft woorden zelf een dubbele betekenis en voegt het toe aan de taallesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt pas echt mooi als ze woorden gaan gebruiken met een dubbele betekenis en dan aan jou komen vragen waarom iedereen toch zo giechelt.
Daar was ik nog niet op gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
of je geeft woorden zelf een dubbele betekenis en voegt het toe aan de taalles
dan moeten ze voortaan giebelen om niks
Ik probeer ze juist aan de Leidse R te krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
of
'nee Petr, de -er in bv moeder is anders als bij jullie, das een soort stille -er, spreek je uit als moedah'
Ja, maar wel lastig, want een rare klank voor die mensen.quote:
Wut?quote:
Ja, is wel een beetje anders nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
ik ging vroegah altijd stappen in Leiden
bestaat de Mallebabbe nog?
Hoe lang geleden was dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
van mij ook ... iedere week
en dan dronken op onze fietsies terug naar zoetermeer
Das een aardig stukje terugquote:
Hebben wij ijshockey in Leiden dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
vorig seizoen weer begonnen met ijshockeyen in Leiden
aaawquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Laysa het volgende:
Alleen. Om jullie vind ik het al jammer dat ik er niet bij ben
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Laysa het volgende:
ja vlakbij het station zit een ijsbaantje, net echt iets om over naar huis te schrijven ofzo maar er is ijshockeyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben wij ijshockey in Leiden dan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Laysa het volgende:
om de week zitten we er te sjoelen ... somsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Laysa het volgende:
Ooit kom ik een keertje langs daar![]()
Stelletje donders
Nog wakker?quote:
half haha. Kreeg appje en keek erna op FOK!quote:
Nooit geweest. Ziet er leuk uit.quote:
Je miste ons gewoon, mag je best toegeven hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
half haha. Kreeg appje en keek erna op FOK!
Awquote:
geen tribunes en geen glas langs de boarding enzo dus je kunt er geen ijshockey op niveau spelen helaas ... als ik straks miljonnair bent komt het er allemaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit geweest. Ziet er leuk uit.
Geen publiek is goed toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen tribunes en geen glas langs de boarding enzo dus je kunt er geen ijshockey op niveau spelen helaas ... als ik straks miljonnair bent komt het er allemaal
leuk halletje iig dat gerunned wordt door hele aardige mensen (vrijwilligers mostly)
en het ijs is super
met de auto??quote:
Ik heb al zo lang niet op schaatsen gestaan. Dan wil ik er niet nog wat figuren bij die naar me zitten te kijken en me toeroepen wat ik allemaal fout doe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef sp3c het volgende:
nee gek, met publiek is beter ... zeker als ze een beetje lawaai maken
was laatst bij een basketball wedstrijd in Leiden en dat zit wel goed hoor
ja maar als je het per ongeluk goed doet ben je de eindbaasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet op schaatsen gestaan. Dan wil ik er niet nog wat figuren bij die naar me zitten te kijken en me toeroepen wat ik allemaal fout doe.
Ja, dan wel, maar ik schat die kans niet zo hoog in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar als je het per ongeluk goed doet ben je de eindbaas
Dus, als het echt niet goed gaat, niet mijn eigen kleren weer aandoen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
bovendien bestaat een ijshockeyteam uit een man of 15/20 die allemaal bij je tas met je kleren kunnen komen dus als je echt niet goed doet is het publiek echt wel het minste van je problemen
geloof me![]()
als je ze nog kunt vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus, als het echt niet goed gaat, niet mijn eigen kleren weer aandoen.
Dat is wat je zegt, toch?
Och, in ijshockey-tenue naar huis is ook geen probleem.quote:
Ja, maar ik zou ze dan niet meer vertrouwen, wie weet wat er in zit.quote:
als ze ergens wat in willen doen dan doen ze dat in je tasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou ze dan niet meer vertrouwen, wie weet wat er in zit.
Mooi, wegwerptas en geen eigen kleding meenemen dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze ergens wat in willen doen dan doen ze dat in je tas
Als dat nou het standaardtenue was sloeg de sport hier misschien wat meer aan. 't Is maar een ideetje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
eerst een rondje vol shame met alleen je schaatsen en een tok in de vorm van een olifanten hoofd maken
Wegwerpuitrustingsstukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
wegwerptas werk niet echt met zoveel uitrustingstukken
lolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Als dat nou het standaardtenue was sloeg de sport hier misschien wat meer aan. 't Is maar een ideetje.
Als Talpa er nou nog was hadden ze er wel een show voor gevonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, ik ben niet echt een bangerikje maar als ik zonder bescherming op goal gaan staan loopt het er dun uit achter en ik weet niet of dat zo'n een publiekstrekker is
Nee, hehe, daar speel je ook niet me een puck.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |