Die van ons spreken gebroken Engels en een paar zinnen Nederlands.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
toffe gasten wel hoor
sommigen spreken plat Haags tegenwoordig
Ja, maar het wordt pas echt mooi als ze woorden gaan gebruiken met een dubbele betekenis en dan aan jou komen vragen waarom iedereen toch zo giechelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
wat ze met Engels doen geeft me wel iedere keer de kriebels trouwens
leggen die klemtonen heeeel vaag ofzo en overal moet een k achter
of je geeft woorden zelf een dubbele betekenis en voegt het toe aan de taallesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt pas echt mooi als ze woorden gaan gebruiken met een dubbele betekenis en dan aan jou komen vragen waarom iedereen toch zo giechelt.
Daar was ik nog niet op gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
of je geeft woorden zelf een dubbele betekenis en voegt het toe aan de taalles
dan moeten ze voortaan giebelen om niks
Ik probeer ze juist aan de Leidse R te krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
of
'nee Petr, de -er in bv moeder is anders als bij jullie, das een soort stille -er, spreek je uit als moedah'
Ja, maar wel lastig, want een rare klank voor die mensen.quote:
Wut?quote:
Ja, is wel een beetje anders nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
ik ging vroegah altijd stappen in Leiden
bestaat de Mallebabbe nog?
Hoe lang geleden was dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
van mij ook ... iedere week
en dan dronken op onze fietsies terug naar zoetermeer
Das een aardig stukje terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |