Verstandige jongen.quote:
Ja? Ben je dan prehistorisch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?
er heeft bij ons een tijdje de doodstraf op gestaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En een sms, die kan ie niet lezen tijdens het werk?
Ik heb 'm een bericht gestuurd, maar hij werkt in de horeca dus kan niet zomaar op z'n telefoon kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En een sms, die kan ie niet lezen tijdens het werk?
Volgens mij niet, ik vind het heel normaal.quote:
ik ben er rond 18:00 en geloof de eerstequote:
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ikquote:
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaode gij nog naor d'n X-factor kieken?
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik vind het heel normaal.
Ah nee helemaal logisch dan iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm een bericht gestuurd, maar hij werkt in de horeca dus kan niet zomaar op z'n telefoon kijken.
ooh das kei leutig Sjeeke! zijt er nu al benieuwd naor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben er rond 18:00 en geloof de eerste
ah ok. Ik moet tot ong. 17.00 lesgeven, dus ik verwacht ook ergens tussen half 7 en 7 er te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ik
Nou ja, ben bang dat het druk wordt en dat ik dan moet staan of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
Fasje waar hangt het vanaf of je komt morgen of niet?
Waar twijfel je aan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Muis er rond half zeven is, Goodbye en ik rond zeven uur, ClubNip ook geloof ik
Booooooooooooooring!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.
Dè minne gai nie war?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh das kei leutig Sjeeke! zijt er nu al benieuwd naor.
alsof niemand zijn/haar kruk aan je af zou staan als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ben bang dat het druk wordt en dat ik dan moet staan of zo.En omdat het zo'n eind is.
Oeh, een blog van jou is altijd leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, meej 'n halluf ôôg, gaoi ondertusseh mun blog ovur d'n finaole van morrege schrèève.
ge wit oit noit niequote:
gij zijt nun aorigequote:
Nou gaat Roos boos worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
Wanne kwatsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
jij hebt ruzie met roos en jj nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Dan staat ie alleen maar zo;quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan staat ie alleen maar zo;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn was later nog erger:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.!
Wè zeejde gij?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In m'n Speedo! Zo booooooring in je...
Ha!
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Greys, eten wij eigenlijk daar of hoe doen we dat?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
Hij heeft altijd een paar keuzes, toch? Dan komen we er vast wel uit. Maar even waarschuwen is misschien wel handig, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |