ik kan er straks niet van slapen denk ikquote:
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?quote:
Fiets zit met Ren bij zijn ouders in een Drents dorp begreep ik van Ren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
En BrandXDie mag nog in de OP!
Dirk, kom jij ook? Jajajajaja?
Hij mocht ook wel strak zitten natuurlijk, maar het was niet de bedoeling dat je m'n string en de putjes in m'n kont kon zien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?Je kan het hebben hoor, daar niet van.
Ze bedoelt het doorschijnende.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je de contouren van je lijf wilde laten zien en daarom bewust een strak jurkje had gekocht?Je kan het hebben hoor, daar niet van.
wou zeggen, ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe komt ie in de OP dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Fiets zit met Ren bij zijn ouders in een Drents dorp begreep ik van Ren.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Nip, Cat bedoelt volgens mij niet dat ze door je jurk heen kon kijken hoor
Alleen dat de vorm te zien was en da's niet zo gek met een strak jurkie toch
Ik heb trouwens niks doorschijnends gezien!
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
Ah dan heb ik iets verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Komt fiets ook ja?![]()
Die kon niet toch?
Die Kinderen voor Kinderen liedjes worden ook steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
"Poep in een gitaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaa"![]()
doordat ze vanmiddag vroeg om een stream ofzo. Dat heb ik al gezegd in een vorig topic maar sp3c negeert mij....quote:
Da's iets minder leuk, maar ik ben al trots dat je gaat kijken en wapperenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga ouderwets op de bank zitten en ga echt met vlaggetje wapperen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Nip, Cat bedoelt volgens mij niet dat ze door je jurk heen kon kijken hoor
Alleen dat de vorm te zien was en da's niet zo gek met een strak jurkie toch
Ik heb trouwens niks doorschijnends gezien!
En mag BrandX er bij dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ah dan heb ik iets verkeerd begrepenIk haal die tweewieler er weer uit
Jij geeft heel de verkeerde de schuldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
doordat ze vanmiddag vroeg om een stream ofzo. Dat heb ik al gezegd in een vorig topic maar sp3c negeert mij....
Ik vond je leuker toen je blauw wasquote:
Ik wel!quote:
Viewquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik heb serieus niet geken naar putten of strings of zo. Al is de kans op zichtbaarheid daarvan natuurlijk iets groter met zo'n jurkje. Daarom doe ik ze niet aan.
Ook omdat ik een dikke kont heb. Rwb staat mij veel beter.![]()
Dat je ook meteen over putten begint. Jezus.quote:
Je bent een wijf of je bent het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je ook meteen over putten begint. Jezus.
Cee to the rescuequote:
Ja je komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Fascination het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik morgen kom. :$
ren zat hier echt vanmiddag om te praten over een stream hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jij geeft heel de verkeerde de schuld
gewoon komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Fascination het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik morgen kom. :$
quote:
Maar hoe zegt dat dan dat Fiets komt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ren zat hier echt vanmiddag om te praten over een stream hoor
Er kwam een opmerking over fiets in voor en die heb ik opgevat als dat hij zou komenquote:
Heb je je vriendje niet even geappt of ie moet werken dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom of niet.
weet ik het, maar jj is een vreemde vogel dus vandaarquote:
Die werkt nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je vriendje niet even geappt of ie moet werken dan?
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf is dat voor prehistorisch type dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |