ge wit oit noit niequote:
gij zijt nun aorigequote:
Nou gaat Roos boos worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
Wanne kwatsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die vetklep die jullie in je avatar hebben zou ik wel in een nieuw seizoen van Obese willen zien.
jij hebt ruzie met roos en jj nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Dan staat ie alleen maar zo;quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan staat ie alleen maar zo;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn was later nog erger:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij afvalt, blijft er zo'n lang hangvel onder z'n kin over.!
Wè zeejde gij?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In m'n Speedo! Zo booooooring in je...
Ha!
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Greys, eten wij eigenlijk daar of hoe doen we dat?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
Hij heeft altijd een paar keuzes, toch? Dan komen we er vast wel uit. Maar even waarschuwen is misschien wel handig, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n beroemde hamburgert met patat lijkt me wel wat
Hoeveel eten er eigenlijk mee? Moeten we Henk niet ff waarschuwen? Die denkt mss dat er 5 komen eten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |