quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs ik kijk niet, ik laat me morgen eens verrassen
Nee johquote:
En Griekenland zo?quote:
Jammer, maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kijk thuis op de bank, saaineus als ik ben
Kijk ik met je meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kijk thuis op de bank, saaineus als ik ben
Als het nou een uurtje rijden was, dan zou ik voor een paar uurtjes heus wel langs wippen, maar dik 2 uur gaat me net wat te verquote:
Gezellig!quote:
Gewoon frisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig!
Wat kan ik voor je inschenken?
Buiten is het frisquote:
Niet gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En Griekenland zo?
Aangezien je net al vroeg wanneer die zouden komen?
Ik denk het maar wel. Al wil ik nog steeds even Boor goed in de gaten houden... ook al heeft ie heel de week niet gesprongen naar de parkietquote:
Niets mis met hechten aan parkieten. Napoleon is awesome.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het maar wel. Al wil ik nog steeds even Boor goed in de gaten houden... ook al heeft ie heel de week niet gesprongen naar de parkiet![]()
Maar mocht het echt niet gaan zijn er al meerderen die hem willen hebben, dus dat is een fijn idee.
Ik heb me er echter alweer aan gehechtAan een parkiet
Toen ie net zo eigenwijs steeds via mijn hand naar de volgende spijl trippelde en heel eigenwijs koddig keek naar me smolt ik alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets mis met hechten aan parkieten. Napoleon is awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |