Dus, als het echt niet goed gaat, niet mijn eigen kleren weer aandoen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
bovendien bestaat een ijshockeyteam uit een man of 15/20 die allemaal bij je tas met je kleren kunnen komen dus als je echt niet goed doet is het publiek echt wel het minste van je problemen
geloof me![]()
als je ze nog kunt vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus, als het echt niet goed gaat, niet mijn eigen kleren weer aandoen.
Dat is wat je zegt, toch?
Och, in ijshockey-tenue naar huis is ook geen probleem.quote:
Ja, maar ik zou ze dan niet meer vertrouwen, wie weet wat er in zit.quote:
als ze ergens wat in willen doen dan doen ze dat in je tasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou ze dan niet meer vertrouwen, wie weet wat er in zit.
Mooi, wegwerptas en geen eigen kleding meenemen dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze ergens wat in willen doen dan doen ze dat in je tas
Als dat nou het standaardtenue was sloeg de sport hier misschien wat meer aan. 't Is maar een ideetje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
eerst een rondje vol shame met alleen je schaatsen en een tok in de vorm van een olifanten hoofd maken
Wegwerpuitrustingsstukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
wegwerptas werk niet echt met zoveel uitrustingstukken
lolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Als dat nou het standaardtenue was sloeg de sport hier misschien wat meer aan. 't Is maar een ideetje.
Als Talpa er nou nog was hadden ze er wel een show voor gevonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, ik ben niet echt een bangerikje maar als ik zonder bescherming op goal gaan staan loopt het er dun uit achter en ik weet niet of dat zo'n een publiekstrekker is
Nee, hehe, daar speel je ook niet me een puck.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |