quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Hoe hard heeft die boom wel niet gereden?quote:
onder de maximum snelheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe hard heeft die boom wel niet gereden?
Dat is de pliesie mevrouw aan de auto aan het vragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe hard heeft die boom wel niet gereden?
Wil je ons iets vertellen?quote:
Neequote:
Jep.. Al is ie als het goed is bijna thuis nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Alfisti het volgende:
Waar is de draak dan? Weer de witte olifant aan het uithangen?
ik neem wortels meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef 2cv het volgende:
Zo, auto leeg, kunnen er weer mensen in morgen.
Action.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee! Eerst op zoek naar een spaarpot!
[..]
Jep.. Al is ie als het goed is bijna thuis nu.
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Action.
Hebben ze van die spaarpotjes van blik. Die kun je dan openen met een blikopener..
Staan best leuke tussen. Wil er nog wel eens eentje aanschaffen waar ik dan al het kleingeld in donder
Keer krat bier voor halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Anne het volgende:
I know. Zo eentje hebben we al (al is dit geen spaarpotJE, maar een flinke spaarpot):
[ afbeelding ]
Hij is bijna niet meer te tillen zo zwaar. En hij zit nog niet eens half vol.
die bedoelde ik ja. Je hebt wel een leuke. Poesie <3quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Anne het volgende:
I know. Zo eentje hebben we al (al is dit geen spaarpotJE, maar een flinke spaarpot):
[ afbeelding ]
bij de Xenos al gekeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
standaard bij me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je niet meer aan een goed stel wandelschoenen en een OV chipkaart om thuis te komen?
Grote gietijzeren varkenquote:
zolang je de vangrail maar heel laatquote:
Plan B: SD's briefgeld sparen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Anne het volgende:
Denk 't niet. Het is voornamelijk SD's kleingeld wat er in zit.
nope ik mag nog geen voertuigen besturen en dadelijk nog wat werkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ging jij nou eigenlijk zo meteen ook nog mee?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar Groningen of Friesland? Nee dank u
Zoiets dacht ik al wel. De meeste moet je nog een ton of 2 in stoppen om er iets fatsoenlijks van te maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef Paladijn het volgende:
Overigens zijn woonboerderijen hier nog aanzienlijk duurder dan in Duitsland
En de goedkoopste meuk is in the middle of f**king nowhere. Leuk als je kinderen hebt of wilt genieten van voorzieningen als winkels, theaters en bioscopen in de buurt zonder drie kwartier over landweggetjes te rijden waar tegenwoordig een 60 zone is
tien jaar in een bouwput wonenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel. De meeste moet je nog een ton of 2 in stoppen om er iets fatsoenlijks van te maken.
Maar als zoiets hier in de buurt zou staan met een bak grond zou ik die uitdaging wel aan willen gaan. Als je alles zelf doet en je doet er 10 jaar over, dan is dat het wel waard
hoef je m niet te openenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef Paladijn het volgende:
In een bouwput? Eerst moet er nog een beerput aangelegd worden!
nee ze reden over de afsluitdijkquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Alfisti het volgende:
Iemand Lex nog zien lopen over de Afsluitdijk??
hij was opmerkelijk wakker. Ik gok dat 2cv aan het lopen isquote:
FOK!-rit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
Hallo![]()
Heb je een motorrit Annie? Kun je niet beter wachten tot morgen als dat het geval is?
Edit: Een georganiseerde tour kun je uiteraard niet zomaar verplaatsen![]()
Ik heb nog geen één uitzending gekekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Duvel het volgende:
Tof, maar gelukkig ben je op tijd thuis voor het songfestival.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Duvel het volgende:
Tof, maar gelukkig ben je op tijd thuis voor het songfestival.
Jij kijkt natuurlijk met het hele gezin!quote:
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk met het hele gezin!
nog zo'n wrak erbijquote:
Waarom heb je een imperiaal met twee banden op je dak?quote:
das de rescue set.. imperiaal onder de bx, wielen tegen de imperiaal aan en gebruiken als aanhangerquote:Op zondag 19 mei 2013 10:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom heb je een imperiaal met twee banden op je dak?
Heb je al een nieuwe Perenschuit zonder dak gekocht?quote:
Nope, nog steeds de 406Cquote:Op zondag 19 mei 2013 11:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe Perenschuit zonder dak gekocht?
eerst je tuin met garage en slaaphut in orde brengenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, nog steeds de 406CVolgende maand voor de APK en dan zie ik wel wat er moet gebeuren, als de kosten te hoog worden sjoel ik hem er uit en koop ik wat anders.
12 dagen nogquote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst je tuin metzonder garage en slaaphut in orde brengen
80 meter.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe ver ben je Frankrijk in geweest voor dat hok?
Nopequote:
Nee, gelukkig niet. Huis is pas 7,5 jaar oud en in topstaat, beetje verven en dat is hetquote:moet er nog gesloopt worden?
ziet er inderdaad goed uit. Jammer van het dak, dat maakt het geheel een beetje onpraktisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nee, gelukkig niet. Huis is pas 7,5 jaar oud en in topstaat, beetje verven en dat is het
Geen Hyves hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb google+, facebook, tweakers, twitter (3x), facebook, fetlife, linkedin en nog een paar van die dingen
BUSTED! In de OP ermee!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
kak, nou vind ik toch een liedje met Justin Bieber leuk![]()
Puike bass
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb alleen nog Facebook. Twitter gebruik ik alleen om de nieuwtjes te lezen van dingen die me intresseren, zelf doe ik er niks mee.
[..]
Geen Hyves hebben
http://van3naar10miljoenvrienden.nl/quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomen
even lezen,tx!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://van3naar10miljoenvrienden.nl/
Ik begreep hyves sowieso al niet, onoverzichtelijke rommel en veel te veel niet boeiende mensen die om je aandacht vragen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
kak, nou vind ik toch een liedje met Justin Bieber leuk![]()
Puike bass
Goede actie! Ik heb uit protest twee weken ALLES IN HOOFDLETTERS OP HYVES GEZET, met uitroeptekens. Daarna naar FB overgestapt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomen
DAT ZAL ZE LEREN! DE SCHOBBEJAKKEN!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goede actie! Ik heb uit protest twee weken ALLES IN HOOFDLETTERS OP HYVES GEZET, met uitroeptekens. Daarna naar FB overgestapt.
heb jij wel tijd voor vakantie met je huizenjacht?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef Anne het volgende:
Kenden jullie deze website al? http://www.urlaubsguru.de/
Tip-website over vakanties enzo.
Voorbeeldje: 430 euro inclusief vlucht en autohuur voor 9 dagen naar Orlando bijvoorbeeld![]()
.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Paladijn het volgende:
ter compensatie van het drama:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_netterlands.html
quote:
Ik moest wel even goed kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Paladijn het volgende:
meanwhile, in China... people shit bricks:
[ afbeelding ]
Krijg je er ook aandelen Shell bij?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef blup het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Dat grote witte wrak staat in een schuur. Wanneer die in gebruik genomen wordt gaan de andere 2 wrakken weg. Ik heb nu 3 BX-en en dat is mij 2 teveel.quote:
0km. Afgerond naar boven.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe ver ben je Frankrijk in geweest voor dat hok?
Dat waren volledige wielen. Reservewielen voor als van het grote witte wrak de banden minder goed waren dan de verkoper beweerde.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom heb je een imperiaal met twee banden op je dak?
Toch nog zo verquote:
nee maar schenk maar inquote:
Oohh, wat zou ik zo'n bak graag hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef blup het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Ruil de pealeaux en de Beemer inquote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oohh, wat zou ik zo'n bak graag hebben
Wel effe een KvK inschrijving roggelen, anders ga je failliet.quote:
Dat is geen geld uitgaande dat hij verder prima in orde is en verder geen aanpassingen of reparaties nodig heeft. Ik zou bijna zeggen dat de prijs evident is aan de buurt waar hij te koop staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier net in Arnhem te koop staan:
Ziet er prima uit, ¤750 en APK tot in oktober.
Zou het bijna zelf doen, maar heb momenteel echt geen auto nodig, iemand hier interesse?
Geen B&B maar wel een andere tip daar in de buurt: http://citedelautomobile.com/en/homequote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog tips voor een B&B in schwarzwald (omgeving of in freiburg)?
kijk anders eens bij Nivon.dequote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog tips voor een B&B in schwarzwald (omgeving of in freiburg)?
http://gathering.tweakers(...)ge/40269648#40269648quote:Op maandag 20 mei 2013 20:50 schreef Paladijn het volgende:
8 rijbewijzen ingevoerderd en 1 EMG tijdens de elfstedentocht... waarom zou Lexxx niet online zijn?
en mist...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:29 schreef Paladijn het volgende:
De SLSjes gaan lekker, auto van Bleekemolen staat op 1 met nog anderhalf uur te gaan (er was een kleine pauze vannacht ivm. teveel regen)
Geen idee waar je die fotos vandaan hebt, maar daar had je waarschijnlijk ook kunnen lezen dat ik m dit jaar niet meegereden heb.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef Paladijn het volgende:
Als Lexxx er zometeen weer is komen er vast wat anekdotes van (bijna-)ongelukjes tijdens de route voorzien van de nodige foto's van momenten dat het wel gezellig druk is
!!
[ afbeelding ]
En wow:
[ afbeelding ]
Wat is dat ook alweer voor ding? Die had ik ooit als MatchBox autootje
dat heeft mij nog een dag zoeken gekost dat klote dingquote:
daar zit ik binnenkortquote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat dat'm niet wordt, anders was ik wel in Stuttgart gaan zitten bij de hertjes
't gaat meer om een tussenstop op weg naar Provence
leuk dorpjequote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, koffie
We hebben iets gevonden in Lahr, dat ligt redelijk op de route
ik heb m ooit ontvriend toen ik het een paar jaar terug nodig vond iedereen die ik niet irl kende er af te flikkerenquote:
Dat las ik pas na het typenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee waar je die fotos vandaan hebt, maar daar had je waarschijnlijk ook kunnen lezen dat ik m dit jaar niet meegereden heb.
Ik bedoel de 'echte', dat was een concept car oid voor kabouters < 1.65mquote:
Schwarzwald en omstreken staat nog wel voor een keer op mijn agenda... maar nu eerst provencequote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
leuk dorpjeIk ben rond mijn 15e daar geweest
Net erbuiten overigens, in het gehucht Schuttertal-Schweighausen.
[ afbeelding ]
gaat ie weer voor een vaste riem?quote:
nee zijn brommer is gestolenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:10 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat ie weer voor een vaste riem?
of heeft ie zo'n spannend koffiezetapparaat?
door mannen met blauwe petten?quote:
Hopelijk niet, die laten er vaak niet veel van heel. En SD ook niet van die joyriders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:44 schreef loveli het volgende:
Kans dat een joyrider 'em heeft meegenomen?
Dat zuigtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef .Neovo. het volgende:
Ik was al niet fit, en een kwartier voor " de presentatie" kreeg ik buikkrampen (naast de rugpijn waar ik al behoorlijk last van had) en zat ik echt in die kamer alsof ik de hele tent ging onderkotsen. Ik was niet eens zo zenuwachtig, maar op den duur viel ik gewoon stil en kon ik niks zinnigs meer zeggen.
Probleem is nu dat ik op 10 juni weer kan presenteren, maar op 17 juni alles moet inleveren. Dus als de presentatie goed gaat, kan ik alsnog een week gaan wachten totdat ik kan beginnen, aangezien er ook dingen dan geleverd moeten worden. En mocht het optijd komen, dan heb ik niet eens tijd om documentatie te schrijven.
Ik zit nu behoorlijk in de shit doordat het hierdoor bijna onmogelijk is alles af te ronden en klaar te zijn met de opleiding. Ik heb gemailed naar de docent hoe het nu moet, kan pas vrijdag komen....
Kans op een diploma is door dit akkefietje behoorlijk klein geworden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:09 schreef Anne het volgende:
Ja.. serieus:
PTA / Gestolen: Honda Africa Twin XRV 750 / Kenteken MR-RG-84
Kak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:09 schreef Anne het volgende:
Ja.. serieus:
PTA / Gestolen: Honda Africa Twin XRV 750 / Kenteken MR-RG-84
Bij mijn weten niet, hij is vrij zwaar en ongeschikt voor kleinere mensen (hoewel er ook een versie meegedaan heeft aan Parijs-Dakar).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef densmee het volgende:
is zo een brommer eigenlijk gewild in apenlanden net als landcruisers?
Die is echt super! Als je'm iets lichter maakt en de foto zo bijsnijd dat de scherpe voorkant van de auto naar 1/3e linksonder gaat kun je'm zo aan de muur hangenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef daNpy het volgende:
http://forum.autofans.nl/gallery/album/6-24uur-nurburgring-2013/
Hij is al wat opgehaald, foto is bij bijna donker gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die is echt super! Als je'm iets lichter maakt en de foto zo bijsnijd dat de scherpe voorkant van de auto naar 1/3e linksonder gaat kun je'm zo aan de muur hangen
sorry, couldn't resist - minuutje in picasaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is al wat opgehaald, foto is bij bijna donker gemaakt
Wel veel ruis en nu is het net of ik die foto overdag heb gemaakt met knullige instellingenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
sorry, couldn't resist - minuutje in picasa
[ afbeelding ]
Mjah, maar ik denk dat dit meer een redelijk doelgerichte en geplande aktie was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:44 schreef loveli het volgende:
Kans dat een joyrider 'em heeft meegenomen?
Mjah, hij is WA+, dus wel verzekerd tegen diefstal, maar dat roodje extra's wat erop zit ben ik sowieso al kwijt. En ik denk niet dat je hem in een busje krijgt; daar issie te hoog voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:22 schreef BaraCuda het volgende:
Klote SDkutte is dat die dingen vaak in een busje verdwijnen en nooit meer gevonden worden
![]()
Is ie een beetje goed verzekerd?
Geen idee, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef densmee het volgende:
is zo een brommer eigenlijk gewild in apenlanden net als landcruisers?
Ja, want hij is van mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef blup het volgende:
trouwens sd, is die fiets van jouw zo bijzonder eigenlijk?
Ik heb het staan. Op de 30e op de ring in Neurenberg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Liebe leute, vergeten we 30 juni niet? Staat het al in jullie agenda, telefoon of kalender?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb je dan toch wel uitgeprint en boven je bed gehangen eh?
Te veel uitgegeven deze maand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:54 schreef 2cv het volgende:
Zo, uitstel van betaling de deur uit doen ...
Zal ik je het rekeningnummer even doorgeven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, niet vergeten. Ik moet mijn betaling ook nog doen aan de belasting...
Belgische belastingquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik je het rekeningnummer even doorgeven?
* SD maakt van zijn hart geen moordkuilquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan je signature maar moeilijk waarderen, SD
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Liebe leute, vergeten we 30 juni niet? Staat het al in jullie agenda, telefoon of kalender?
Zijn Belgische rekeningnummers zo anders dan? Die hebben zeker letters of niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begrijp je, als je nu een belgische rekening gehad zou hebben was het grapje geslaagd geweest en had ik nu aan de zuurstof gehangen omdat ik niet meer bij kwam.
Ander formaat voor de standaard nummers, maar België is al veel eerder over naar IBAN dan NL (ongeveer het enige waar België in voorlooptquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn Belgische rekeningnummers zo anders dan? Die hebben zeker letters of niet.
Huhquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD maakt van zijn hart geen moordkuil
Ik had van jou niet anders verwacht, no offence
Ik denk dat Duvel ongeveer hetzelfde heeft. Het begrip voor zulke gevoelens komt pas als het jou ook eens overkomt.
Sta bij DSM voor deur; tijd om centjes te gaan maken.
Let wel: ik heb mij bezig gehouden met 100% zuiver giswerk. Zoals in een casino enzo ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Anne het volgende:
Oke. Ik dacht dat er ook iets gepikt was bij Duvel. Maar alleen z'n zaad dus.
Dat was vrijwillige donatie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Anne het volgende:
Oke. Ik dacht dat er ook iets gepikt was bij Duvel. Maar alleen z'n zaad dus.
Daarnaast vind ik dat SD zich nog rustig heeft gehouden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef Duvel het volgende:
Ik heb overigens niets tegen hartgrondig vloeken. Het lucht zo ontzettend op!
Ik doel(de) ook niet alleen op hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
Wat zou het voor nut hebben gehad om FOK!-matig uit zijn dak te gaan? De kans dat de dief hier rondloopt is klein. Overigens: als zoiets mij zou overkomen zou ik volkomen flippen denk ik.
schele contrastquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
Zometeen de officiële aangifte doen, en dan weer door naar Geleen om centjes te verdienen.
Baby heeft de weersvoorspelling gezien en blijft lekker binnen zitten.quote:
Verstandig. Nog ff een maandje binnen blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Baby heeft de weersvoorspelling gezien en blijft lekker binnen zitten.
Dat gaat het kind niet halen, maximaal twee weken nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verstandig. Nog ff een maandje binnen blijven.
Beentjes wijd en baby er uit lokken met een speen o.i.d..quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
3 juni wordt een redelijk dagquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaan ze 't anders halen ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat gaat het kind niet halen, maximaal twee weken nog.
Thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef blup het volgende:
Overigens kijk ik hier ook rond, rij veel ook in jullie regio... Alleen vrees ik echt dattie bij een groepje mocro's in de garagebox staat![]()
Oeps. Vergeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef Duvel het volgende:
Bij ons heeft laatst de schuurduur een middag en nacht opengestaan. 's Ochtends belde de buurvrouw aan om te vragen of het de bedoeling was dat die deur open stond. N.B.: Wij wonen op de 2e verdieping, de schuur is beneden. Er was niets weg, maar ik schrok me de klere.
1 juni wordt mooi. Dat moet wel, dat kan niet andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
3 juni wordt een redelijk dag!
1 en 2 juni zouden ook redelijk zijn, maar die zijn inmiddels veranderd in regenachtige dagen.
Kut, want dan hadden we mooi kunnen klussen in NWK.
Ja, da's goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:04 schreef blup het volgende:
En als ik hem zie rijden? Eraf rammen en met de Sprinter eroverheen ofwat?
Mits met goede zware laarzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van slaan; hou je vaak gekneusde knokkels aan overSchoppen daarentegen ...
Oh, ah. Eeh.. Onderschrift? Signature? Die subtiele?quote:
Signaturequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef powerflux het volgende:
[..]
Oh, ah. Eeh.. Onderschrift? Signature? Die subtiele?
Goede zware laarzen hebben automagisch stalen neuzen.quote:
Daar had ik niet aan gedacht. Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goede zware laarzen hebben automagisch stalen neuzen.
Picasa is dan ook ruk, met PS en wat meer tijd kun je de foto makkelijk verbeterenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel veel ruis en nu is het net of ik die foto overdag heb gemaakt met knullige instellingen![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het staan. Op de 30e op de ring in Neurenberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |