Ik heb het staan. Op de 30e op de ring in Neurenberg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Liebe leute, vergeten we 30 juni niet? Staat het al in jullie agenda, telefoon of kalender?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb je dan toch wel uitgeprint en boven je bed gehangen eh?
Te veel uitgegeven deze maand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:54 schreef 2cv het volgende:
Zo, uitstel van betaling de deur uit doen ...
Zal ik je het rekeningnummer even doorgeven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, niet vergeten. Ik moet mijn betaling ook nog doen aan de belasting...
Belgische belastingquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik je het rekeningnummer even doorgeven?
* SD maakt van zijn hart geen moordkuilquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan je signature maar moeilijk waarderen, SD
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Liebe leute, vergeten we 30 juni niet? Staat het al in jullie agenda, telefoon of kalender?
Zijn Belgische rekeningnummers zo anders dan? Die hebben zeker letters of niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begrijp je, als je nu een belgische rekening gehad zou hebben was het grapje geslaagd geweest en had ik nu aan de zuurstof gehangen omdat ik niet meer bij kwam.
Ander formaat voor de standaard nummers, maar België is al veel eerder over naar IBAN dan NL (ongeveer het enige waar België in voorlooptquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn Belgische rekeningnummers zo anders dan? Die hebben zeker letters of niet.
Huhquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD maakt van zijn hart geen moordkuil
Ik had van jou niet anders verwacht, no offence
Ik denk dat Duvel ongeveer hetzelfde heeft. Het begrip voor zulke gevoelens komt pas als het jou ook eens overkomt.
Sta bij DSM voor deur; tijd om centjes te gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |