nope ik mag nog geen voertuigen besturen en dadelijk nog wat werkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ging jij nou eigenlijk zo meteen ook nog mee?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar Groningen of Friesland? Nee dank u
Zoiets dacht ik al wel. De meeste moet je nog een ton of 2 in stoppen om er iets fatsoenlijks van te maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef Paladijn het volgende:
Overigens zijn woonboerderijen hier nog aanzienlijk duurder dan in Duitsland
En de goedkoopste meuk is in the middle of f**king nowhere. Leuk als je kinderen hebt of wilt genieten van voorzieningen als winkels, theaters en bioscopen in de buurt zonder drie kwartier over landweggetjes te rijden waar tegenwoordig een 60 zone is
tien jaar in een bouwput wonenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel. De meeste moet je nog een ton of 2 in stoppen om er iets fatsoenlijks van te maken.
Maar als zoiets hier in de buurt zou staan met een bak grond zou ik die uitdaging wel aan willen gaan. Als je alles zelf doet en je doet er 10 jaar over, dan is dat het wel waard
hoef je m niet te openenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef Paladijn het volgende:
In een bouwput? Eerst moet er nog een beerput aangelegd worden!
nee ze reden over de afsluitdijkquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Alfisti het volgende:
Iemand Lex nog zien lopen over de Afsluitdijk??
hij was opmerkelijk wakker. Ik gok dat 2cv aan het lopen isquote:
FOK!-rit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
Hallo![]()
Heb je een motorrit Annie? Kun je niet beter wachten tot morgen als dat het geval is?
Edit: Een georganiseerde tour kun je uiteraard niet zomaar verplaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |