80 meter.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe ver ben je Frankrijk in geweest voor dat hok?
Nopequote:
Nee, gelukkig niet. Huis is pas 7,5 jaar oud en in topstaat, beetje verven en dat is hetquote:moet er nog gesloopt worden?
ziet er inderdaad goed uit. Jammer van het dak, dat maakt het geheel een beetje onpraktisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nee, gelukkig niet. Huis is pas 7,5 jaar oud en in topstaat, beetje verven en dat is het
Geen Hyves hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb google+, facebook, tweakers, twitter (3x), facebook, fetlife, linkedin en nog een paar van die dingen
BUSTED! In de OP ermee!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
kak, nou vind ik toch een liedje met Justin Bieber leuk![]()
Puike bass
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb alleen nog Facebook. Twitter gebruik ik alleen om de nieuwtjes te lezen van dingen die me intresseren, zelf doe ik er niks mee.
[..]
Geen Hyves hebben
http://van3naar10miljoenvrienden.nl/quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomen
even lezen,tx!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://van3naar10miljoenvrienden.nl/
Ik begreep hyves sowieso al niet, onoverzichtelijke rommel en veel te veel niet boeiende mensen die om je aandacht vragen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
kak, nou vind ik toch een liedje met Justin Bieber leuk![]()
Puike bass
Goede actie! Ik heb uit protest twee weken ALLES IN HOOFDLETTERS OP HYVES GEZET, met uitroeptekens. Daarna naar FB overgestapt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn hyves weggegooid de dag dat het door telegraaf over werd genomen
DAT ZAL ZE LEREN! DE SCHOBBEJAKKEN!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goede actie! Ik heb uit protest twee weken ALLES IN HOOFDLETTERS OP HYVES GEZET, met uitroeptekens. Daarna naar FB overgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |