Wel effe een KvK inschrijving roggelen, anders ga je failliet.quote:
Dat is geen geld uitgaande dat hij verder prima in orde is en verder geen aanpassingen of reparaties nodig heeft. Ik zou bijna zeggen dat de prijs evident is aan de buurt waar hij te koop staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier net in Arnhem te koop staan:
Ziet er prima uit, ¤750 en APK tot in oktober.
Zou het bijna zelf doen, maar heb momenteel echt geen auto nodig, iemand hier interesse?
Geen B&B maar wel een andere tip daar in de buurt: http://citedelautomobile.com/en/homequote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog tips voor een B&B in schwarzwald (omgeving of in freiburg)?
kijk anders eens bij Nivon.dequote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog tips voor een B&B in schwarzwald (omgeving of in freiburg)?
http://gathering.tweakers(...)ge/40269648#40269648quote:Op maandag 20 mei 2013 20:50 schreef Paladijn het volgende:
8 rijbewijzen ingevoerderd en 1 EMG tijdens de elfstedentocht... waarom zou Lexxx niet online zijn?
en mist...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:29 schreef Paladijn het volgende:
De SLSjes gaan lekker, auto van Bleekemolen staat op 1 met nog anderhalf uur te gaan (er was een kleine pauze vannacht ivm. teveel regen)
Geen idee waar je die fotos vandaan hebt, maar daar had je waarschijnlijk ook kunnen lezen dat ik m dit jaar niet meegereden heb.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef Paladijn het volgende:
Als Lexxx er zometeen weer is komen er vast wat anekdotes van (bijna-)ongelukjes tijdens de route voorzien van de nodige foto's van momenten dat het wel gezellig druk is
!!
[ afbeelding ]
En wow:
[ afbeelding ]
Wat is dat ook alweer voor ding? Die had ik ooit als MatchBox autootje
dat heeft mij nog een dag zoeken gekost dat klote dingquote:
daar zit ik binnenkortquote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat dat'm niet wordt, anders was ik wel in Stuttgart gaan zitten bij de hertjes
't gaat meer om een tussenstop op weg naar Provence
leuk dorpjequote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, koffie
We hebben iets gevonden in Lahr, dat ligt redelijk op de route
ik heb m ooit ontvriend toen ik het een paar jaar terug nodig vond iedereen die ik niet irl kende er af te flikkerenquote:
Dat las ik pas na het typenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee waar je die fotos vandaan hebt, maar daar had je waarschijnlijk ook kunnen lezen dat ik m dit jaar niet meegereden heb.
Ik bedoel de 'echte', dat was een concept car oid voor kabouters < 1.65mquote:
Schwarzwald en omstreken staat nog wel voor een keer op mijn agenda... maar nu eerst provencequote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
leuk dorpjeIk ben rond mijn 15e daar geweest
Net erbuiten overigens, in het gehucht Schuttertal-Schweighausen.
[ afbeelding ]
gaat ie weer voor een vaste riem?quote:
nee zijn brommer is gestolenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:10 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat ie weer voor een vaste riem?
of heeft ie zo'n spannend koffiezetapparaat?
door mannen met blauwe petten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |