Oeps. Vergeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef Duvel het volgende:
Bij ons heeft laatst de schuurduur een middag en nacht opengestaan. 's Ochtends belde de buurvrouw aan om te vragen of het de bedoeling was dat die deur open stond. N.B.: Wij wonen op de 2e verdieping, de schuur is beneden. Er was niets weg, maar ik schrok me de klere.
1 juni wordt mooi. Dat moet wel, dat kan niet andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
3 juni wordt een redelijk dag!
1 en 2 juni zouden ook redelijk zijn, maar die zijn inmiddels veranderd in regenachtige dagen.
Kut, want dan hadden we mooi kunnen klussen in NWK.
Ja, da's goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:04 schreef blup het volgende:
En als ik hem zie rijden? Eraf rammen en met de Sprinter eroverheen ofwat?
Mits met goede zware laarzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van slaan; hou je vaak gekneusde knokkels aan overSchoppen daarentegen ...
Oh, ah. Eeh.. Onderschrift? Signature? Die subtiele?quote:
Signaturequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef powerflux het volgende:
[..]
Oh, ah. Eeh.. Onderschrift? Signature? Die subtiele?
Goede zware laarzen hebben automagisch stalen neuzen.quote:
Daar had ik niet aan gedacht. Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goede zware laarzen hebben automagisch stalen neuzen.
Picasa is dan ook ruk, met PS en wat meer tijd kun je de foto makkelijk verbeterenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel veel ruis en nu is het net of ik die foto overdag heb gemaakt met knullige instellingen![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het staan. Op de 30e op de ring in Neurenberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |