Hopelijk niet, die laten er vaak niet veel van heel. En SD ook niet van die joyriders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:44 schreef loveli het volgende:
Kans dat een joyrider 'em heeft meegenomen?
Dat zuigtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef .Neovo. het volgende:
Ik was al niet fit, en een kwartier voor " de presentatie" kreeg ik buikkrampen (naast de rugpijn waar ik al behoorlijk last van had) en zat ik echt in die kamer alsof ik de hele tent ging onderkotsen. Ik was niet eens zo zenuwachtig, maar op den duur viel ik gewoon stil en kon ik niks zinnigs meer zeggen.
Probleem is nu dat ik op 10 juni weer kan presenteren, maar op 17 juni alles moet inleveren. Dus als de presentatie goed gaat, kan ik alsnog een week gaan wachten totdat ik kan beginnen, aangezien er ook dingen dan geleverd moeten worden. En mocht het optijd komen, dan heb ik niet eens tijd om documentatie te schrijven.
Ik zit nu behoorlijk in de shit doordat het hierdoor bijna onmogelijk is alles af te ronden en klaar te zijn met de opleiding. Ik heb gemailed naar de docent hoe het nu moet, kan pas vrijdag komen....
Kans op een diploma is door dit akkefietje behoorlijk klein geworden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:09 schreef Anne het volgende:
Ja.. serieus:
PTA / Gestolen: Honda Africa Twin XRV 750 / Kenteken MR-RG-84
Kak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:09 schreef Anne het volgende:
Ja.. serieus:
PTA / Gestolen: Honda Africa Twin XRV 750 / Kenteken MR-RG-84
Bij mijn weten niet, hij is vrij zwaar en ongeschikt voor kleinere mensen (hoewel er ook een versie meegedaan heeft aan Parijs-Dakar).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef densmee het volgende:
is zo een brommer eigenlijk gewild in apenlanden net als landcruisers?
Die is echt super! Als je'm iets lichter maakt en de foto zo bijsnijd dat de scherpe voorkant van de auto naar 1/3e linksonder gaat kun je'm zo aan de muur hangenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef daNpy het volgende:
http://forum.autofans.nl/gallery/album/6-24uur-nurburgring-2013/
Hij is al wat opgehaald, foto is bij bijna donker gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die is echt super! Als je'm iets lichter maakt en de foto zo bijsnijd dat de scherpe voorkant van de auto naar 1/3e linksonder gaat kun je'm zo aan de muur hangen
sorry, couldn't resist - minuutje in picasaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is al wat opgehaald, foto is bij bijna donker gemaakt
Wel veel ruis en nu is het net of ik die foto overdag heb gemaakt met knullige instellingenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
sorry, couldn't resist - minuutje in picasa
[ afbeelding ]
Mjah, maar ik denk dat dit meer een redelijk doelgerichte en geplande aktie was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:44 schreef loveli het volgende:
Kans dat een joyrider 'em heeft meegenomen?
Mjah, hij is WA+, dus wel verzekerd tegen diefstal, maar dat roodje extra's wat erop zit ben ik sowieso al kwijt. En ik denk niet dat je hem in een busje krijgt; daar issie te hoog voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:22 schreef BaraCuda het volgende:
Klote SDkutte is dat die dingen vaak in een busje verdwijnen en nooit meer gevonden worden
![]()
Is ie een beetje goed verzekerd?
Geen idee, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef densmee het volgende:
is zo een brommer eigenlijk gewild in apenlanden net als landcruisers?
Ja, want hij is van mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef blup het volgende:
trouwens sd, is die fiets van jouw zo bijzonder eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |