Je staat erbij!quote:
Ik heb misschien wel interesse Cwen! Eerst even overleggen met mijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Oh ja... Heeft er hier iemand met een Bugaboo nog maxi cosi adapters nodig? Ik heb ze over want ik heb een Quinny!
Ik ook niet, helaas...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit echt nesteldrang gehad eigenlijk...
Bij mij is het sinds dag 1 van de vorige zwangerschap nooit meer weg gegaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit echt nesteldrang gehad eigenlijk...
Ik wil jou zijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:24 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Bij mij is het sinds dag 1 van de vorige zwangerschap nooit meer weg gegaan
Ik ben dit weekend alleen thuis (weet ik sinds gisterenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope, het is erg rustig. Wel wat harde buiken, maar niks bijzonders. Sawry!
Wij gaan plaatsvervangend voor jou wel aan de pannenkoeken danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anders ik wel!Vooralsnog bivakkeert wurm nog prima in m'n buik geloof ik
Heb al wel ananas op vandaag
.
Vooruit! Zolang je die van jou nog maar ff aan boord houdtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij gaan plaatsvervangend voor jou wel aan de pannenkoeken dan
Dat hoop ik ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooruit! Zolang je die van jou nog maar ff aan boord houdt.
Alleen toen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef Limone het volgende:
In de week voor mijn positieve test heb ik echt een maniakale schoonmaakwoede gehad. Ik was echt een beetje gek in mijn hoofd toen.Nu kan ik alleen niet meer zo goed tegen troep, terwijl ik echt het type chaos ben. Ik (en mijn man
) hoop dat het zo blijft.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Toen was inclusief verwilderde blik in de ogen en ongekamd haar. Nu merkt niemand er wat van.
Ik heb nog geen plateautjes gehad! Bij mij zijn het elke keer heuveltjes. Harde buik komt en gaat, maar houdt dus niet aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Geniet ervan, gotc! Heerlijk!
XM, herkenbaar
Heuveltjes met plateautje, is dat wel of niet goed?jou inhalen denk ik niet hoor, ik ben nog niets vreemds verloren!
Natuurlijk! Dat had je gister ook verteldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef GotC het volgende:
We gaan volgende week naar Edinburghecht heel veel zin in!
Jip, hoop dat de medicatie werkt!
Zeg, kom maar op met die foto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Jipster het volgende:
Welkom lettersoep!
Lekker vakantie GotC! Geniet ervan!
Ik heb net controle gehad, en emesafene voorgeschreven gekregen. Ik ben eigenlijk niet zo van de medicatie en wil altijd maar 'sterk' zijn, maar nu na 19 weken beinvloed het overgeven en misselijk zijn me toch zodanig dat ik het ga proberen. Hopen dat het helpt!![]()
Enne, ze heeft een gok gedaan voor het geslachtIk ben benieuwd of het met de 20wk echo bevestigd wordt! KaDeetjeeee wil je raden van een full frontal, uhhh downunder, pic
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij trekt langzaam alles strak, mooi man. Totdat ik straks bevallen ben......dan hou ik weer een stukje buik over...quote:
Hier bij mij en de geboorte van J. ook inderdaad. Zo staat het in OK verslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier braken ze de vliezen voor ze d uit mijn buik haalde bij de keizersnede...dus denk nuet dat dat normaal is
Wel mooi om te zien
nee hoor, die tijd komt nog na de bevallingquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zag gisteren nog zo'n soortgelijke foto, ook een baby in vliezen. Ik vind het echt mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee hoor, die tijd komt nog na de bevalling
Hier een keertje gehad al, ja. Maar ik kon haar toen wel terug duwen. Ik was gisteren bij de vk en m'n bm komt nog niet zo hoog, wat ook klopt volgens de termijn. Het is dus al wel hoog bij jou, maar als je anatomisch ietsje anders zit van binnen zal het best wel kunnen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:27 schreef Sull het volgende:
Jipster, maar weet je het zelf dan nog niet? Heeft de echoscopist niet gezegd?
Vraag aan de andere dames die rond 26/27 weken zitten, zit bij jullie de baby ook al eens klem onder jullie ribben? Ik had eergister dat het kindje de hele dag klem lag onder mijn ribben en dat ik dus of heel raar moest gaan zitten of dat ik moest gaan lopen om iets te laten zakken. Ik vroeg me af hoe hoog jullie kindje ligt. Ik ben niet helemaal vergelijkbaar omdat mijn baarmoeder de helft is en nu nog steeds voornamelijk links ligt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het vanaf een week of 9 tot een week of 15/16 geloof ik. Viel constant in slaap op de bank, lag om 21u op bed, etc. Waardeloos idd. Je hebt nergens puf voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben vandaag 13 weken![]()
Ik hoop dat het zo langzamerhand minder zal worden maar ik word zo gek van dat constante gevecht met mezelf. Bovendien is er voor mijn vriend ook niets aan. Die vindt me momenteel maar vreemd
Ik had het grote geluk hem weg te moeten brengen naar de kazerne en daarna moeten jureren bij m'n atletiekvereniging. Als troost een bak chocolademousse gehaald. Bankquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een meisje voor jipster
Om 5 uur pfff, kun jij dan weer slapen of lukt jou dat ook niet?
Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja echt! Ik voelde me bijna instant weer mezelf toen ze er eenmaal uit wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, mijn held! Het wordt dus snel beter!
Maagzuur is echt rot ja! Ik slikte me suf aan rennies en gaviscon en toen die niets meer deden kreeg ik Omeprazol van de gyn. Die werkt meestal, maar af en toe moet ik er nog iets bijnemen dat het direct remt, voornamelijk in de nacht. Dat ga ik niet missen!
Een meisje voor Bla! Dat was je gevoel ook toch?
Hier is de vermoeidheid ook nooit echt weg geweest, wel veel minder dan in het eerste trimester. Toen liep ik rond als een zombie
Ik bedoelde ook meer de eerste paar dagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!![]()
En straks nog een mini ook!quote:
Haha zeg dat, anders zijn de mannen wel erg in de meerderheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk een meisje Jipster! Mooi voor het evenwicht.
Twee jaar geleden werd op eerste pinksterdag (12 juni) mijn meisje geboren, dan blijft dat toch een bijzondere dag, ook al is de datum wisselend.quote:Op zondag 19 mei 2013 06:45 schreef Jipster het volgende:
Ja, jongen én meisje is echt gaaf! Ikverheug me op jurkjes, poppen etc.
Tis rustig hier... Komt er nog een pinksterkindje??
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggenquote:
20 wekenquote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef GotC het volgende:
Welkom en gefeliciteerd Lelie!Wauw, 24 januari 2014. Hoe tof dat er nu al iemand is die dan haar kindje verwacht!
Spark 38.1!![]()
Bla, heerlijk toch, dat shoppen?Ik heb nog steeds niks gekocht. Het wordt nu wel wat irritant
XM, wie had dat gedacht, dat je gewoon richting de 39 weken zou gaan?
Oh en ik heb ook een mijlpaal! Yur zit nog ergens in Frankrijk, dus ik 'vier' 'm alleen met Bob20 weken vandaag!
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggen!
De kinderwagen staat wel al hier en de kinderkamer is besteld..maar that's it!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
20 weken![]()
en nog niks gekocht? OMGwat een zelfbeheersing..leer mij dat!
Ja, foto!quote:Op zondag 19 mei 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggen!
Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40quote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Trouwens, Hillz, niet om je pinpas wakker te maken, maar ik moest aan je denken toen ik deze zag
Bizar he? 40 euro! Voor een rompertje!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40
Het is een lief rompertje maar echt nietquote:
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Purple!!!
Ik heb ook 0- en m'n kind is +. Dus ik heb met 30 weken een injectie gehad en die moet ik na de bevalling weer.
Help voor spuit 11, wat is de innestelingstheorie, nieuwsgierig...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Limone het volgende:
Jee wat leuk Bla! En weer een turfje voor de innestelingstheorie!
Heb je de hele bak in een keer leeggegeten, GotC?
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.
Extra voorzichtig doet (al werkt dat bij mij averechts)quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te weten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Limone het volgende:
Sinds ik zwanger ben wil ik alles duurzaam en wil ik alles tweedehands of lenen. Tenzij het natuurlijk van biodynamische linksdraaiende materialen uit de buurt is gemaakt. Daar word ik zelf ook een beetje moe van.
Lang is dat dan hè! Zo lang wachten om te kunnen kijken. Ik mag donderdag weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Cwen het volgende:
Yay voor purple!
Spark, feli met de ipad, 't is een heerlijk apparaat
Oh, en met je 38 weken!
Lelie, welkom!
Hilz, lekker snuffelen dus! En RIP voor je navel. Die van mij is ook niet meer om aan te zien.
Martine, ook hier klinkt dat bekend!
Mabawa, ik was ook zo moe en bij mij is het helaas niet verbeterd, maar dat is wel een uitzondering volgens mij.
Hier hoorde ik vrijdag van de vk dat zij pas weer een echo maken met 36 weken. Duurt nog lang!
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..quote:De Luvion Itzbeen Baby Care Timer is ontwikkeld door een moeder en vader van een pas geboren kindje, die moe van het weinig slapen, persoonlijk ondervonden hoe lastig het was de details van babyverzorging te onthouden. Zij hebben allerlei verschillende schema’s geprobeerd maar waren ervan overtuigd dat er een betere manier moest zijn.
De Itzbeen was geboren: een multifunctioneel hulpmiddel dat ouders helpt om de basis elementen van baby verzorging te onthouden. De Luvion heeft vier klokken die beginnen te lopen door de simpele druk op de knop, en voorziet van andere behulpzame kenmerken, allemaal ontwikkeld met de behoefte van jonge ouders in het achterhoofd.
De 4 klokken geven aan:
1. Verschonen
2. Eten
3. Slapen of Wakker
4. En meer: medicatie, oefening etcetera.
Goed hoor.quote:
Ik vind het ideaal je kan ook aangeven welke borst je hebt gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het met jou Soempie?
Ik blijf lachen trouwens, maar dit keer om dit product
[..]
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..
De plek waar het vruchtje zich innestelt zou een indicatie voor het geslacht zijn. Op een hele vroege echo (6-7 weken, nog voor het beweegt) zou je dus kunnen zien welk geslacht het heeft: links een meisje, rechts een jongen bij een inwendige echo. Andersom bij een uitwendige echo.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Help voor spuit 11, wat is de innestelingstheorie, nieuwsgierig...?
Je kan het ook té goed willen doen. En een beetje vertrouwen in jezelf hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het met jou Soempie?
Ik blijf lachen trouwens, maar dit keer om dit product
[..]
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..
Je kunt straks helemaal los op roze kleertjes enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Jipster het volgende:
Spark spannend!!
Limone geloof dat jouw uitleg klopt!
Hierbijna 20wk en behalve commode en kast nogniks gekocht...
Gaatnu verandering inkomen, ik voel het
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 19 mei 2013 16:07 schreef Pvoesss het volgende:
Sowieso maakt het helemaal niets uit en is het echt geen reden om een arts te bellen.
Zwanger of niet zwanger daar ga je toch niet mee nar een arts.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef ikke_84 het volgende:
owik zie dat je al weet wat het gaat worden Gotc. Dan vind ik het helemaal knap dat je nog niet veel heb gekocht!!
hihi
Oooh bij Ossendrecht! Daar is het écht een mega feest! Die mensen leven helemaal mee. Hoop dat het droog blijft!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]It's an art
Maar 20 weken echo hebben we ook al gehad!
Pfoeh, net toegestemd om vannacht naar de RoParun te gaan kijken, op de grens van Be-Nl. Leuk! Maar dat betekent dat ik nú ga slapen, we hopen er namelijk om 3:00 te zijn
Ik heb gewoon gezegd dat ik het wel zou laten weten als we weer zouden beginnen en als het gelukt was, dus dat niemand ernaar hoefde te vragen. Werkte bij ons prima zoquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben het wel pas met 12/13 weken verteld, omdat niemand wist dat we 'bezig waren' en dat wilden we ook niet. Als we het wel hadden verteld, het was mis gegaan, dan hadden we steeds de vraag gekregen of het alweer gelukt was en dat zagen we beiden echt niet zitten
.
Ja daar! Ik hoop ze te kunnen zien, maar geloof dat hij precies in de bivak zit danquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oooh bij Ossendrecht! Daar is het écht een mega feest! Die mensen leven helemaal mee. Hoop dat het droog blijft!
Antagel of andere omeprazol via de ha.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daar! Ik hoop ze te kunnen zien, maar geloof dat hij precies in de bivak zit dan![]()
Iemand nog tips tegen constante maagzuur? Krijg het van álles inmiddels: water, vla, salade, fruit, crackers, brood..Rennie + Rennie duo helpt welgeteld 15 min.
Emesefane en primperan. Ik word vooral van de primperan wat suf maar verder niks. Ik weet ook niet of het daar van kan komen. Het klinkt niet prettig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jipster het volgende:
FR, heb jij ervaring met emesafene? Of heb jij andere?
Ik heb het nu 2 dagen en ik word er best duizelig van (tenm denk dat het daar van komt), op zich trekt dat na een uurtje wel weg, maar erg handig is het niet.. Gisteren ging ik een paar keer bijna out
Ik onderschrijf wat f_r zegt. Emesafene deed niks. Van de primperan werd ik zo duf als een konijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jipster het volgende:
FR, heb jij ervaring met emesafene? Of heb jij andere?
Ik heb het nu 2 dagen en ik word er best duizelig van (tenm denk dat het daar van komt), op zich trekt dat na een uurtje wel weg, maar erg handig is het niet.. Gisteren ging ik een paar keer bijna out
Hmm, dinsdag maar eens achteraan danquote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Antagel of andere omeprazol via de ha.
Antagel kan zonder recept, en je bed iets omhoog zetten. Succes hopelijk gaat er iets helpen want je mag nog even.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm, dinsdag maar eens achteraan danDurf nu bijna niks te eten, wat ook niet de bedoeling kan zijn.
Ja hè? Is toch niet voor te stellen dat je dat kunt met je eigen kinderen? Ik hoop maar dat die jochies niet teveel door hebben gehad en dat ze niet geleden hebben...quote:
Ja zeg, midden...! Meteen moeilijkheidsgraad 3quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Purple010 het volgende:
ow ik heb wel zo'n echo; dooierzak zat rechts en vrucht in het midden bij de inwendige echo...
zou dan een jongetje zijn?
Weet ik niet. Het gaat om de positie van het vruchtje in de baarmoeder.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef ikke_84 het volgende:
Innestelingstheorie? En wat als het vruchtzakje in het midden ligt en het vruchtje rechts daarin?? (bij een uitwendige echo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |