Lang is dat dan hè! Zo lang wachten om te kunnen kijken. Ik mag donderdag weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Cwen het volgende:
Yay voor purple!
Spark, feli met de ipad, 't is een heerlijk apparaat
Oh, en met je 38 weken!
Lelie, welkom!
Hilz, lekker snuffelen dus! En RIP voor je navel. Die van mij is ook niet meer om aan te zien.
Martine, ook hier klinkt dat bekend!
Mabawa, ik was ook zo moe en bij mij is het helaas niet verbeterd, maar dat is wel een uitzondering volgens mij.
Hier hoorde ik vrijdag van de vk dat zij pas weer een echo maken met 36 weken. Duurt nog lang!
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..quote:De Luvion Itzbeen Baby Care Timer is ontwikkeld door een moeder en vader van een pas geboren kindje, die moe van het weinig slapen, persoonlijk ondervonden hoe lastig het was de details van babyverzorging te onthouden. Zij hebben allerlei verschillende schema’s geprobeerd maar waren ervan overtuigd dat er een betere manier moest zijn.
De Itzbeen was geboren: een multifunctioneel hulpmiddel dat ouders helpt om de basis elementen van baby verzorging te onthouden. De Luvion heeft vier klokken die beginnen te lopen door de simpele druk op de knop, en voorziet van andere behulpzame kenmerken, allemaal ontwikkeld met de behoefte van jonge ouders in het achterhoofd.
De 4 klokken geven aan:
1. Verschonen
2. Eten
3. Slapen of Wakker
4. En meer: medicatie, oefening etcetera.
Goed hoor.quote:
Ik vind het ideaal je kan ook aangeven welke borst je hebt gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het met jou Soempie?
Ik blijf lachen trouwens, maar dit keer om dit product
[..]
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..
De plek waar het vruchtje zich innestelt zou een indicatie voor het geslacht zijn. Op een hele vroege echo (6-7 weken, nog voor het beweegt) zou je dus kunnen zien welk geslacht het heeft: links een meisje, rechts een jongen bij een inwendige echo. Andersom bij een uitwendige echo.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Help voor spuit 11, wat is de innestelingstheorie, nieuwsgierig...?
Je kan het ook té goed willen doen. En een beetje vertrouwen in jezelf hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het met jou Soempie?
Ik blijf lachen trouwens, maar dit keer om dit product
[..]
Ik kan me voorstellen dat misschien voor sommigen handig is..maar..
Je kunt straks helemaal los op roze kleertjes enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Jipster het volgende:
Spark spannend!!
Limone geloof dat jouw uitleg klopt!
Hierbijna 20wk en behalve commode en kast nogniks gekocht...
Gaatnu verandering inkomen, ik voel het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |