Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40quote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Trouwens, Hillz, niet om je pinpas wakker te maken, maar ik moest aan je denken toen ik deze zag
Bizar he? 40 euro! Voor een rompertje!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40
Het is een lief rompertje maar echt nietquote:
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Purple!!!
Ik heb ook 0- en m'n kind is +. Dus ik heb met 30 weken een injectie gehad en die moet ik na de bevalling weer.
Help voor spuit 11, wat is de innestelingstheorie, nieuwsgierig...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Limone het volgende:
Jee wat leuk Bla! En weer een turfje voor de innestelingstheorie!
Heb je de hele bak in een keer leeggegeten, GotC?
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.
Extra voorzichtig doet (al werkt dat bij mij averechts)quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te weten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Limone het volgende:
Sinds ik zwanger ben wil ik alles duurzaam en wil ik alles tweedehands of lenen. Tenzij het natuurlijk van biodynamische linksdraaiende materialen uit de buurt is gemaakt. Daar word ik zelf ook een beetje moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |