Bij mij trekt langzaam alles strak, mooi man. Totdat ik straks bevallen ben......dan hou ik weer een stukje buik over...quote:
Hier bij mij en de geboorte van J. ook inderdaad. Zo staat het in OK verslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier braken ze de vliezen voor ze d uit mijn buik haalde bij de keizersnede...dus denk nuet dat dat normaal is
Wel mooi om te zien
nee hoor, die tijd komt nog na de bevallingquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zag gisteren nog zo'n soortgelijke foto, ook een baby in vliezen. Ik vind het echt mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee hoor, die tijd komt nog na de bevalling
Hier een keertje gehad al, ja. Maar ik kon haar toen wel terug duwen. Ik was gisteren bij de vk en m'n bm komt nog niet zo hoog, wat ook klopt volgens de termijn. Het is dus al wel hoog bij jou, maar als je anatomisch ietsje anders zit van binnen zal het best wel kunnen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:27 schreef Sull het volgende:
Jipster, maar weet je het zelf dan nog niet? Heeft de echoscopist niet gezegd?
Vraag aan de andere dames die rond 26/27 weken zitten, zit bij jullie de baby ook al eens klem onder jullie ribben? Ik had eergister dat het kindje de hele dag klem lag onder mijn ribben en dat ik dus of heel raar moest gaan zitten of dat ik moest gaan lopen om iets te laten zakken. Ik vroeg me af hoe hoog jullie kindje ligt. Ik ben niet helemaal vergelijkbaar omdat mijn baarmoeder de helft is en nu nog steeds voornamelijk links ligt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee hoor, die tijd komt nog na de bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het vanaf een week of 9 tot een week of 15/16 geloof ik. Viel constant in slaap op de bank, lag om 21u op bed, etc. Waardeloos idd. Je hebt nergens puf voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben vandaag 13 weken![]()
Ik hoop dat het zo langzamerhand minder zal worden maar ik word zo gek van dat constante gevecht met mezelf. Bovendien is er voor mijn vriend ook niets aan. Die vindt me momenteel maar vreemd
Ik had het grote geluk hem weg te moeten brengen naar de kazerne en daarna moeten jureren bij m'n atletiekvereniging. Als troost een bak chocolademousse gehaald. Bankquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een meisje voor jipster
Om 5 uur pfff, kun jij dan weer slapen of lukt jou dat ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |