Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee hoor, die tijd komt nog na de bevalling
Ja echt! Ik voelde me bijna instant weer mezelf toen ze er eenmaal uit wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, mijn held! Het wordt dus snel beter!
Maagzuur is echt rot ja! Ik slikte me suf aan rennies en gaviscon en toen die niets meer deden kreeg ik Omeprazol van de gyn. Die werkt meestal, maar af en toe moet ik er nog iets bijnemen dat het direct remt, voornamelijk in de nacht. Dat ga ik niet missen!
Een meisje voor Bla! Dat was je gevoel ook toch?
Hier is de vermoeidheid ook nooit echt weg geweest, wel veel minder dan in het eerste trimester. Toen liep ik rond als een zombie
Ik bedoelde ook meer de eerste paar dagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!![]()
En straks nog een mini ook!quote:
Haha zeg dat, anders zijn de mannen wel erg in de meerderheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk een meisje Jipster! Mooi voor het evenwicht.
Twee jaar geleden werd op eerste pinksterdag (12 juni) mijn meisje geboren, dan blijft dat toch een bijzondere dag, ook al is de datum wisselend.quote:Op zondag 19 mei 2013 06:45 schreef Jipster het volgende:
Ja, jongen én meisje is echt gaaf! Ikverheug me op jurkjes, poppen etc.
Tis rustig hier... Komt er nog een pinksterkindje??
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggenquote:
20 wekenquote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef GotC het volgende:
Welkom en gefeliciteerd Lelie!Wauw, 24 januari 2014. Hoe tof dat er nu al iemand is die dan haar kindje verwacht!
Spark 38.1!![]()
Bla, heerlijk toch, dat shoppen?Ik heb nog steeds niks gekocht. Het wordt nu wel wat irritant
XM, wie had dat gedacht, dat je gewoon richting de 39 weken zou gaan?
Oh en ik heb ook een mijlpaal! Yur zit nog ergens in Frankrijk, dus ik 'vier' 'm alleen met Bob20 weken vandaag!
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggen!
De kinderwagen staat wel al hier en de kinderkamer is besteld..maar that's it!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
20 weken![]()
en nog niks gekocht? OMGwat een zelfbeheersing..leer mij dat!
Ja, foto!quote:Op zondag 19 mei 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal straks eens wat Engelse dropjes voor de exit leggen!
Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40quote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Trouwens, Hillz, niet om je pinpas wakker te maken, maar ik moest aan je denken toen ik deze zag
Bizar he? 40 euro! Voor een rompertje!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nelly is wel aardig aan de prijs, ik zie net een rompertje van ¤ 40
Het is een lief rompertje maar echt nietquote:
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Purple!!!
Ik heb ook 0- en m'n kind is +. Dus ik heb met 30 weken een injectie gehad en die moet ik na de bevalling weer.
Help voor spuit 11, wat is de innestelingstheorie, nieuwsgierig...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Limone het volgende:
Jee wat leuk Bla! En weer een turfje voor de innestelingstheorie!
Heb je de hele bak in een keer leeggegeten, GotC?
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Schijnt ook meer impact te hebben bij volgende kind. Ik maak me er niet zo heel erg druk over, kan er niets aan veranderen.
Extra voorzichtig doet (al werkt dat bij mij averechts)quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Maar kan ook gaan spelen als je zou vallen of een aanrijding zou krijgen ofzo. Maar je doet er niks aan idd, het is wel goed om te weten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Limone het volgende:
Sinds ik zwanger ben wil ik alles duurzaam en wil ik alles tweedehands of lenen. Tenzij het natuurlijk van biodynamische linksdraaiende materialen uit de buurt is gemaakt. Daar word ik zelf ook een beetje moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |