Ik wil me ook graag melden

Al jaren had ik de wens om moeder te worden maar we (ik en mijn vriend) wilden eerst nog zoveel andere dingen. Eind april waren we er klaar voor en zijn we 'begonnen'. Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden maar dat gebeurde niet. "Het zal toch niet al zo snel?". Zaterdagochtend meteen een Kruidvat test gedaan. Test ongeldig

Gelukkig hadden we er nog een. Ik zag een heeeeel licht streepje, vriend zag niks. Hmm, wisten we nog niks. Toen maar een Clearblue digital test gehaald en ja hoor: Zwanger!
We schrokken ons een ongeluk, zo snel hadden we het niet verwacht! Uiteraard zijn we ontzettend blij en realiseren we ons dat we veel geluk hebben.
Gisteren zijn we er de hele dag mee bezig geweest. Wanneer gaan we het vertellen, hoe gaat het vanaf nu allemaal lopen? Erg spannend allemaal

Ik heb op internet een aantal formules gevonden en als ik het zelf bereken, zou mijn uitgerekende datum 24 januari moeten worden...
Ik ga dinsdag maar eens beginnen met het bellen van de huisarts want ik heb niet echt een idee waar zou anders zou moeten beginnen