Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee hoor, die tijd komt nog na de bevalling
Ja echt! Ik voelde me bijna instant weer mezelf toen ze er eenmaal uit wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, mijn held! Het wordt dus snel beter!
Maagzuur is echt rot ja! Ik slikte me suf aan rennies en gaviscon en toen die niets meer deden kreeg ik Omeprazol van de gyn. Die werkt meestal, maar af en toe moet ik er nog iets bijnemen dat het direct remt, voornamelijk in de nacht. Dat ga ik niet missen!
Een meisje voor Bla! Dat was je gevoel ook toch?
Hier is de vermoeidheid ook nooit echt weg geweest, wel veel minder dan in het eerste trimester. Toen liep ik rond als een zombie
Ik bedoelde ook meer de eerste paar dagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leugens! Ik voel me eigenlijk supersexy nu m'n buik weg is en ik megaboobs heb en m'n libido is eindelijk weer terug!![]()
En straks nog een mini ook!quote:
Haha zeg dat, anders zijn de mannen wel erg in de meerderheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk een meisje Jipster! Mooi voor het evenwicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |