Je staat erbij!quote:
Ik heb misschien wel interesse Cwen! Eerst even overleggen met mijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Oh ja... Heeft er hier iemand met een Bugaboo nog maxi cosi adapters nodig? Ik heb ze over want ik heb een Quinny!
Ik ook niet, helaas...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit echt nesteldrang gehad eigenlijk...
Bij mij is het sinds dag 1 van de vorige zwangerschap nooit meer weg gegaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit echt nesteldrang gehad eigenlijk...
Ik wil jou zijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:24 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Bij mij is het sinds dag 1 van de vorige zwangerschap nooit meer weg gegaan
Ik ben dit weekend alleen thuis (weet ik sinds gisterenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope, het is erg rustig. Wel wat harde buiken, maar niks bijzonders. Sawry!
Wij gaan plaatsvervangend voor jou wel aan de pannenkoeken danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anders ik wel!Vooralsnog bivakkeert wurm nog prima in m'n buik geloof ik
Heb al wel ananas op vandaag
.
Vooruit! Zolang je die van jou nog maar ff aan boord houdtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij gaan plaatsvervangend voor jou wel aan de pannenkoeken dan
Dat hoop ik ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooruit! Zolang je die van jou nog maar ff aan boord houdt.
Alleen toen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef Limone het volgende:
In de week voor mijn positieve test heb ik echt een maniakale schoonmaakwoede gehad. Ik was echt een beetje gek in mijn hoofd toen.Nu kan ik alleen niet meer zo goed tegen troep, terwijl ik echt het type chaos ben. Ik (en mijn man
) hoop dat het zo blijft.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Toen was inclusief verwilderde blik in de ogen en ongekamd haar. Nu merkt niemand er wat van.
Ik heb nog geen plateautjes gehad! Bij mij zijn het elke keer heuveltjes. Harde buik komt en gaat, maar houdt dus niet aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Geniet ervan, gotc! Heerlijk!
XM, herkenbaar
Heuveltjes met plateautje, is dat wel of niet goed?jou inhalen denk ik niet hoor, ik ben nog niets vreemds verloren!
Natuurlijk! Dat had je gister ook verteldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef GotC het volgende:
We gaan volgende week naar Edinburghecht heel veel zin in!
Jip, hoop dat de medicatie werkt!
Zeg, kom maar op met die foto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Jipster het volgende:
Welkom lettersoep!
Lekker vakantie GotC! Geniet ervan!
Ik heb net controle gehad, en emesafene voorgeschreven gekregen. Ik ben eigenlijk niet zo van de medicatie en wil altijd maar 'sterk' zijn, maar nu na 19 weken beinvloed het overgeven en misselijk zijn me toch zodanig dat ik het ga proberen. Hopen dat het helpt!![]()
Enne, ze heeft een gok gedaan voor het geslachtIk ben benieuwd of het met de 20wk echo bevestigd wordt! KaDeetjeeee wil je raden van een full frontal, uhhh downunder, pic
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |