Ik heb nog geen plateautjes gehad! Bij mij zijn het elke keer heuveltjes. Harde buik komt en gaat, maar houdt dus niet aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Geniet ervan, gotc! Heerlijk!
XM, herkenbaar
Heuveltjes met plateautje, is dat wel of niet goed?jou inhalen denk ik niet hoor, ik ben nog niets vreemds verloren!
Natuurlijk! Dat had je gister ook verteldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef GotC het volgende:
We gaan volgende week naar Edinburghecht heel veel zin in!
Jip, hoop dat de medicatie werkt!
Zeg, kom maar op met die foto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Jipster het volgende:
Welkom lettersoep!
Lekker vakantie GotC! Geniet ervan!
Ik heb net controle gehad, en emesafene voorgeschreven gekregen. Ik ben eigenlijk niet zo van de medicatie en wil altijd maar 'sterk' zijn, maar nu na 19 weken beinvloed het overgeven en misselijk zijn me toch zodanig dat ik het ga proberen. Hopen dat het helpt!![]()
Enne, ze heeft een gok gedaan voor het geslachtIk ben benieuwd of het met de 20wk echo bevestigd wordt! KaDeetjeeee wil je raden van een full frontal, uhhh downunder, pic
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |