Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 19 mei 2013 16:07 schreef Pvoesss het volgende:
Sowieso maakt het helemaal niets uit en is het echt geen reden om een arts te bellen.
Zwanger of niet zwanger daar ga je toch niet mee nar een arts.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef ikke_84 het volgende:
owik zie dat je al weet wat het gaat worden Gotc. Dan vind ik het helemaal knap dat je nog niet veel heb gekocht!!
hihi
Oooh bij Ossendrecht! Daar is het écht een mega feest! Die mensen leven helemaal mee. Hoop dat het droog blijft!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]It's an art
Maar 20 weken echo hebben we ook al gehad!
Pfoeh, net toegestemd om vannacht naar de RoParun te gaan kijken, op de grens van Be-Nl. Leuk! Maar dat betekent dat ik nú ga slapen, we hopen er namelijk om 3:00 te zijn
Ik heb gewoon gezegd dat ik het wel zou laten weten als we weer zouden beginnen en als het gelukt was, dus dat niemand ernaar hoefde te vragen. Werkte bij ons prima zoquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben het wel pas met 12/13 weken verteld, omdat niemand wist dat we 'bezig waren' en dat wilden we ook niet. Als we het wel hadden verteld, het was mis gegaan, dan hadden we steeds de vraag gekregen of het alweer gelukt was en dat zagen we beiden echt niet zitten
.
Ja daar! Ik hoop ze te kunnen zien, maar geloof dat hij precies in de bivak zit danquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oooh bij Ossendrecht! Daar is het écht een mega feest! Die mensen leven helemaal mee. Hoop dat het droog blijft!
Antagel of andere omeprazol via de ha.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daar! Ik hoop ze te kunnen zien, maar geloof dat hij precies in de bivak zit dan![]()
Iemand nog tips tegen constante maagzuur? Krijg het van álles inmiddels: water, vla, salade, fruit, crackers, brood..Rennie + Rennie duo helpt welgeteld 15 min.
Emesefane en primperan. Ik word vooral van de primperan wat suf maar verder niks. Ik weet ook niet of het daar van kan komen. Het klinkt niet prettig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jipster het volgende:
FR, heb jij ervaring met emesafene? Of heb jij andere?
Ik heb het nu 2 dagen en ik word er best duizelig van (tenm denk dat het daar van komt), op zich trekt dat na een uurtje wel weg, maar erg handig is het niet.. Gisteren ging ik een paar keer bijna out
Ik onderschrijf wat f_r zegt. Emesafene deed niks. Van de primperan werd ik zo duf als een konijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jipster het volgende:
FR, heb jij ervaring met emesafene? Of heb jij andere?
Ik heb het nu 2 dagen en ik word er best duizelig van (tenm denk dat het daar van komt), op zich trekt dat na een uurtje wel weg, maar erg handig is het niet.. Gisteren ging ik een paar keer bijna out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |