SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
En makkelijk met parkeren want ze zijn compactquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, het principe is ook hetzelfde, leuke auto's en niet al te duur
En dat is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Osuchi het volgende:
God ik zit echt in een vicieuze cirkel al m'n hele puberteitVerschrikkelijk
precies en ze zien er heel leuk uit en zijn ook nog eens heel zuinigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En makkelijk met parkeren want ze zijn compact
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En makkelijk met parkeren want ze zijn compact
Oh youquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad my dear, helemaal niet nu ik jou weer 'zie'
Yourself?
Ik bedoelde dat niet slecht hoor. Hier in London zijn de plekjes vaak niet zo groot en dan is een Aygo makkelijker dan een Audi A8quote:
Fix het, ik wil spelen met anderenquote:
Alleen zal de aanschafprijs nog relatief best hoog liggen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies en ze zien er heel leuk uit en zijn ook nog eens heel zuinig
Ik dacht dat je weer ging beginnen over vrouwen en auto rijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet slecht hoor. Hier in London zijn de plekjes vaak niet zo groot en dan is een Aygo makkelijker dan een Audi A8
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer ging beginnen over vrouwen en auto rijden
Dankjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo blij met stu dat me dat niet eens opviel
Valt mee, tussen de 4,500 en 5,500, als occasionquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen zal de aanschafprijs nog relatief best hoog liggen toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er nu achter dat deadmau5 Rope van Foo Fighters heeft geremixed omg
En hoe ik ook van deadmau5 houd, het is het hem net niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ik dacht die negeert het gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo blij met stu dat me dat niet eens opviel
Topquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Bovendien zou ik in herhaling vallen, dat is saai
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Etsu, mijn televisie is koninklijk.
WijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de sier of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het me was opgevallen negeerde ik het inderdaad maar
Het is wel leuk, maar het mist net de plank. ofzoquote:
zoals jij xdxdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar het mist net de plank. ofzo
Welterusten Aldoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
Welterusten lieve mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat doet die wijnfles daar?![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Speelgoed.Nee, was een paar weken geleden overgebleven en heb geen ruimte meer in de keuken.
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Valt mee, tussen de 4,500 en 5,500, als occasion
Het is een grapje hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
Welterustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
en terechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten
Ik voelde me aangesproken door het 'lieve mensen'
Ik heb al ¤2000 in principequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoor![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een grapje hoor
VA is tof en lief
Gaat de goede kant op dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb al ¤2000 in principe
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sichquote:
Maar wel een hele goede investeringquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoor![]()
Dan ben je snel in de buurt van zo'n autootjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sich
zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je snel in de buurt van zo'n autootje.
Ik wil ook nog steeds een autootje voor mezelf... een roze.
Nouja... misschien net iets groter dan een C1. Niet heel veel groter hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker![]()
Wat voor een wil je dan?
Dus misschien kun je nog dit jaar gaan kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sich
Hoi Taxquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar wel een hele goede investering
Avond stewie!
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja... misschien net iets groter dan een C1. Niet heel veel groter hoor.
Ik kwam een foto op internet tegen die me het idee gaf van een roze auto. Ik denk dat dit formaat ook wel ongeveer is wat ik wil, maar dan niet in de prak gereden:
[ afbeelding ]
ik hoop het wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus misschien kun je nog dit jaar gaan kijken![]()
Hahahaquote:
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijn
Ieeeh je wilt toch geen roze autoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.
Eens even kijken hoe het staat in het roze:
[ afbeelding ]
Denk dat iets lichter wel mooier isquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.
Eens even kijken hoe het staat in het roze:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook liever nog iets lichter... maar dit maakt het wat makkelijker voor te stellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk dat iets lichter wel mooier isdit lijkt wel paars
Persoonlijk vind ik de C1 en de 107 leuker dan de Aygoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijn
Inderdaadquote:
hee jijquote:
Hoe is het stew?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Tax
Sorry, een goede investering is geen enkele auto natuurlijk op financieel gebied. Misschien wel op het gebied van vrijheid en mogelijkheden
Halfquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Telt de manier hoe ik ze soms draag ook als aan hebben?.
kwestie van smaak hequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de C1 en de 107 leuker dan de Aygo
tototototoquote:
Zijn hartjes-uitlaten niks voor jou?quote:
Not too bad sirquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het stew?
Naja ik heb liever een auto zonder wegenbelasting en die weinig verbruikt dan een zuipbak
Heb op mijn auto al aardig wat geld bespaard als ik het zou uitrekenen aangezien ik veel rij!
nee maar dat hoeft voor mij ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever nog iets lichter... maar dit maakt het wat makkelijker voor te stellen.
Heb je die uitlaten in de vorm van hartjes ook gezien?.
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn hartjes-uitlaten niks voor jou?
Druk maar niet slecht. Hoe is het met jou?quote:
Heb je een rijbewijs?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemaakt me niks uit welke auto ik heb
Die is toch ook iets duurder dan die andere 2? Ik vind die andere 2 iets sportiever maar gelukkig verschillen smakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kwestie van smaak he![]()
Op de een of andere manier vind ik een Aygo echt iets voor mij
Ach ja, smaken verschillen. En dat verschil moet er ook zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar dat hoeft voor mij ook niethou de auto het liefst zoveel mogelijk hoe hij is
Ik zat daar net ook al te kijkenquote:
ik ben dan ook geen sportief meisje dus dat scheeltquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is toch ook iets duurder dan die andere 2? Ik vind die andere 2 iets sportiever maar gelukkig verschillen smaken
Nopequote:
precies! Zou saai zijn als er allemaal dezelfde auto's rondrijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen. En dat verschil moet er ook zijn.
Ik ook nietquote:
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies! Zou saai zijn als er allemaal dezelfde auto's rondrijden
Dan maakt het niet uit dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen sportief meisje dus dat scheelt
Volgens mij ligt de prijsklasse gewoon hetzelfde
Ik ga me erin mengen. Gewoon, omdat het kanquote:
Ik wilde ook rond deze tijd gaan beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook nietOver 2 weken maar beginnen, doe jij al lessen?
inderdaad maar qua model en kleur etc is er redelijk veel variëteit imoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga me erin mengen. Gewoon, omdat het kan
VWquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veel.
Oké, daar moet ik jou weer gelijk in geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad maar qua model en kleur etc is er redelijk veel variëteit imo
Ik wil wel even voor de klas gaan staan hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Popcornmomentjes. Misschien een moment voor binding tussen iedereen?
Volkswagen is het merk dat hier het meest gereden word geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet slecht. Hoe is het met jou?
maar je ziet kleine auto's als VW up! C1, aygo en 107 wel steeds meer toenemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, daar moet ik jou weer gelijk in geven.
Gelukkig maar. Anders krijg je zo'n lang verhaal waar niemand iets van wilt wetenquote:
Docenten zijn altijd de lul.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor de klas gaan staan hoor
Nee manquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je inmiddels ook aan die nieuwe app, Path of zo?
Hehequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders krijg je zo'n lang verhaal waar niet iets van wilt weten
Let op de PI![]()
Al een auto op het oog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde ook rond deze tijd gaan beginnen
Zeg, ik mijn klas gaan we niet schelden want ik zet je in de hoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Docenten zijn altijd de lul.Overigens heb ik zin om naar iedereen te roepen: doe eens volwassen, godverdomme.
Maar ja, alsof dat helpt.
Ik heb geeeen ideequote:
Ezel zijn en dan ook nog in de hoek zitten? Wat doe je met mijn zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg, ik mijn klas gaan we niet schelden want ik zet je in de hoek
Neequote:
super dom dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geeeen ideemaar een fokker vroeg me of ik het wilde installeren dus
ik snap er niets van maar je kan er mee praten :p
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
1 2 3 4 hoedje van papier 5 6 kijk in je buik zit een mes 7 8 je word verkracht 9 10 daarna in je ogen gestoken waardoor je niet meer kan zien
Zolang hij maar niet roze is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemaakt me niks uit welke auto ik heb
Jij stoppen met FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond uit gegaan
Ohja om dat even duidelijk te maken:
Ik ging er niet uit door wat daarvoor gebeurde, maar omdat ik de sfeer in de chat kut vind en ik wil minderen met fok en uiteindelijk stoppen. En uit die groep gaan was stap 1.
Ik vind jou een beetje eng...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
1 2 3 4 hoedje van papier 5 6 kijk in je buik zit een mes 7 8 je word verkracht 9 10 daarna in je ogen gestoken waardoor je niet meer kan zien
Maar die dingen waren in het begin ook belastingvrij toch? Volgens mij heeft dat er ook aan bijgedragen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je ziet kleine auto's als VW up! C1, aygo en 107 wel steeds meer toenemen.
Of ik let er meer op dat kan ook
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef badschaap het volgende:
Wat is me broer toch enorm geen voorbeeld voor mij
klopt de eerste 3 jaar maar alsnog zijn ze daarna qua belasting redelijk goedkoop in verhouding tot andere auto'squote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar die dingen waren in het begin ook belastingvrij toch? Volgens mij heeft dat er ook aan bijgedragen.
En dat draagt er nu dan weer aan bij dat je een goede tweedehands voor niet al teveel geld kunt krijgen. Want die mensen willen er nu weer vanaf.
Timmmm is een taalnazi?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?
nee, hij is nog nooit uitgegaan, enigste wat hij doet is achter zijn pc zitten en werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?
Draaien je speakers al?quote:
Jaquote:
Als hij dat niet doet, is je broer een goed voorbeeld. Leer van hem. En het is 'enige' en er moet en lidwoord voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee, hij is nog nooit uitgegaan, enigste wat hij doet is achter zijn pc zitten en werken.
quote:
Neemt te veel tijd in terwijl ik ook andere dingen kan doen. Vooral overdag.quote:
Jij date LB toch alquote:
Dat is dan zeker een voordeel ja. Ik mag nu af en toe gebruik maken van de Peugeot 205 van m'n moeder, en die is ook redelijk voordelig daarin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt de eerste 3 jaar maar alsnog zijn ze daarna qua belasting redelijk goedkoop in verhouding tot andere auto's
Heb de eerste van mijn vader al staanquote:
Jup, mooi geluidquote:
Nee, hoewel LB ook keileuk isquote:
we've got a grammarnazi here!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, is je broer een goed voorbeeld. Leer van hem. En het is 'enige' en er moet en lidwoord voor.
Mooizoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad sir
Is dat nog steeds zo joh? Zonder wegenbelasting? Dat wist ik niet![]()
Ik bedoelde meer dat het iets is dat elk jaar afschrijft en onderhoud nodig heeft. Een investering zie ik meer als aandelen bijvoorbeeld
Standaards halen kan ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, mooi geluidNu nog speakerplank op de muur maken want mn bureau staat vol en mijn 2e scherm past niet eens meer
PICS PICS PICSquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, mooi geluidNu nog speakerplank op de muur maken want mn bureau staat vol en mijn 2e scherm past niet eens meer
Dan heb je geen reden tot klagen gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo
Ja bij die van mij wel
Gelukkig nog geen onderhoud echt gehadop oliefilter na
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemt te veel tijd in terwijl ik ook andere dingen kan doen. Vooral overdag.
MIJN MOEDER, ADDERGEBROEDquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
we've got a grammarnazi here!!
Maar weet je normaal kan je bij je oudere broer terecht voor advies over meisjes ofzo. Bij hem dus niet. Hij lult alles even hard door aan me moeder. Fucking moederskindje
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Standaards halen kan ook
Hoe bevallen de lage tonen?
Nee is niet nodigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hoewel LB ook keileuk isNa haar examens zit dat er zeker in.
Jullie mógen ruziemaken om me hoor?
Dat is niet duur :[quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meer![]()
Standaards zijn duur20 euro per muurbeugel
universele halen, kan je ze later ook weer gebruiken. Dan zijn ze t wel waardquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meer![]()
Standaards zijn duur20 euro per muurbeugel
ja ik heb vorig jaar een seat arosa gekocht en die is ook niet echt duur maar die deel ik met mijn vader dus vond het tijd voor een eigen autoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een voordeel ja. Ik mag nu af en toe gebruik maken van de Peugeot 205 van m'n moeder, en die is ook redelijk voordelig daarin.
uiteindelijk welquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]Maar helemaal stoppen hoeft dan toch niet?
Ah ja, dan is het wel fijn om een auto voor jezelf te hebben. Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb vorig jaar een seat arosa gekocht en die is ook niet echt duur maar die deel ik met mijn vader dus vond het tijd voor een eigen auto
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.quote:
a.k.a. nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Te lui om eigen pics te schieten maar dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Gewoon meneer voldoet.quote:
Er is een middenweg hoor. En naast deze SC is FOK! immens hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.
En zoals ik al eerder zei: het neemt te veel tijd in beslag, ook overdag. Ik wil andere dingen gaan doen.
Zoals? Wat zijn de toekomstdromen van S. Sof?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.
En zoals ik al eerder zei: het neemt te veel tijd in beslag, ook overdag. Ik wil andere dingen gaan doen.
Hmmm misschien toch nog maar eens over nadenken jaquote:
Eerst examens nu na de examens ga ik de boel is even verbouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
universele halen, kan je ze later ook weer gebruiken. Dan zijn ze t wel waardMaar zelf iets maken kan natuurlijk ook, laagje schuim eronder zodat de trillingen minder zijn
preciesquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het wel fijn om een auto voor jezelf te hebben. Ik begrijp wat je bedoelt.
http://www.thomann.de/nl/the_takustik_isopad.htmquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm misschien toch nog maar eens over nadenken ja
[..]
Eerst examens nu na de examens ga ik de boel is even verbouwen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
preciesonafhankelijk zijn is gewoon heel prettig
Die gene waar AP altijd op zat te geilen in ONZ! ? Ja die ken ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag echt iets hilarisch meegemaakt trouwens.
Wie kent Voe nog? De Noorse schone die iedere rechtgeaarde man (en sommige homo's zouden er en uitzondering voor maken) zo hard wil palen dat ze een week niet recht meer lopen kan.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een middenweg hoor. En naast deze SC is FOK! immens hoor
godver ik google haar net. Geil wijf zegquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Wie kent Voe nog? De Noorse schone die iedere rechtgeaarde man (en sommige homo's zouden er en uitzondering voor maken) zo hard wil palen dat ze een week niet recht meer lopen kan.
Maar je doet alsof het alles is of nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]Ik mag heus wel stoppen. Ik hoef geen middenweg.
Ik wil meer gaan lezen want ik heb echt nog veel boekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals? Wat zijn de toekomstdromen van S. Sof?
Voe niet al kennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
godver ik google haar net. Geil wijf zeg
Ze wil een man worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Gefavoriet, danku!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/the_takustik_isopad.htm
Zoiets eronder
Ze lijkt op de receptioniste bij mijn stagequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
godver ik google haar net. Geil wijf zeg
quote:
Die krijgt zeker ook meer dan genoeg aandacht van jullie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ze lijkt op de receptioniste bij mijn stage
Ja die.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die gene waar AP altijd op zat te geilen in ONZ! ? Ja die ken ik
Ik zie dr bijna nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Die krijgt zeker ook meer dan genoeg aandacht van jullie?
die is daar zeker ook wel fijntjes door jullie aan herrinnert?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die.
Een klasgenoot van mij is achterlijk. Die heeft een gaatje in zijn hoofd oid, maar die is echt raar, en verzint altijd dingen enzo. Je weet gewoon dat ze niet waar zijn, maar je kan het net niet bewijzen, het blijft bij vermoedens weet je.
Nu was hij afgelopen week trots aan het verkondigen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Na vel zeuren om een foto, heeft hij die gestuurd naar een klasgenoot. Die is al snel de klas rondgegaan, en ik en en andere jongen herkenden haar meteen (ik dankzij de vele, vele FOK!rukkers). Die klasgenoot dacht dus gewoon te kunnen doen of Voe zijn vriendin was
BUSTED
Oogcontact blijft moeilijk op zulke mommenten iigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie dr bijna nooit![]()
Doe zelf barwerk daar, en t is zo'n type dat dan helemaal over de bar komt leunen etc. Zelfs als t je eerste werkdag is
Ja kan tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je doet alsof het alles is of niets
verdommequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die.
Een klasgenoot van mij is achterlijk. Die heeft een gaatje in zijn hoofd oid, maar die is echt raar, en verzint altijd dingen enzo. Je weet gewoon dat ze niet waar zijn, maar je kan het net niet bewijzen, het blijft bij vermoedens weet je.
Nu was hij afgelopen week trots aan het verkondigen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Na vel zeuren om een foto, heeft hij die gestuurd naar een klasgenoot. Die is al snel de klas rondgegaan, en ik en en andere jongen herkenden haar meteen (ik dankzij de vele, vele FOK!rukkers). Die klasgenoot dacht dus gewoon te kunnen doen of Voe zijn vriendin was
BUSTED
Voe wint hard van haarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Pastapipos het volgende:
Als we het toch over zulke meiden hebben. Jessica Nigri
Kloon OMGquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Osuchi het volgende:
Oké maar jullie kennen AP (hoe had ik kunnen denken van niet) dus nu is het nog awkwarder om mijn oude account te vertellen
Help
Yeah rightquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, ik had een eh.. conflictje met hem
Dan roep je toch gewoon maar wat? Als het interessant genoeg is reageren anderen daar wel opquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit al vanaf half 12 te lurken omdat ik geen idee heb waar het over gaat.
IK DURF HET GEWOON NIET TE ZEGGEN HAHAHAHAquote:
Ik lurk nog wel even mee, ondertussen doe ik nog ff een potje Black Ops 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan roep je toch gewoon maar wat? Als het interessant genoeg is reageren anderen daar wel op
Ik ben wel wat gewend hoor en zal je niet uitlachenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
IK DURF HET GEWOON NIET TE ZEGGEN HAHAHAHA![]()
![]()
Of jullie gaan me uitlachen wat nog niet zo erg is of het is van ieeh bah ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig al is het hier momenteel wat stilquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Osuchi het volgende:
Oké... Zegt de naam Fairydust jullie iets?Mij niets, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
dm anders evenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
IK DURF HET GEWOON NIET TE ZEGGEN HAHAHAHA![]()
![]()
Of jullie gaan me uitlachen wat nog niet zo erg is of het is van ieeh bah ga weg
Die man is al een paar dagen doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef badschaap het volgende:
Ik zit bij het achterneefje van klaas bruinsma in de klas
Waarom benoem je het dan? Who cares dat je bij het achterneefje van iemand in de klas zit die al 22 jaar dood is? Ze zullen elkaar immers nooit hebben gekend. Wat was je doel van je post dan Einstein?quote:
wooooow niet zo uit je slofje schieten stuutjequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom benoem je het dan? Who cares dat je bij het achterneefje van iemand in de klas zit die al 22 jaar dood is? Ze zullen elkaar immers nooit hebben gekend. Wat was je doel van je post dan Einstein?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Osuchi het volgende:
Oké... Zegt de naam Fairydust jullie iets?Ja, vaagjes. Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk dat mijn smilies voor zich spreken. Dat moet jij toch wel herkennen Kloontjequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Osuchi het volgende:
[..]
wooooow niet zo uit je slofje schieten stuutje
hasta luegoquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo toch maar slapen denk ikwil Spaans morgen niet verknallen..
Ik ga over een minuut of 10 ook maar eens naar bedquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo toch maar slapen denk ikwil Spaans morgen niet verknallen..
Stuuquote:
Druk maar niet slecht thanks. Hoe was je vakantie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ewaaquote:
Je ziet ze niet meer of zijn ze gezakt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
WAT TE FUCK IS ER MET MIJN TIETEN AAN DE HAND?
Te kort, en te regenachtigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet slecht thanks. Hoe was je vakantie?
Weet ik niet, is een grondige inspectie voor nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
Vraag het aan ze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee joh, laat het af en toe maar beetje uit de hand lopen. Is wel leuk
De oudste is natuurlijke altijd het meest volwassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*proest*quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, is een grondige inspectie voor nodig
Ze zijn gegroeid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je ziet ze niet meer of zijn ze gezakt?
Ooooh, wat zonde manquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te kort, en te regenachtigecht balen, ik ging eerder naar huis omdat het alleen in Nederland lekker weer bleek te zijn
Rome was wel weer great to be back, dat wel
Dat is Stu, not mequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag het aan ze.
[..]
De oudste is natuurlijke altijd de meest volwassen.![]()
Mij niet noemen, WIL JE DAT IK OOK OVER JOU GA KLAGEN HE HE HEquote:
OMG, als er maar geen melk uitkomt straksquote:
ik wil jou als eerste feliciterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, een van de dan.Ik ga trouwens ook bijna de -tig in.
FOK-IT.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij niet noemen, WIL JE DAT IK OOK OVER JOU GA KLAGEN HE HE HE
Ja jij hebt haar facebookquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK-IT.
En je had mn naam al genoemd las ik ja
de app die niet genoemd mag wordenquote:
Ik ook niet, wel stom. Had het Benfica wel gegund maarja.quote:
wanneer ben je echt jarig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt nog wel even.Die in mijn profiel klopte dus niet.
Wat ben je dan voor een ordinaire zeug als je dat op televisie laat doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ga net als Paul de Leeuw moedermelk drinken
neenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ga net als Paul de Leeuw moedermelk drinken
Altijd goed nieuws toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |