Mooizoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad sir
Is dat nog steeds zo joh? Zonder wegenbelasting? Dat wist ik niet![]()
Ik bedoelde meer dat het iets is dat elk jaar afschrijft en onderhoud nodig heeft. Een investering zie ik meer als aandelen bijvoorbeeld
Standaards halen kan ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, mooi geluidNu nog speakerplank op de muur maken want mn bureau staat vol en mijn 2e scherm past niet eens meer
PICS PICS PICSquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, mooi geluidNu nog speakerplank op de muur maken want mn bureau staat vol en mijn 2e scherm past niet eens meer
Dan heb je geen reden tot klagen gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo
Ja bij die van mij wel
Gelukkig nog geen onderhoud echt gehadop oliefilter na
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemt te veel tijd in terwijl ik ook andere dingen kan doen. Vooral overdag.
MIJN MOEDER, ADDERGEBROEDquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
we've got a grammarnazi here!!
Maar weet je normaal kan je bij je oudere broer terecht voor advies over meisjes ofzo. Bij hem dus niet. Hij lult alles even hard door aan me moeder. Fucking moederskindje
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Standaards halen kan ook
Hoe bevallen de lage tonen?
Nee is niet nodigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hoewel LB ook keileuk isNa haar examens zit dat er zeker in.
Jullie mógen ruziemaken om me hoor?
Dat is niet duur :[quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meer![]()
Standaards zijn duur20 euro per muurbeugel
universele halen, kan je ze later ook weer gebruiken. Dan zijn ze t wel waardquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima, genoeg aanwezig. Mag van mij eerder zelfs nog wat minder dan meer![]()
Standaards zijn duur20 euro per muurbeugel
ja ik heb vorig jaar een seat arosa gekocht en die is ook niet echt duur maar die deel ik met mijn vader dus vond het tijd voor een eigen autoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een voordeel ja. Ik mag nu af en toe gebruik maken van de Peugeot 205 van m'n moeder, en die is ook redelijk voordelig daarin.
uiteindelijk welquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]Maar helemaal stoppen hoeft dan toch niet?
Ah ja, dan is het wel fijn om een auto voor jezelf te hebben. Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb vorig jaar een seat arosa gekocht en die is ook niet echt duur maar die deel ik met mijn vader dus vond het tijd voor een eigen auto
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |