Halfquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Telt de manier hoe ik ze soms draag ook als aan hebben?.
kwestie van smaak hequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de C1 en de 107 leuker dan de Aygo
tototototoquote:
Zijn hartjes-uitlaten niks voor jou?quote:
Not too bad sirquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het stew?
Naja ik heb liever een auto zonder wegenbelasting en die weinig verbruikt dan een zuipbak
Heb op mijn auto al aardig wat geld bespaard als ik het zou uitrekenen aangezien ik veel rij!
nee maar dat hoeft voor mij ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever nog iets lichter... maar dit maakt het wat makkelijker voor te stellen.
Heb je die uitlaten in de vorm van hartjes ook gezien?.
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn hartjes-uitlaten niks voor jou?
Druk maar niet slecht. Hoe is het met jou?quote:
Heb je een rijbewijs?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemaakt me niks uit welke auto ik heb
Die is toch ook iets duurder dan die andere 2? Ik vind die andere 2 iets sportiever maar gelukkig verschillen smakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kwestie van smaak he![]()
Op de een of andere manier vind ik een Aygo echt iets voor mij
Ach ja, smaken verschillen. En dat verschil moet er ook zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar dat hoeft voor mij ook niethou de auto het liefst zoveel mogelijk hoe hij is
Ik zat daar net ook al te kijkenquote:
ik ben dan ook geen sportief meisje dus dat scheeltquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is toch ook iets duurder dan die andere 2? Ik vind die andere 2 iets sportiever maar gelukkig verschillen smaken
Nopequote:
precies! Zou saai zijn als er allemaal dezelfde auto's rondrijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen. En dat verschil moet er ook zijn.
Ik ook nietquote:
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies! Zou saai zijn als er allemaal dezelfde auto's rondrijden
Dan maakt het niet uit dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen sportief meisje dus dat scheelt
Volgens mij ligt de prijsklasse gewoon hetzelfde
Ik ga me erin mengen. Gewoon, omdat het kanquote:
Ik wilde ook rond deze tijd gaan beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook nietOver 2 weken maar beginnen, doe jij al lessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |