Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
Welterusten lieve mensen![]()
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sichquote:
Maar wel een hele goede investeringquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoor![]()
Dan ben je snel in de buurt van zo'n autootjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sich
zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je snel in de buurt van zo'n autootje.
Ik wil ook nog steeds een autootje voor mezelf... een roze.
Nouja... misschien net iets groter dan een C1. Niet heel veel groter hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker![]()
Wat voor een wil je dan?
Dus misschien kun je nog dit jaar gaan kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, kan denk elke maand ook wel rond de 400 wegleggen dus schiet wel op an sich
Hoi Taxquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar wel een hele goede investering
Avond stewie!
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja... misschien net iets groter dan een C1. Niet heel veel groter hoor.
Ik kwam een foto op internet tegen die me het idee gaf van een roze auto. Ik denk dat dit formaat ook wel ongeveer is wat ik wil, maar dan niet in de prak gereden:
[ afbeelding ]
ik hoop het wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus misschien kun je nog dit jaar gaan kijken![]()
Hahahaquote:
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijn
Ieeeh je wilt toch geen roze autoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.
Eens even kijken hoe het staat in het roze:
[ afbeelding ]
Denk dat iets lichter wel mooier isquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht... volgens mij is er een uitvoering geweest daarvan in het roze.
Eens even kijken hoe het staat in het roze:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook liever nog iets lichter... maar dit maakt het wat makkelijker voor te stellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk dat iets lichter wel mooier isdit lijkt wel paars
Persoonlijk vind ik de C1 en de 107 leuker dan de Aygoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk dat iets in de richting van een C1, 107, aygo in het roze wel heel gaaf zijn
Inderdaadquote:
hee jijquote:
Hoe is het stew?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Tax
Sorry, een goede investering is geen enkele auto natuurlijk op financieel gebied. Misschien wel op het gebied van vrijheid en mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |