SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
En makkelijk met parkeren want ze zijn compactquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, het principe is ook hetzelfde, leuke auto's en niet al te duur
En dat is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Osuchi het volgende:
God ik zit echt in een vicieuze cirkel al m'n hele puberteitVerschrikkelijk
precies en ze zien er heel leuk uit en zijn ook nog eens heel zuinigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En makkelijk met parkeren want ze zijn compact
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En makkelijk met parkeren want ze zijn compact
Oh youquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad my dear, helemaal niet nu ik jou weer 'zie'
Yourself?
Ik bedoelde dat niet slecht hoor. Hier in London zijn de plekjes vaak niet zo groot en dan is een Aygo makkelijker dan een Audi A8quote:
Fix het, ik wil spelen met anderenquote:
Alleen zal de aanschafprijs nog relatief best hoog liggen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies en ze zien er heel leuk uit en zijn ook nog eens heel zuinig
Ik dacht dat je weer ging beginnen over vrouwen en auto rijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet slecht hoor. Hier in London zijn de plekjes vaak niet zo groot en dan is een Aygo makkelijker dan een Audi A8
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer ging beginnen over vrouwen en auto rijden
Dankjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo blij met stu dat me dat niet eens opviel
Valt mee, tussen de 4,500 en 5,500, als occasionquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen zal de aanschafprijs nog relatief best hoog liggen toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er nu achter dat deadmau5 Rope van Foo Fighters heeft geremixed omg
En hoe ik ook van deadmau5 houd, het is het hem net niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ik dacht die negeert het gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo blij met stu dat me dat niet eens opviel
Topquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Bovendien zou ik in herhaling vallen, dat is saai
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Etsu, mijn televisie is koninklijk.
WijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de sier of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het me was opgevallen negeerde ik het inderdaad maar
Het is wel leuk, maar het mist net de plank. ofzoquote:
zoals jij xdxdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar het mist net de plank. ofzo
Welterusten Aldoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
Welterusten lieve mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat doet die wijnfles daar?![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Speelgoed.Nee, was een paar weken geleden overgebleven en heb geen ruimte meer in de keuken.
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Valt mee, tussen de 4,500 en 5,500, als occasion
Het is een grapje hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
Welterustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen
en terechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten
Ik voelde me aangesproken door het 'lieve mensen'
Ik heb al ¤2000 in principequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik nog best een hoop geld voor een jong iemand hoor![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een grapje hoor
VA is tof en lief
Gaat de goede kant op dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb al ¤2000 in principe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |