Maar die dingen waren in het begin ook belastingvrij toch? Volgens mij heeft dat er ook aan bijgedragen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je ziet kleine auto's als VW up! C1, aygo en 107 wel steeds meer toenemen.
Of ik let er meer op dat kan ook
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef badschaap het volgende:
Wat is me broer toch enorm geen voorbeeld voor mij
klopt de eerste 3 jaar maar alsnog zijn ze daarna qua belasting redelijk goedkoop in verhouding tot andere auto'squote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar die dingen waren in het begin ook belastingvrij toch? Volgens mij heeft dat er ook aan bijgedragen.
En dat draagt er nu dan weer aan bij dat je een goede tweedehands voor niet al teveel geld kunt krijgen. Want die mensen willen er nu weer vanaf.
Timmmm is een taalnazi?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?
nee, hij is nog nooit uitgegaan, enigste wat hij doet is achter zijn pc zitten en werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt hij ook 'me' terwijl hij 'mijn' bedoelt?
Draaien je speakers al?quote:
Jaquote:
Als hij dat niet doet, is je broer een goed voorbeeld. Leer van hem. En het is 'enige' en er moet en lidwoord voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee, hij is nog nooit uitgegaan, enigste wat hij doet is achter zijn pc zitten en werken.
quote:
Neemt te veel tijd in terwijl ik ook andere dingen kan doen. Vooral overdag.quote:
Jij date LB toch alquote:
Dat is dan zeker een voordeel ja. Ik mag nu af en toe gebruik maken van de Peugeot 205 van m'n moeder, en die is ook redelijk voordelig daarin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt de eerste 3 jaar maar alsnog zijn ze daarna qua belasting redelijk goedkoop in verhouding tot andere auto's
Heb de eerste van mijn vader al staanquote:
Jup, mooi geluidquote:
Nee, hoewel LB ook keileuk isquote:
we've got a grammarnazi here!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, is je broer een goed voorbeeld. Leer van hem. En het is 'enige' en er moet en lidwoord voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |