inderdaad maar qua model en kleur etc is er redelijk veel variëteit imoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga me erin mengen. Gewoon, omdat het kan
VWquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoeveel procent van Nederland rijdt er in een Volkswagen? Dat is volgens mij ook belachelijk veel.
Oké, daar moet ik jou weer gelijk in geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad maar qua model en kleur etc is er redelijk veel variëteit imo
Ik wil wel even voor de klas gaan staan hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Popcornmomentjes. Misschien een moment voor binding tussen iedereen?
Volkswagen is het merk dat hier het meest gereden word geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet slecht. Hoe is het met jou?
maar je ziet kleine auto's als VW up! C1, aygo en 107 wel steeds meer toenemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, daar moet ik jou weer gelijk in geven.
Gelukkig maar. Anders krijg je zo'n lang verhaal waar niemand iets van wilt wetenquote:
Docenten zijn altijd de lul.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor de klas gaan staan hoor
Nee manquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je inmiddels ook aan die nieuwe app, Path of zo?
Hehequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders krijg je zo'n lang verhaal waar niet iets van wilt weten
Let op de PI![]()
Al een auto op het oog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde ook rond deze tijd gaan beginnen
Zeg, ik mijn klas gaan we niet schelden want ik zet je in de hoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Docenten zijn altijd de lul.Overigens heb ik zin om naar iedereen te roepen: doe eens volwassen, godverdomme.
Maar ja, alsof dat helpt.
Ik heb geeeen ideequote:
Ezel zijn en dan ook nog in de hoek zitten? Wat doe je met mijn zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg, ik mijn klas gaan we niet schelden want ik zet je in de hoek
Neequote:
super dom dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geeeen ideemaar een fokker vroeg me of ik het wilde installeren dus
ik snap er niets van maar je kan er mee praten :p
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
1 2 3 4 hoedje van papier 5 6 kijk in je buik zit een mes 7 8 je word verkracht 9 10 daarna in je ogen gestoken waardoor je niet meer kan zien
Zolang hij maar niet roze is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Neemaakt me niks uit welke auto ik heb
Jij stoppen met FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond uit gegaan
Ohja om dat even duidelijk te maken:
Ik ging er niet uit door wat daarvoor gebeurde, maar omdat ik de sfeer in de chat kut vind en ik wil minderen met fok en uiteindelijk stoppen. En uit die groep gaan was stap 1.
Ik vind jou een beetje eng...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
1 2 3 4 hoedje van papier 5 6 kijk in je buik zit een mes 7 8 je word verkracht 9 10 daarna in je ogen gestoken waardoor je niet meer kan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |