Ik ben wel wat gewend hoor en zal je niet uitlachenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
IK DURF HET GEWOON NIET TE ZEGGEN HAHAHAHA![]()
![]()
Of jullie gaan me uitlachen wat nog niet zo erg is of het is van ieeh bah ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig al is het hier momenteel wat stilquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Osuchi het volgende:
Oké... Zegt de naam Fairydust jullie iets?Mij niets, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
dm anders evenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
IK DURF HET GEWOON NIET TE ZEGGEN HAHAHAHA![]()
![]()
Of jullie gaan me uitlachen wat nog niet zo erg is of het is van ieeh bah ga weg
Die man is al een paar dagen doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef badschaap het volgende:
Ik zit bij het achterneefje van klaas bruinsma in de klas
Waarom benoem je het dan? Who cares dat je bij het achterneefje van iemand in de klas zit die al 22 jaar dood is? Ze zullen elkaar immers nooit hebben gekend. Wat was je doel van je post dan Einstein?quote:
wooooow niet zo uit je slofje schieten stuutjequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom benoem je het dan? Who cares dat je bij het achterneefje van iemand in de klas zit die al 22 jaar dood is? Ze zullen elkaar immers nooit hebben gekend. Wat was je doel van je post dan Einstein?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Osuchi het volgende:
Oké... Zegt de naam Fairydust jullie iets?Ja, vaagjes. Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk dat mijn smilies voor zich spreken. Dat moet jij toch wel herkennen Kloontjequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Osuchi het volgende:
[..]
wooooow niet zo uit je slofje schieten stuutje
hasta luegoquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo toch maar slapen denk ikwil Spaans morgen niet verknallen..
Ik ga over een minuut of 10 ook maar eens naar bedquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo toch maar slapen denk ikwil Spaans morgen niet verknallen..
Stuuquote:
Druk maar niet slecht thanks. Hoe was je vakantie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ewaaquote:
Je ziet ze niet meer of zijn ze gezakt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
WAT TE FUCK IS ER MET MIJN TIETEN AAN DE HAND?
Te kort, en te regenachtigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet slecht thanks. Hoe was je vakantie?
Weet ik niet, is een grondige inspectie voor nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
Vraag het aan ze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee joh, laat het af en toe maar beetje uit de hand lopen. Is wel leuk
De oudste is natuurlijke altijd het meest volwassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*proest*quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, is een grondige inspectie voor nodig
Ze zijn gegroeid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je ziet ze niet meer of zijn ze gezakt?
Ooooh, wat zonde manquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te kort, en te regenachtigecht balen, ik ging eerder naar huis omdat het alleen in Nederland lekker weer bleek te zijn
Rome was wel weer great to be back, dat wel
Dat is Stu, not mequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag het aan ze.
[..]
De oudste is natuurlijke altijd de meest volwassen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |