a.k.a. nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Te lui om eigen pics te schieten maar dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Gewoon meneer voldoet.quote:
Er is een middenweg hoor. En naast deze SC is FOK! immens hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.
En zoals ik al eerder zei: het neemt te veel tijd in beslag, ook overdag. Ik wil andere dingen gaan doen.
Zoals? Wat zijn de toekomstdromen van S. Sof?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het elke avond zo doorgaat heb ik er echt geen zin meer in.
En zoals ik al eerder zei: het neemt te veel tijd in beslag, ook overdag. Ik wil andere dingen gaan doen.
Hmmm misschien toch nog maar eens over nadenken jaquote:
Eerst examens nu na de examens ga ik de boel is even verbouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
universele halen, kan je ze later ook weer gebruiken. Dan zijn ze t wel waardMaar zelf iets maken kan natuurlijk ook, laagje schuim eronder zodat de trillingen minder zijn
preciesquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het wel fijn om een auto voor jezelf te hebben. Ik begrijp wat je bedoelt.
http://www.thomann.de/nl/the_takustik_isopad.htmquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm misschien toch nog maar eens over nadenken ja
[..]
Eerst examens nu na de examens ga ik de boel is even verbouwen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
preciesonafhankelijk zijn is gewoon heel prettig
Die gene waar AP altijd op zat te geilen in ONZ! ? Ja die ken ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag echt iets hilarisch meegemaakt trouwens.
Wie kent Voe nog? De Noorse schone die iedere rechtgeaarde man (en sommige homo's zouden er en uitzondering voor maken) zo hard wil palen dat ze een week niet recht meer lopen kan.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een middenweg hoor. En naast deze SC is FOK! immens hoor
godver ik google haar net. Geil wijf zegquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Wie kent Voe nog? De Noorse schone die iedere rechtgeaarde man (en sommige homo's zouden er en uitzondering voor maken) zo hard wil palen dat ze een week niet recht meer lopen kan.
Maar je doet alsof het alles is of nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]Ik mag heus wel stoppen. Ik hoef geen middenweg.
Ik wil meer gaan lezen want ik heb echt nog veel boekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals? Wat zijn de toekomstdromen van S. Sof?
Voe niet al kennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
godver ik google haar net. Geil wijf zeg
Ze wil een man worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Gefavoriet, danku!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/the_takustik_isopad.htm
Zoiets eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |