Ze lijkt op de receptioniste bij mijn stagequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
godver ik google haar net. Geil wijf zeg
quote:
Die krijgt zeker ook meer dan genoeg aandacht van jullie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ze lijkt op de receptioniste bij mijn stage
Ja die.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die gene waar AP altijd op zat te geilen in ONZ! ? Ja die ken ik
Ik zie dr bijna nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Die krijgt zeker ook meer dan genoeg aandacht van jullie?
die is daar zeker ook wel fijntjes door jullie aan herrinnert?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die.
Een klasgenoot van mij is achterlijk. Die heeft een gaatje in zijn hoofd oid, maar die is echt raar, en verzint altijd dingen enzo. Je weet gewoon dat ze niet waar zijn, maar je kan het net niet bewijzen, het blijft bij vermoedens weet je.
Nu was hij afgelopen week trots aan het verkondigen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Na vel zeuren om een foto, heeft hij die gestuurd naar een klasgenoot. Die is al snel de klas rondgegaan, en ik en en andere jongen herkenden haar meteen (ik dankzij de vele, vele FOK!rukkers). Die klasgenoot dacht dus gewoon te kunnen doen of Voe zijn vriendin was
BUSTED
Oogcontact blijft moeilijk op zulke mommenten iigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie dr bijna nooit![]()
Doe zelf barwerk daar, en t is zo'n type dat dan helemaal over de bar komt leunen etc. Zelfs als t je eerste werkdag is
Ja kan tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je doet alsof het alles is of niets
verdommequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die.
Een klasgenoot van mij is achterlijk. Die heeft een gaatje in zijn hoofd oid, maar die is echt raar, en verzint altijd dingen enzo. Je weet gewoon dat ze niet waar zijn, maar je kan het net niet bewijzen, het blijft bij vermoedens weet je.
Nu was hij afgelopen week trots aan het verkondigen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Na vel zeuren om een foto, heeft hij die gestuurd naar een klasgenoot. Die is al snel de klas rondgegaan, en ik en en andere jongen herkenden haar meteen (ik dankzij de vele, vele FOK!rukkers). Die klasgenoot dacht dus gewoon te kunnen doen of Voe zijn vriendin was
BUSTED
Voe wint hard van haarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Pastapipos het volgende:
Als we het toch over zulke meiden hebben. Jessica Nigri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |