Oh jawel.quote:
Dacht ik toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
Zuid-afrika is weer een paar rangen gestegen op mijn wishlist
quote:
Ze heeft gewoon een flesje als dildo gebruikt en het dopje liet los.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
Het gaat wel Tem. Beetje stress en zo, maar ik wil niet altijd maar klagen![]()
Met jou alles goed?
quote:
Mjah, dat wordt dus klussen en opruimen. Alsof ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Het is wel kloteweer en het wordt dit weekend niet echt beter
Als het nu al 26 graden is ... dan zal het in juli echt superwarm zijn, bleh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Drugshond het volgende:
Krakow Polen
Deze temperaturen in Mei.... ben benieuwd in Juli (dan zit ik er wel).
Heerlijk toch, we kennen hier 2 seizoenen, namelijk winter en herfst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Het is wel kloteweer en het wordt dit weekend niet echt beter
Gewoon de computer aanzwiepen. beetje gamen en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het nu al 26 graden is ... dan zal het in juli echt superwarm zijn, bleh.
En klussen en opruimenLekker tv kijken
Nou dan bel je me hierna toch, of kom langs op de koffie.quote:
Ah het zonnetje moet schijnen op de propagandapics voor de makelaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Tem het volgende:
Dit weer schiet niet op voor de foto's van mijn huis.
Precies, dat oogt natuurlijk veel beter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah het zonnetje moet schijnen op de propagandapics voor de makelaar?
Ware het niet dat de zon nooit schijnt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat oogt natuurlijk veel beter.
Krakow is awesomequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Drugshond het volgende:
Krakow Polen
Deze temperaturen in Mei.... ben benieuwd in Juli (dan zit ik er wel).
Ik ben short in vakanties.... maar ik plan heel veel dingen wel geweldig uit. Na 1 week ben ik het spuugzatquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Krakow is awesome
niet zeggen dat je Warschau ook tof vind, ligt gevoellig
ik ken het, een week red ik nog wel maar na maximaal 3 weken ben ik altijd wel weer blij als ik thuis in de regen dropjes sta te kauwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben short in vakanties.... maar ik plan heel veel dingen wel geweldig uit. Na 1 week ben ik het spuugzat
Gewoon 3 keer per jaar een week.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken het, een week red ik nog wel maar na maximaal 3 weken ben ik altijd wel weer blij als ik thuis in de regen dropjes sta te kauwen
Hm dat is me wat te gortig qua vakantieuren.quote:
ik doe de laatste tijd vaker een (lang) weekendje in het buitenland, werkt prima voor mij en het kost me 1 of 2 vakantiedagen ... werkt prima voor mij en aan het eind van het jaar kan ik de extra dagen uit laten betalenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon 3 keer per jaar een week.
Ja precies.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe de laatste tijd vaker een (lang) weekendje in het buitenland, werkt prima voor mij en het kost me 1 of 2 vakantiedagen ... werkt prima voor mij en aan het eind van het jaar kan ik de extra dagen uit laten betalen
luxe leventje
jammerquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Hoewel ik moet zeggen dat het er voor mij nooit van komt, ik wil wel graag maar blijf het uitstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is ook eigenlijk zo, maar zit vaak met werk, echt een vakantie plannen is lastig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jammer
je moet er gewoon niet zo bij stil staan, je denkt vakantie = gedoe, gewoon de knop omzetten en boeken (gelijk betalen)
ja snap ik, dat had ik ook maar je hebt er gewoon recht op en rechten zijn waardeloos als je er geen gebruik van maaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja is ook eigenlijk zo, maar zit vaak met werk, echt een vakantie plannen is lastig.
Heb nu meer dan een jaar nog niet eens 1 dag opgenomen. Nu heb ik ook maar 10 dagen opgebouwd (zucht).
Dat is ook wel zo, maar ze kunnen het nooit waarderen, en ik heb geen vast contract en collega's vliegen oversl om me heen de laan uit. Dus beter eerst de storm overleven voordat ik op een FNV rechtentour ga.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja snap ik, dat had ik ook maar je hebt er gewoon recht op en rechten zijn waardeloos als je er geen gebruik van maakt
mjah ok daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ze kunnen het nooit waarderen, en ik heb geen vast contract en collega's vliegen oversl om me heen de laan uit. Dus beter eerst de storm overleven voordat ik op een FNV rechtentour ga.
Ik ben geen mod meer op POL dus zal sowieso meer hier mijn vinger in de pap duwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:02 schreef sp3c het volgende:
gewoon opnemen, desnoods zit je heel de dag te fok!ken
ga je lekker dingen modden, doe je ook eens wat
Daarom, en als je dan een vast contract krijgt meteen 2 maand vakantie opnemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ok daar heb je gelijk in
better safe then sorry
I know, maar dan weet je dat je meer last van me krijgt.quote:
Lekker in de ziektewet naar Curacao.quote:
Geef me ook zo'n baan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
bij ons krijgen mensen hernia's van het tekenen van hun vaste contracten geloof ik![]()
seen it happenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker in de ziektewet naar Curacao.
Vast contract is goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
bij ons krijgen mensen hernia's van het tekenen van hun vaste contracten geloof ik![]()
nee jij zou doorwerken en die 'reuma' patienten hun slack oppikkenquote:
Mwoh, een vast contract bij de bank is wel redelijk chill anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij zou doorwerken en die 'reuma' patienten hun slack oppikken
no fun, geloof me
Oh god je gaat toch niet streng worden he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer op POL dus zal sowieso meer hier mijn vinger in de pap duwen.
I know, als ik tegen kantoorwerk kon zat ik er nu nog tot mijn 67stequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, een vast contract bij de bank is wel redelijk chill anders.
hehehehehehehehequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god je gaat toch niet streng worden he?
ze noemt me dikquote:
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know, als ik tegen kantoorwerk kon zat ik er nu nog tot mijn 67ste
Niet strenger dan anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
ik trek het niet, na een uur of 5 komen de muren op me afquote:
heheheheheHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!quote:
Ken dit verdwaald meubilair niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
toen zat ik nog niet op fok!, ik deed GTA maar dat vond de baas niet leuk dus ben ik weer gaan Starcraftenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Voordeel van op kantoor zitten is wel dat je de hele dag kunt fokken, als het rustig is dan. Maar verder is het best saai.
Oh vroeger zat ik de hele dag op ICQ met een collega die bij een klant zatquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen zat ik nog niet op fok!, ik deed GTA maar dat vond de baas niet leuk dus ben ik weer gaan Starcraften
Link?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
Sta jij ook op het gewraakte ESF filmpje, sp3c?
Of lag je toen al onder de barkruk?
Denk dat ik deze niet ga invullen... Let it pass bye. Als je er over nadenkt is deze to the point.quote:
Ik snap er geen reet van manquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat ik deze niet ga invullen... Let it pass bye. Als je er over nadenkt is deze to the point.
dat wil je nietquote:
Is dat de crewmeet?quote:
Stockholm syndroom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Wat mij vooral verbaasde is dat ze allemaal "vrolijk" vertelt wat ze niet mag van haar man.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
Hij klinkt als een enge jaloerse controlfreak.
Geschoten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
Mijn werktelefoon is uit mijn handen geschoten.
Helaas precies in een plas water.
Ja.quote:
Ik hoorde op de radio dat uit een onderzoek bleek dat 29% van de ondervraagden een probleem had met twee zoenende vrouwen.quote:
Fredje is opgewonden bij de gedachte dat hij elke Nederlander voor de volle 100% zou kunnen monitoren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik hem gister hoorde wist ik weer zeker dat deze man een gevaar voor de samenleving is.
Ligt eraan of ze een tuinbroek dragen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat uit een onderzoek bleek dat 29% van de ondervraagden een probleem had met twee zoenende vrouwen.
Ik had geen enkel probleem met de beelden die ik in eerste instantie had.
Ik had een iets andere gedachte erbij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een tuinbroek dragen natuurlijk.
En Claudia heten.
Dat is geen antwoord op de vraag oliebol. Er zijn stomme mannen en leuke mannen en domme wijven en leuke wijven. Uh vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat gare wijf van die Airwick reclame is leuk.
Dit is net zoiets als zeggen dat je liever niet hebt dat Nederland het WK voetbal wint in 2014.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Specularium het volgende:
De TROS wil niet dat Anouk wint omdat de kosten voor het organiseren te hoog zijn.
Vandaar al die f-artiesten altijd.
Ik heb nog vuurwerk, alleen het regent nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:30 schreef sp3c het volgende:
wat heb jij nu ineens met oliebollen?
dat duurt nog zzeker een half jaar hoor
dat snap ik ook nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
En waarom verkopen ze nu geen oliebollen, alsof die nu NIET lekker zijn.
Of een appelflap, of beignet, zo eentje met een gat erin. Niet die van bladerdeeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit
ik zou nu best een oliebol kunnen eten
Ehm...mayo? Of testen ze merken of iets dergelijks?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef OProg het volgende:
Keuringsdienst van waarde zoekt saus voor bij de friet uit.
Beetje zure onsmakelijke sperma kweken voor de mannen die slikken lekker vinden.quote:
Als je weet dat je jezel arbeid hebt uitgespaard door 2x in 1 te koken dan smaakt het altijd beter inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Vanavond had ik noedels die ik vorige week had ingevroren. Dan smaakt het altijd veel lekkerder
Geen idee. Maar eens kijken. Toevallig vroeg ik me vandaag nog af wat het verschil is toen ik al die potten zag staan en automatisch dezelfde pakte die ik altijd pak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm...mayo? Of testen ze merken of iets dergelijks?
Gadverdamme VSquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje zure onsmakelijke sperma kweken voor de mannen die slikken lekker vinden.
Hear hear, koken is een grafwerk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je weet dat je jezel arbeid hebt uitgespaard door 2x in 1 te koken dan smaakt het altijd beter inderdaad
Ik gok dat VS altijd veel fruit eet. Is iets belangrijks onder hommels ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje zure onsmakelijke sperma kweken voor de mannen die slikken lekker vinden.
Nee volgens mij is het dan echt lekkerder omdat de smaken er meer in zijn getrokken en in de koekepan opwarmen is ook lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je weet dat je jezel arbeid hebt uitgespaard door 2x in 1 te koken dan smaakt het altijd beter inderdaad
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik ooit een relatie krijg, wellicht.quote:
Nee vrij weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat VS altijd veel fruit eet. Is iets belangrijks onder hommels ofzo.
Je kunt nu vast oefenen met ananas eten he? Is nog lekker ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik ooit een relatie krijg, wellicht.
Als het uit een pak komt dan maken die 10 druppels sinaasappelsap niets uit nee. Als je zelf perst wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee vrij weinig eigenlijk.
Drink wel altijd sinaasappelsap bij het ontbijt, telt dat ook?
Nah teveel moeite.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het uit een pak komt dan maken die 10 druppels sinaasappelsap niets uit nee. Als je zelf perst wel.
Misschien worden die kinderen daar echt niet vrolijk van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef OProg het volgende:
Ik zie Rob Geus in een programma dat kinderen hun ouders een cijfer geven.
Als Rob zelf mee zou doen ben ik benieuwd welke kinderen van Rob allemaal mee zouden doen.
Ik had de verkeerde Rob getypt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien worden die kinderen daar echt niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde Rob getypt.
Waar het hart van vol is enzo.
Vond het al raar. Van bacterieen ineens overstappen op oudersquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde Rob getypt.
Waar het hart van vol is enzo.
Nee totaal niet meer, ze kunnen me wat.quote:
Dacht ik al....en terecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee totaal niet meer, ze kunnen me wat.
Ja daarom, was er ook wel een beetje klaar mee. Een grapje hier en daar is leuk, daar moet men tegen kunnen, maar dat hele gezeik op Joden en alles en boos worden ook als er een ban valt gaat me te ver.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht ik al....en terecht.
Ik lees de SC daar weleens: wat een zelfingenomen linkse teringbende is dat zeg![]()
Yvonne heeft groot gelijk.
Mensen als Karina en Uccie hier hebben het nog beter dan de gemiddelde user daar.
Leek wel alsof er een bom ontploft werd toen Koos Vogels gebant was.
Beiden niet strafbaar, gelukkig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier houden we het tenminste bij hommels en de tetten van de vrouwelijke deelnemers
En VS post af en toe nog eens een leuk plaatje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier houden we het tenminste bij hommels en de tetten van de vrouwelijke deelnemers
En deelt plaatjes van Bieber zijn lul rondquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En VS post af en toe nog eens een leuk plaatje.
Kreeg jij hem ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En deelt plaatjes van Bieber zijn lul rond
Zometeen plaatjes van goeie ESF kandidates.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Moeten we allemaal dan plaatjes van wat we aantrekkelijke mannen/vrouwen vinden posten dan?
Wou je die hebben om halfjaar te gaan vieren dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
man ... eckte 4 bakkers afgegaan voor een oliebol ... stad en land!
kijken me aan of ik vraag of ik ff met hun vrouw mag sexen zolang ze toch aan het werk zijn
Eric Saade weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zometeen plaatjes van goeie ESF kandidates.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Hopelijk wel wat leuke heren vanavond bij het ESF. Vorige keer bijna alleen maar vrouwen in korte rokjes en in hun onderbroek.
ik moest keihard lachen om die Turkse astronautenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Hopelijk wel wat leuke heren vanavond bij het ESF. Vorige keer bijna alleen maar vrouwen in korte rokjes en in hun onderbroek.
Volgens mij vond ik dat nummer nog leuk ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen om die Turkse astronauten
Dat waren Bulgaren ofzo toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niets mis mee. Jullie hadden die grote gast van Oekraine om naar te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ja want vrouwen vallen op reuzenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Jullie hadden die grote gast van Oekraine om naar te kijken
Die kerel van Litouwen was wel enigszins te pruimen, maar dat was ook de enige.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Jullie hadden die grote gast van Oekraine om naar te kijken
Die twee Montenegro gasten. Manmanman.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk hem een kenner zijnquote:
Turkije moet zometeen pas geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk hem een kenner zijn
ik heb geen idee, ik zag turkse vlaggetjes in het publiek dus ik ging er vanuit
Oh Montenegro.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Die twee Montenegro gasten. Manmanman.
Wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turkse publieke omroep weigerde trouwens om het ESF uit te zenden. Discriminatie enzo
En de TROS wil niet dat Anouk wint.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turkse publieke omroep weigerde trouwens om het ESF uit te zenden. Discriminatie enzo
quote:
Turkije: de Turkse omroep TRT besloot ook om niet deel te nemen aan het Eurovisiesongfestival 2013. De reden hiervoor is het ongenoegen over de 50/50-regel en de bevoordeling van de vijf grote Eurovisielanden, die elk jaar automatisch mogen deelnemen aan de finale. Ook het feit dat de startvolgorde niet langer geloot wordt, maar door de organisatie bepaald wordt, stuit op ongenoegen.[]quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
En de TROS wil niet dat Anouk wint.
Had inderdaad beter fotomateriaal gezien van ze.quote:
Die Turken worden ook steeds gekker in de kop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Turkije: de Turkse omroep TRT besloot ook om niet deel te nemen aan het Eurovisiesongfestival 2013. De reden hiervoor is het ongenoegen over de 50/50-regel en de bevoordeling van de vijf grote Eurovisielanden, die elk jaar automatisch mogen deelnemen aan de finale. Ook het feit dat de startvolgorde niet langer geloot wordt, maar door de organisatie bepaald wordt, stuit op ongenoegen.[]
GC / Turken op FOK! #940 Oplichters in Istanbul!
Die van de 3J's maar dan knapperquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
Oh deze was dat, 29 jaar oud.
[ afbeelding ]
Die hebben een enorm voordeel normaal gesproken met al die Turken die in Europa zitten die massaal stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Turkije: de Turkse omroep TRT besloot ook om niet deel te nemen aan het Eurovisiesongfestival 2013. De reden hiervoor is het ongenoegen over de 50/50-regel en de bevoordeling van de vijf grote Eurovisielanden, die elk jaar automatisch mogen deelnemen aan de finale. Ook het feit dat de startvolgorde niet langer geloot wordt, maar door de organisatie bepaald wordt, stuit op ongenoegen.[]
GC / Turken op FOK! #940 Oplichters in Istanbul!
Het is de staatsomroep, dus het valt nog mee dat ze niet weigeren wegens te bloot enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Turken worden ook steeds gekker in de kop.
Waarom winnen al die kleine Oost-Europesche landen dan altijd? Wit-Rusland, Litouwen, Moldavie enz.? Vroeger was dat omdat ze elkaar altijd de punten doorschuiven, is dat nu nog?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Die hebben een enorm voordeel normaal gesproken met al die Turken die in Europa zitten die massaal stemmen.
Ja zoiets, niet echt een speciale hunk ofzo, maar heeft wel wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die van de 3J's maar dan knapper
Dat lijkt op de hommel variant van girl next door. Klein buikje, knap maar wel bereikbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet echt een speciale hunk ofzo, maar heeft wel wat.
[ afbeelding ]
Ja bij ons noemen ze dat (goh, hoe toevallig) boy next door.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat lijkt op de hommel variant van girl next door. Klein buikje, knap maar wel bereikbaar.
"50 tinten van naast de deur"quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vrouwen doen niet aan de 'man next door' , anders zouden al die ellendige streekromans en bouquet-meuk die ik altijd verkoop er wel anders uit zien
In dit topic kan het wel, livetopic gaat te snel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
Maar ik ga even ESF kijken, fokken en kijken tegelijk is niet m'n sterkste kant dus ik ben straks terug.
Dat kun je wel zeggen ja, ik was kapot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit topic kan het wel, livetopic gaat te snel.
Waarom....waarom nou toch? Willen vrouwen dan zo graag gedomineerd wordenquote:
Geen idee. Verdiep me er nooit in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom winnen al die kleine Oost-Europesche landen dan altijd? Wit-Rusland, Litouwen, Moldavie enz.? Vroeger was dat omdat ze elkaar altijd de punten doorschuiven, is dat nu nog?
Ging het vroeger niet met een jury per land die de punten uitdeelden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen idee. Verdiep me er nooit in.
Wist alleen we dat Duitsland altijd door de Turkse gemeenschap op Turkije stemde.
Ok, strikje erom, ring erom, en VS neemt 'm wel mee. Hell, kom 'm wel afhalen.quote:
Geen idee, het is pure SM en zelfkastijding die meuk in ieder geval.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom....waarom nou toch? Willen vrouwen dan zo graag gedomineerd worden?
Voor de boekenbranche is dit een godsgeschenk....het is daar nog moeilijker dan in de bouw momenteel. Maar ik heb echt geen idee, waarom dat zo goed verkoopt.
Je hebt het gelezen? Boeit me echt niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, het is pure SM en zelfkastijding die meuk in ieder geval.
Nee, ik lees sowieso geen fictie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen? Boeit me echt niet.
Wel leuke buikjes.quote:
Die opvolger (of na-aper van 50 tinten) begint nu lekker te lopen. Exact dezelfde troep.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, het is pure SM en zelfkastijding die meuk in ieder geval.
Bedankt voor deze terugkoppeling, we bestuderen uw argumenten nog en zullen zo spoedig mogelijk met een reactie komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht ik al....en terecht.
Ik lees de SC daar weleens: wat een zelfingenomen linkse teringbende is dat zeg![]()
Yvonne heeft groot gelijk.
Mensen als Karina en Uccie hier hebben het nog beter dan de gemiddelde user daar.
Leek wel alsof er een bom ontploft was toen Koos Vogels gebant was.
Die zigeuner moeder van 46 kinderen?quote:
Ik vond het leuk.quote:
O...M....G....quote:
Niks mis mee. Alleen zijn wenkbrauwen kunnen wel wat minder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O...M....G....
Ik wil hem.![]()
Hij lijkt alleen wat op m'n ex, waar ik je die foto van liet zien.
Hou ik wel van, typisch mijn type dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis mee. Alleen zijn wenkbrauwen kunnen wel wat minder.
Ik wacht af in spanningquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedankt voor deze terugkoppeling, we bestuderen uw argumenten nog en zullen zo spoedig mogelijk met een reactie komen.
Nee nee, die naast de kooi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
VS stemt al op Azerbeidjan alleen al vanwege die gast in de kooi
Zij was top in haar beginjaren. Nu al niet meer, zoals met de meeste zangers/zangeressen.quote:
Nou nou Voorschrift, goed gedaan dan. Hoe oud was je toen je zoiets aan de haak had geslagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, die naast de kooi.
Lijkt op m'n ex, brings back memories.
21.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou nou Voorschrift, goed gedaan dan. Hoe oud was je toen je zoiets aan de haak had geslagen?
Nou nee, het was uiteindelijk ook cultuurkloof dat ons opbrak. Of naja, meer zijn constante drang het tussen ons te houden.quote:
You ask, we roll.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
POL / [POLCAFE #4189] Links en zelfingenomen, zo zijn wij.
Ben allang blij dat je weer tijdelijk een normaal onderschrift hebt.quote:
Kshhht!quote:
Volgens mij heb je het daar weleens over gehad ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, het was uiteindelijk ook cultuurkloof dat ons opbrak. Of naja, meer zijn constante drang het tussen ons te houden.
Jammer dat het dan daar op stuk moet lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, het was uiteindelijk ook cultuurkloof dat ons opbrak. Of naja, meer zijn constante drang het tussen ons te houden.
Ach ik ben een romanticus. Dus ik hoop dan weer dat het weer goed komtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ach, niks aan te doen.
Maar zie/spreek 'm nog steeds wel, dus heel goed nog tussen ons wel. Schat van een vent.
En in welke hoek moeten wij deze belhamels zoeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Organisatoren homovoorstelling bedreigd
Ongeveer tien cabaretvoorstellingen tegen homofobie zijn donderdag in Brussel geannuleerd na bedreigingen.
„I am what I am” zou donderdag in de Belgische hoofdstad in première gaan, maar de artistiek directeur van de zaal besloot alle voorstellingen te schrappen na dreigbrieven aan het adres van het theatergezelschap. Ook werd de zaal het mikpunt van vandalisme.
De regisseur van het stuk „betreurt de eenzijdige beslissing uit schrik voor repressailles”. De directeur van de zaal „wil niet betrokken raken bij een ruzie die ons niet aangaat”. Volgens haar zijn de bedreigingen niet gericht tegen de homoseksuele gemeenschap, maar alleen tegen de regisseur.
Vrijdag is de internationale dag tegen homofobie (IDAHO). In Den Haag is donderdagavond een internationaal tweedaags IDAHO-congres van start gegaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aret_bedreigd__.html
Wat ze ook over Nederland zeggen: Volgens het CBS wijzen alle cijfers erop dat het in Nederland hartstikke goed gaat met de homo-emancipatie, terwijl de belangenvereniging jij aangeeft dat het compleet verkeerd daarmee gaatquote:
Hope so, diep van binnen zit het er nog wel vanuit mijn kant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik ben een romanticus. Dus ik hoop dan weer dat het weer goed komt
Ja hardstikke leuk ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hope so, diep van binnen zit het er nog wel vanuit mijn kant.![]()
Griekenland awesome liedje trouwens
Religieuze hoek ben ik bang. Het is Brussel, dus ik zet mijn geld op de bontkraagjes-hoek. Maar Frankrijk, Polen/Rusland en in mindere mate de VS (dat land dus) geeft al aan dat er meer religieuzen niet zo aan acceptatie van homo's doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En in welke hoek moeten wij deze belhamels zoeken?
Wel leuke Grieken ook, sommigen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hardstikke leuk ditAlleen die rokjes
Dat dacht ik ook. De perst van media op internet is helaas dat iedereen alles klakkeloos van elkaar overneemt dus ik kom dit artikel op 20 sites tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Religieuze hoek ben ik bang. Het is Brussel, dus ik zet mijn geld op de bontkraagjes-hoek. Maar Frankrijk, Polen/Rusland en in mindere mate de VS (dat land dus) geeft al aan dat er meer religieuzen niet zo aan acceptatie van homo's doen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |