Hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Reya het volgende: [..] Goed dat het eindelijk een keer gezegd wordt.
Dit is eerder Vichy-Frankrijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef waht het volgende:
[..]
Hier is het niet veel beter natuurlijk.
Antisemitisme.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat je op de mobiele site zit, zit je in de trein?
Van die eurofielen moet je het hebben.quote:
Het link(s) rijden bevalt zo goed dat ik er na mijn terugkomst in Nederland gewoon mee blijf doorgaan.quote:
Het blijft alleen raar om aan de bermkant in de auto te zitten als je zelf rijdt vind ik,quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
Na een halve dag links te hebben gereden moet ik zeggen dat het helemaal niet zo bijzonder is, gevoelsmatig maakt het niets uit en je moet enkel even aan de verkeersborden / wegmarkeringen wennen.
Had de overgang eigenlijk groter verwacht.
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.quote:
Een middelvinger wel te verstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
U is slecht geinformeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel joodencafé wellicht beter is aangezien het aantal joden hier op een vinger te tellen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |