Oh jawel.quote:
Dacht ik toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
Zuid-afrika is weer een paar rangen gestegen op mijn wishlist
quote:
Ze heeft gewoon een flesje als dildo gebruikt en het dopje liet los.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
Het gaat wel Tem. Beetje stress en zo, maar ik wil niet altijd maar klagen![]()
Met jou alles goed?
quote:
Mjah, dat wordt dus klussen en opruimen. Alsof ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Het is wel kloteweer en het wordt dit weekend niet echt beter
Als het nu al 26 graden is ... dan zal het in juli echt superwarm zijn, bleh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Drugshond het volgende:
Krakow Polen
Deze temperaturen in Mei.... ben benieuwd in Juli (dan zit ik er wel).
Heerlijk toch, we kennen hier 2 seizoenen, namelijk winter en herfst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Het is wel kloteweer en het wordt dit weekend niet echt beter
Gewoon de computer aanzwiepen. beetje gamen en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het nu al 26 graden is ... dan zal het in juli echt superwarm zijn, bleh.
En klussen en opruimenLekker tv kijken
Nou dan bel je me hierna toch, of kom langs op de koffie.quote:
Ah het zonnetje moet schijnen op de propagandapics voor de makelaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Tem het volgende:
Dit weer schiet niet op voor de foto's van mijn huis.
Precies, dat oogt natuurlijk veel beter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah het zonnetje moet schijnen op de propagandapics voor de makelaar?
Ware het niet dat de zon nooit schijnt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat oogt natuurlijk veel beter.
Krakow is awesomequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:26 schreef Drugshond het volgende:
Krakow Polen
Deze temperaturen in Mei.... ben benieuwd in Juli (dan zit ik er wel).
Ik ben short in vakanties.... maar ik plan heel veel dingen wel geweldig uit. Na 1 week ben ik het spuugzatquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Krakow is awesome
niet zeggen dat je Warschau ook tof vind, ligt gevoellig
ik ken het, een week red ik nog wel maar na maximaal 3 weken ben ik altijd wel weer blij als ik thuis in de regen dropjes sta te kauwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben short in vakanties.... maar ik plan heel veel dingen wel geweldig uit. Na 1 week ben ik het spuugzat
Gewoon 3 keer per jaar een week.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken het, een week red ik nog wel maar na maximaal 3 weken ben ik altijd wel weer blij als ik thuis in de regen dropjes sta te kauwen
Hm dat is me wat te gortig qua vakantieuren.quote:
ik doe de laatste tijd vaker een (lang) weekendje in het buitenland, werkt prima voor mij en het kost me 1 of 2 vakantiedagen ... werkt prima voor mij en aan het eind van het jaar kan ik de extra dagen uit laten betalenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon 3 keer per jaar een week.
Ja precies.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe de laatste tijd vaker een (lang) weekendje in het buitenland, werkt prima voor mij en het kost me 1 of 2 vakantiedagen ... werkt prima voor mij en aan het eind van het jaar kan ik de extra dagen uit laten betalen
luxe leventje
jammerquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Hoewel ik moet zeggen dat het er voor mij nooit van komt, ik wil wel graag maar blijf het uitstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is ook eigenlijk zo, maar zit vaak met werk, echt een vakantie plannen is lastig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jammer
je moet er gewoon niet zo bij stil staan, je denkt vakantie = gedoe, gewoon de knop omzetten en boeken (gelijk betalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |