SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft een hele nare manier van discussiëren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan had je nu wel wat-jes over je heen gehad ja.
Voetbalzone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen voor Alderweireld en Eriksen
De wandelgangen is echt allemaal onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen van Liverpool voor Alderweireld en Eriksen
Moet altijd zo lachen om die reacties daar he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wandelgangen is echt allemaal onzin
Zlatanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
Siem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Oke Tyron.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.quote:
Tuurlijk wel. Twee browser en scripting erbij en klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Eh, oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.
Geen punt, volgende topic nieuwe kansquote:
Je weet wat ze zeggen over negers met grote hoofdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Groot hoofd heeft dat mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
Tank u lordquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geïnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Simon Ngbedequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geïnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dit moet ook nog wel even wat beter/lekkerder worden in NL
[ afbeelding ]
En scheert zich drie keer per dag. Nee hij ziet er wel beetje uit nog als een jonge gastquote:
Kan iemand van die bovenste een UI maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen en Daley samen
[ afbeelding ]
Eriksen met bazenactie
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
jordiquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
Die onderste zal baas zijn als UI.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zondag na groningen uit meerdere geluiden over om even al die zooi eraf te trekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef handboek het volgende:
Alleen het persvak is nog in ajax-kleuren.... Wat doen ze met ons stadion!!!!
Gaten waren ook dicht, was wel beter zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zondag na groningen uit meerdere geluiden over om even al die zooi eraf te trekkenMaar goed voor de uitstraling van de Arena vind ik zel dat er weer eens een finale is.
Ja hequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaten waren ook dicht, was wel beter zo.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Bremen fans zien Marcelo al helemaal zitten![]()
Vanaf nu alleen nog maar positief (auf Deutsch
) praten
http://forum.werder.de/sh(...)ellenlage%29/page738
http://www.wolfs-blog.de/(...)verteidiger-marcelo/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Tyron het volgende:
http://www.bvb-fanforum.d(...)58-Christian-Eriksen
Altijd leuk om te lezen.
Als hij nu niet gaat krijg je er 0,0 euro voor volgend jaar...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij nu niet gaat krijg je er 0,0 euro voor volgend jaar...
Een schamele 18? Een heel aardig bedrag voor iemand met nog maar een 1 jarig contract, alles boven de 15 is mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...
Dat zeg ik niet, dat word in het bvbforum gezegd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een schamele 18? Een heel aardig bedrag voor iemand met nog maar een 1 jarig contract, alles boven de 15 is mooi
Uhuh, en de paashaas komt ook naar Ajax.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.
Zo, wat een volwassen reactiequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, en de paashaas komt ook naar Ajax.
Klopt, maar het is nogal naief en aandoenlijk om te denken dat Eriksen dat ook daadwerkelijk gaat doen, als hij weg wil gaat hij weg. het is voetbal, geen theekransje.quote:
T.O.V. transfers kan je sceptisch zijn, deze perikelen zijn heel anders van aard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nogal naief en aandoenlijk om te denken dat Eriksen dat ook daadwerkelijk gaat doen, als hij weg wil gaat hij weg. het is voetbal, geen theekransje.
Ze zeggen altijd zoveel die voetballers.
Eriksen verlengt alleen als er geen mooie club komt maar als Ajax 30 miljoen voor hem gaat vragen dan gaat hij echt niet verlengenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen verlengt alleen als er geen mooie club komt maar als Ajax 30 miljoen voor hem gaat vragen dan gaat hij echt niet verlengen
Afgelopen zondag was hij ook al boos na een overtreding van Burnet, dacht ik. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?
Nee maar dan gaat hij gewoon transfervrij wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?
Ja klopt. Maar je hebt gelijk, Eriksen gaat alleen verlengen als er geen clubs komen waar hij heen wil. Moet Ajax toch wat aan gaan doen, beter contractbeleid dmv op tijd verlengen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dan gaat hij gewoon transfervrij weg
Tackle? aanslag bedoel jequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:34 schreef StarGazer het volgende:
Hij was vooral boos op Lindgren. Met z'n debiele tackle.
Zoals u wilt.quote:
Daar had ie idd wel ff wat feller op mogen reageren zeg, met een beetje pech loop je je hele hardverdiende vakantie op krukken... wat een mongolenactie...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals u wilt.
Ik weet niet wat Rasmus had gesnoven, maar dit ben ik niet van hem gewend.
Daar heb je wel 2 partijen voor nodig, zo makkelijk is dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar je hebt gelijk, Eriksen gaat alleen verlengen als er geen clubs komen waar hij heen wil. Moet Ajax toch wat aan gaan doen, beter contractbeleid dmv op tijd verlengen.
Daar ergerde ik me nog bijna meer aan dan die aanslagquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had ie idd wel ff wat feller op mogen reageren zeg, met een beetje pech loop je je hele hardverdiende vakantie op krukken... wat een mongolenactie...
Hahahaha, die positieve Duitse stukjes over hemquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
Jongens hier moeten wij natuurlijk een stokje voor steken, want wij willen volgend seizoen natuurlijk weer lachen om marcello in het psv shirt:
[..]
Liever lucht linksback dan Dijks. Zelfs de weerstand daarvan kopt de bal nog beter dan Dijks.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef bjanaan het volgende:
Cuenca zal vast goeie verhalen vertellen aan zijn collega's in Barcelona.
Overmars moet is met Deulofeu en aanhang gaan praten als Cuenca weer terug naar Barcelona gaat.
Dijks verhuren naar SC Heereveen is wel een goeie stap voor hem en Ajax maar wachten of onze man van glas Boilesen niet weer in de lappenmand terecht komt. Misschien in de winterstop verhuren.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liever lucht linksback dan Dijks. Zelfs de weerstand daarvan kopt de bal nog beter dan Dijks.
De meeste positieve reacties worden door psvers er op gezet, kijk maar in he psv topic. Vandaar dat ik zei we moeten negatieve reacties + gifjes + filmpjes er opzetten. Kunnen wij volgend seizoen weer genieten van marcelo in het psv shirt hihi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hahahaha, die positieve Duitse stukjes over hem![]()
"Er ist jung, technisch top, kopfballstark und torgefährlich."
"Mit das defensiv Stärkste und dazu noch offensiv gefährlichste was man in Polen finden kann."
"Angeblich zweikampfstark und kann auch was am Ball"
Ik had hem er op de fiets nog heengebracht als ik PSV'er was.
Sorry, Dijks kan niet op mijn sympathie rekenen inderdaad. Maar een profvoetballer die niet kan koppen, kom op. Ik handbalde 10 jaar en ben toen 3 jaar gaan voetballen, de 2e wedstrijd kopte ik al ballen weg of op doel bij corners..en dat voor niets..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tijd om weer iemand anders af te zeiken, je weet hoe dat hier gaat
Ja hoor, Dijks kopt echt wel beter dan jij hoor, dat het veel beter kan en moet (of eigenlijk had gemoeten) is wat anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, Dijks kan niet op mijn sympathie rekenen inderdaad. Maar een profvoetballer die niet kan koppen, kom op. Ik handbalde 10 jaar en ben toen 3 jaar gaan voetballen, de 2e wedstrijd kopte ik al ballen weg of op doel bij corners..en dat voor niets..
Uiteraard overdrijf ik maar ik vind dijks niet goed genoeg voor Ajax, Heerenveen is een prima club voor hem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, Dijks kopt echt wel beter dan jij hoor, dat het veel beter kan en moet (of eigenlijk had gemoeten) is wat anders.
Inderdaad het gaat uiteindelijk om de prestaties, Bony droeg afgelopen zondag nog handschoenen en daar hoor ik niemand over, verder zou het wel goed zijn voor die jongen om naar Heerenveen te gaan, bij Ajax is hij 3e keus voor linksback.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maak jij je nou echt druk of iemand handschoenen draagt?
Inderdaad, en na volgend seizoen kun je verder kijken. Altijd meteen dat afkraken en zeiken dat is nergens voor nodig zeker niet bij jonge Nederlandse spelersquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat uiteindelijk om de prestaties, Bony droeg afgelopen zondag nog handschoenen en daar hoor ik niemand over, verder zou het wel goed zijn voor die jongen om naar Heerenveen te gaan, bij Ajax is hij 3e keus voor linksback.
Maar de stukjes die ik citeerde, kwamen uit nieuwsartikelen die daar geplaatst waren en niet uit dat topic zelfquote:
Nou ja, ik vond hem in de wedstrijden dat hij in het eerste speelde gewoon heel erg matig. Vooral om het voetballende gedeelte en dat is juist het minst goed bij te spijkeren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom haten er opeens zo veel mensen op Dijks?Hij leek eerste LB te worden aan het begin van het seizoen, hij speelde prima, hoorde niemand over hem klagen. Heeft sindsdien bijna niks in het eerste gespeeld en opeens kan hij er niks meer van
quote:Ezra Walian: Groeibriljant van Ajax
Ezra Walian sloot afgelopen zaterdag de competitie met Ajax B1 af met het kampioenschap en de topscorerstitel van de club. De spits kwam vorig jaar over van AZ, maar heeft zich binnen no-time in de spotlights gespeeld. Ajax Showtime sprak met de goaltjesdief.
'We hebben laten zien dat we het beste B1-team zijn', spreekt Walian trots over de schaal, die na winst op Almere City werd binnengesleept. 'Voor de wedstrijd voelde iedereen wel wat spanning, maar we waren ervan overtuigd dat we gingen winnen. Die titel was voor ons.'
De glazen bol van een team vol vertrouwen bleek de waarheid te spreken. Ajax B1 won met 6-0 van Almere City, Walian maakte twee doelpunten. 'We wisten dat we konden winnen van Almere City en dat Feyenoord tegen AZ moest. Zelfs als AZ had gewonnen, dan nog dachten wij: 'laat ze maar komen. Dan pakken we hen én de schaal'.'
Onderdeel van goede lichting
Walian spreekt met vertrouwen over de prestaties van B1, dat vertrouwen is misschien wel hét wapen van deze talentvolle lichting. Door meerdere trainers werd deze lichting al bestempeld als 'een goede' of zelfs 'de beste'. Volgens Walian een kwestie van omgang: 'Ik vond ons echt een team, in de goede, maar ook in de minder goede wedstrijden.'
'Als het minder liep, gingen we niet op elkaar mopperen', vervolgt hij. 'Wat er beter kan? Meer strijd voor elkaar leveren. Soms zit je in een moeilijke fase in een wedstrijd en dan moet je niet alleen proberen te voetballen, maar ook meer strijd leveren. Ik lever altijd wel strijd, maar ik moet meer proberen om ook de anderen op te jutten.'
Persoonlijk succes
Walian grijpt met zijn woorden meteen naar de kern van zijn eigen succes: hard werken. De spits maakte dit seizoen 28 doelpunten en dat in een jaar waarin zijn moeder overleed. 'Het was leuk, maar ook een heel zwaar seizoen door wat er met mijn moeder is gebeurd. Ik wil de jongens en de trainers bedanken voor hun steun', zegt hij daarover.
Met hard werken maakte hij echter toch naam in een moeilijke tijd. 'Ik wilde mezelf als voetballer ontwikkelen en als je dan als team zo ontwikkelt dat je kampioen wordt, dat voelt echt als een beloning. Het is een nieuw en heerlijk gevoel voor mij en ik ben dan ook wel tevreden over mijn prestaties dit seizoen. Ik ben het seizoen begonnen in B2 en in oktober doorgeschoven naar B1. Ik heb dus alle kans gekregen om mezelf goed te ontwikkelen.'
Fysieke voorsprong
Het leidde direct tot prestaties. Week in, week uit maakte Walian doelpunten. Volgens sommige mensen was dat te 'wijten' aan een fysieke voorsprong van de spits, maar daar is hij het zelf niet mee eens. 'Ik speel nu altijd tegen jongens die ouder zijn en ik heb in wedstrijden echt niet altijd een fysieke voorsprong. Sommige jongens waar ik tegen speel, zijn bijna twee jaar ouder en sommigen zijn fysiek echt sterker dan ik. Toch win ik de duels want het gaat erom hoe je er in gaat.'
Walian heeft dan ook geduld. De aanvaller heeft genoeg weerstand bij B1 en zal volgend seizoen dan ook beginnen in hetzelfde team. Of hij later doorschuift naar A1, dat ziet hij dan wel. 'Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Natuurlijk is een stap naar A1 verleidelijk, maar ik wil niet te snel gaan en vooral niet te ver vooruit kijken. Of het nu volgend seizoen A1 wordt of een jaar later, het mag van mij allemaal.'
Trots en tevredenheid
Een stap naar A1 lijkt in ieder geval een serieuze mogelijkheid. Walian maakte de meeste goals binnen Ajax en de hele club loopt dan ook weg met de spits. 'Ja, ze zijn tevreden over mijn ontwikkeling. De trainer (Orlando Trustfull red.) heeft de laatste maanden ook een paar keer gezegd dat niet alleen hij, maar ook de andere trainers binnen de club tevreden over mij zijn. Beter kan je niet horen.'
Het maakt hem trots en de wil om door te gaan en prijzen te pakken is groot. 'Ik ben supertrots dat ik zo belangrijk kon zijn voor mijn team', beaamt de man, die ook nog graag de beker wil winnen met B1. Woensdag werd een finaleplaats afgedwongen door een 0-2 overwinning tegen Feyenoord B1. 'Direct na het kampioenschap zeiden we tegen elkaar: 'we zijn er nog niet. De beker moeten we ook winnen'.' Daarbij hoopt Walian opnieuw op de steun van VAK410: 'De sfeer bij de kampioenswedstrijd was geweldig. Het is mooi om te zien dat ze meeleven met de jeugd. Het geeft een kick als ze zingen en als er fakkels branden. En dat allemaal voor ons! Samen juichen, het was geweldig.'
Dijks is (vooralsnog) de uitverkorene om pispaal 2013/2014 te worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom haten er opeens zo veel mensen op Dijks?Hij leek eerste LB te worden aan het begin van het seizoen, hij speelde prima, hoorde niemand over hem klagen. Heeft sindsdien bijna niks in het eerste gespeeld en opeens kan hij er niks meer van
Dijks is een waardeloze speler.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
Dit en hij heeft nooit goed gespeeld, kijk maar terug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Dijks is een waardeloze speler.
1. Voetballend zeer weinig
2. Zegt niet te kunnen koppen, als verdediger nog wel.
3. Fysiek een beer, maar voetballend niets.
Hij viel aardig in bij RKC-uit en speelde ook prima in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit en hij heeft nooit goed gespeeld, kijk maar terug.
Poe poe, tegen RKC..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij viel aardig in bij RKC-uit en speelde ook prima in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.
Hij had tijdens deze invalbeurt van zo'n 20 minuten wel mooi even de levensgevaarlijke Josefzoon in zijn zak.quote:
Een jaartje echt spelen zal hem goed doen, momenteel acht ik hem ook niet goed genoegquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij had tijdens deze invalbeurt van zo'n 20 minuten wel mooi even de levensgevaarlijke Josefzoon in zijn zak.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit het niveau dat Ajax nastreeft zal halen. Hooguit een prima back-up. Ik verwacht dan ook dat Heerenveen hem na dat jaartje huur definitief over zal proberen te nemen en dat Ajax daaraan mee zal werken. Heerenveen is zijn niveau, denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een jaartje echt spelen zal hem goed doen, momenteel acht ik hem ook niet goed genoeg
Dat kan, maar dan is er nog geen reden om hem af te zeiken zoals sommige doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit het niveau dat Ajax nastreeft zal halen. Hooguit een prima back-up. Ik verwacht dan ook dat Heerenveen hem na dat jaartje huur definitief over zal proberen te nemen en dat Ajax daaraan mee zal werken. Heerenveen is zijn niveau, denk ik.
Dat begrijp ik Derk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er nog geen reden om hem af te zeiken zoals sommige doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat van Blind ook nooit dacht (en die vind ik puur verdedigend nog steeds een beetje zwak), niet dat ik ze wil gaan vergelijken maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit het niveau dat Ajax nastreeft zal halen. Hooguit een prima back-up. Ik verwacht dan ook dat Heerenveen hem na dat jaartje huur definitief over zal proberen te nemen en dat Ajax daaraan mee zal werken. Heerenveen is zijn niveau, denk ik.
Je ziet het eindelijk in over Derk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoho wat een goeden grapje enzo xD
Mee eens, maar doe jij niet stiekem hetzelfde ten opzichte van Serero (die het ook niet verdient)?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er nog geen reden om hem af te zeiken zoals sommige doen.
Ik post hier zelden over Sereroquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mee eens, maar doe jij niet stiekem hetzelfde ten opzichte van Serero (die het ook niet verdient)?
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Panzaet het volgende:
Ik stel voor dat we de eerdere meningen van users achterwege laten.
En Zanka heet Jørgensen.quote:
Het is hopen dat Heerenveen concreet wordt zodat hij zich echt kan laten zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Zanka heet Jørgensen.
[..]
Het is hopen dat Heerenveen concreet wordt zodat hij zich echt kan laten zien.
Ik ken hem inderdaad enkel van zijn korte maar zwakke invalbeurten. Wat het wegblijven bij corners omdat hijzelf stelt niet te kunnen koppen ondanks zijn lengte wel extra lachwekkend maakt.
Dan ben je al snel het lulletje bij de supporters.
Ik begrijp ook niet waarom hij nog steeds niet kan koppen. Zo moeilijk is dat toch niet om te verbeteren? Zeker verdedigend koppen niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Zanka heet Jørgensen.
[..]
Het is hopen dat Heerenveen concreet wordt zodat hij zich echt kan laten zien.
Ik ken hem inderdaad enkel van zijn korte maar zwakke invalbeurten. Wat het wegblijven bij corners omdat hijzelf stelt niet te kunnen koppen (ondanks zijn lengte) wel extra lachwekkend maakt.
Dan ben je al snel het lulletje bij de supporters.
Zit dit seizoen in de B2, aanvoerder ook maar vind het niet echt wat speciaals. Geen toptalent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe staat het met Pablo Paulino Rosario, dat 13 jarige supertalent waar die documentaire over ging? (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1262239)
Als je die montage in die documentaire zag dan was het best indrukwekkend maar dat is het natuurlijk al snel als je een talent bij normale amateurspelers zetquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit dit seizoen in de B2, aanvoerder ook maar vind het niet echt wat speciaals. Geen toptalent.
Gaat als het goed is wel gewoon door naar de B1.
Dat Dijks een matige voetballer is die het niet bij Ajax 1 gaat redden als hij zich niet heel rap gaat verbeteren op de punten die essentieel zijn voor dit Ajax: techniek in de passing en weten waar je moet lopen. Ik denk persoonlijk niet dat hij dit genoeg kan verbeteren om ooit een onomstreden basisspeler bij Ajax te worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Bergkamp.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2160866.html
Siem en Eriksen
Fischerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
Siem en Eriksen
Dat kunnen ze beter met Marcello doen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef ejfaar het volgende:
Ze gaan ook Ajax nadoen door Toivonen/Pieters naar t tweede te gooien als ze niet weggaan/verlengen
Andersen ook 'De keeper stond te ver voor z'n goal' 'Slechte goal maar wel verdiend'quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
Siem en Eriksen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Andersen ook 'De keeper stond te ver voor z'n goal' 'Slechte goal maar wel verdiend'
Het zou baas zijn als Ajax ook afhaakt. Daar staat Maher dan met z'n 'het wordt ajax of psv'quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef CaasS het volgende:
Voor wat het waard is want ''op dit moment''.
PSV zal volgens het Eindhovens Dagblad geen moeite meer doen Adam Maher aan te trekken in aanloop naar het seizoen 2013/14. Afgelopen seizoen probeerde de Eindhovense club AZ zover te krijgen dat het de getalenteerde middenvelder liet gaan, maar AZ hield vast aan een transfersom van circa tien miljoen euro. PSV ging in januari tot 6,5 miljoen, maar begint nu niet opnieuw. "Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen", zegt technisch manager Marcel Brands. "Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid."
Mij ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die transfer van Maher zint mij helemaal niet
Haha heerlijke mannetjes zo bij elkaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
Siem en Eriksen
quote:Documentaire over De Boer in de maak
De Ajax-loze voetbalzomer wordt toch een beetje opgefleurd: AjaxTV belooft binnekort een documentaire uit te brengen over Frank de Boer. Deze zal ook via Eredivisie Live worden uitgezonden.
De laatste tijd hingen er constant camera's rondom de hoofdcoach, en zeker op de belangrijke momenten werd de Boer nauwgezet gevolgd.
De docu wordt binnenkort al uitgezonden, hoewel er nog geen precieze datum bekend is gemaakt. Volgende week wordt gestart met de montage. Ajax TV heeft heel veel mensen gesproken, zowel uit de voetbalwereld als uit zijn privé-omgeving.
Ik denk dat ze Ligeon gaan verhuren en Tete in Jong Ajax laten spelen.twitter:godenzonen_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 00:11:58RB Kenny Tete (17) and CB/DM Riechedly Bazoer (16) will join the 1st team in pre-season. reageer retweet
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Devv op 17-05-2013 07:50:25 (hihi) ]
Hij is Marokkaan en heeft zitten huilen dat ie een transfer wil. Zeer schadelijk volgens mensen hier.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
Leuk artikel over de nieuwe medische staf van Ajax.
http://www.catenaccio.nl/(...)medische-benadering/
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
Leuk artikel over de nieuwe medische staf van Ajax.
http://www.catenaccio.nl/(...)medische-benadering/
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.
[ afbeelding ]
En mokt hij nog een jaartje bij AZ en gooit vervolgens zijn kont tegen de kribbe aldaar, wordt door Verbeek op de bank gezet. Kortom het Ronald en Frank de Boer scenario zoals indertijd bij Ajax waar uiteindelijk de wil om weg te gaan toch de doorslag gaf?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef ejfaar het volgende:
Het zou baas zijn als Ajax ook afhaakt. Daar staat Maher dan met z'n 'het wordt ajax of psv'
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En mokt hij nog een jaartje bij AZ en gooit vervolgens zijn kont tegen de kribbe aldaar, wordt door Verbeek op de bank gezet. Kortom het Ronald en Frank de Boer scenario zoals indertijd bij Ajax waar uiteindelijk de wil om weg te gaan toch de doorslag gaf?
Hij wordt bijna niet gewisseld hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.
Zolang het niet over het voetbal zelf gaat maar achtergrond info zoals dit of financiën vind ik hem wel informatiefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef 16meter het volgende:
Ik vind die artikeltjes van Pieter Zwart vaak kut, maar deze is prima. Ook een hoop info die ik nog niet eerder had gelezen.
Komt omdat hij bij AZ met pannenkoeken in het veld staat.. Bij NL-elftal zie je hem dan ook 'vervelend' doen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.
DE kracht van dit Ajax is een hecht team, met spelers die zich willen op offeren voor het resultaat. Niet van die ego's die zichzelf belangrijk vinden.
Dat zou hij eens moeten wagen om het NL elftal zo te doen als bij AZquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Komt omdat hij bij AZ met pannenkoeken in het veld staat.. Bij NL-elftal zie je hem dan ook 'vervelend' doen?
En had er waarschijnlijk ook mee te maken dat hij boos/teleurgesteld was op AZ dat hij niet naar PSV mocht
Dan vliegt hij eruit, net als bij Frank de Boerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou hij eens moeten wagen om het NL elftal zo te doen als bij AZ
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, maar het had wel goed voor hem geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen niet naar het EK. Kan hij mooi fris direct aansluiten.
Hij had waarschijnlijk toch nauwelijks gespeeld, aangezien Luuk de Jong ook meegaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, maar het had wel goed voor hem geweest
Het is volgens mij altijd goed ook al train je alleen maar mee, dan weet je voor jezelf ook weer beter waar je staat tov leeftijdsgenoten en een toernooi is sowieso leerzaamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk toch nauwelijks gespeeld, aangezien Luuk de Jong ook meegaat.
Niet gek toch zelfde soort speler als Pelle en die zit met liefde op de bank daarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Op het Feyenoord forum komt serieus de naam Demouge voorbij als mogelijke versterking. Wat een aanfluiting.
Mja, die zitten nog steeds erg krap bij kas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Op het Feyenoord forum komt serieus de naam Demouge voorbij als mogelijke versterking. Wat een aanfluiting.
Zegt wel veel over de competitie ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
inderdaad nog niet zo gek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet gek toch zelfde soort speler als Pelle en die zit met liefde op de bank daar
Wil nu al de reactie van gijp en derksen horen als dit door gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barçatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
Iedereen zit in Barcelona, ze hebben daar een afsluitend uitje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barçatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.
[ afbeelding ]
Muniesa kan toch alleen maar onzin zijn. Zou daar heel vreemd van opkijken, dan kan je Denswil wel wegdoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Boerrigter
Ik heb meer vertrouwen in Serero & Schone op hun posities dan Boerrigter op die van hemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hohohoh wat een goeden grapjuh ik lich heleaam dubbel enzo hihihihihihi xD
Maar jij wil Maher toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Serero en Schöne
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.quote:
Dat leek me sowieso al onwaarschijnlijk dat die zou komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectiefquote:
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Hij krijgt daar wel meer ruimtes meestal om zijn spel te spelen. En ik ben daarom niet overtuigd of van Ginkel in het Ajax-spel past. Wat ik bij Maher eigenlijk wel denk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een normaal bedrag vind ik 5 miljoen max
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meestequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Waar nog meer naar dan? Leg het mij eens uit. En hoe heb je dat meetbaar gemaakt, kan je het verschil dan uitleggen? Ik ben benieuwd welke feiten je kan overleggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meeste
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.
Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.
Cuencaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is een woord voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.
Toch is Van Ginkel veel effectiever, gewoon omdat LitmanenAFCA dat zegt
maar waarin is Van Ginkel dan effectiever?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
quote:Jonk: 'Op alle onderdelen professioneler'
In een interview met Ajax Life geeft Wim Jonk (46) aan dat alle onderdelen van de jeugdopleiding verder zijn geprofessionaliseerd sinds Johan Cruijff, Dennis Bergkamp, Ruben Jongkind en hij het voor het zeggen hebben op de Toekomst.
'We zijn bezig geweest het teamdenken minder belangrijk te maken. Uiteindelijk draait het om de ontwikkeling van het individu in een leeftijdsfase. Dat is dit seizoen ook doorgedrongen tot de jeugdtrainers. Daarnaast is de individuele training uitgebreid met een fysiek ochtendprogramma voor A-junioren. Hiermee verwachten we (Cruijff, Bergkamp, Jongkind en Jonk zelf red.) fysiek sterkere spelers af te leveren aan het eerste.'
'Het belangrijkste is dat we een jeugdspeler de beste prikkel kunnen geven die er is. Als een speler dat oppikt, maak je via intensieve individuele begeleiding pas echt stappen. Alles draait om bewustwording, de 'mindset'. We hebben de organisatie van de Toekomst op alle onderdelen verder geprofessionaliseerd', zegt Jonk in een uitgebreid vraaggesprek met Ajax Life.
quote:Johan Cruijff is ieder jaar aanwezig bij de Copa Amsterdam in het Olympisch Stadion. De legendarische nummer veertien staat tevens aan de basis van de hervormingen binnen de jeugdopleiding en natuurlijk van zijn eigen Johan Cruijff Foundation. Pieter Zwart, hoofdredacteur van Ajax1.nl, interviewde hem voor Copa TV.
Hij heeft gewoon compleet gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
maar waarin is Van Ginkel dan effectiever?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Lekker makkelijk, als je dat er zelf neer zet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
Demouge! Dat is nu echt een speler van het kaliber Feyenoord. Harde werker ook. Past helemaal bij ons.
Ik zie de overeenkomst tussen Suarez en Maher alleen totaal niet. Maher is juist iemand die het moet hebben van z'n passing en combinaties, samenspel met andere spelers, en is in z'n acties verder niet egocentrisch. Suarez daarentegen eist alle ballen op en probeert zoveel mogelijk zelf, met weinig oog voor en vertrouwen in medespelers, Suarez speelt nooit vanuit de tactische discipline, niet bij Ajax en ook niet bij Liverpool. Dat ligt bij Maher wel anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.
1 woord: teambelang.
Van Ginkel is een type cocu. Die laat je elftal beter voetballen. Maher voetbalt voor FC Maher, en niet voor t team
Ja leuk, maar daar ging het helemaal niet overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.
1 woord: teambelang.
Van Ginkel is een type cocu. Die laat je elftal beter voetballen. Maher voetbalt voor FC Maher, en niet voor t team
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er worden vaak random dingen bijgehaald omdat mensen van gekkigheid niet meer weten waarom ze maher niet bij Ajax willen, alleen dàt ze maher niet bij ajax willen
Dat zijn gewoon aannames gebaseerd op niets.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goedsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.
Elke speler is ontevreden als hij gewisseld wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goeds
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elke speler is ontevreden als hij gewisseld wordt.
Ik ontken niks, maar Suarez is ook pissig als hij gewisseld wordt, Sneijder ook en waarschijnlijk Fischer in de toekomst ook wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk ontken het maar, en dan als het misgaat over een half jaar allemaal keihard roepen Maher dit, Maher dat.
Wat denk je dat Eriksen zal doen als Ajax belachelijk veel aan Dortmund zou vragen? Precies hetzelfde. Het is niet zo dat het erg onredelijk was van Maher dat hij 10 miljoen te veel vond (hij is een ettertje, "egotje", je kan hem er beter niet bij hebben etc, niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goeds
Eriksen roept tenminste dat Ajax nog wat aan hem zou moeten kunnen verdienen en dat hij zijn contract zou willen verlengen mocht hij deze zomer niet weggaan. Dat zie ik mr bigstar Maher nog niet doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat denk je dat Eriksen zal doen als Ajax belachelijk veel aan Dortmund zou vragen? Precies hetzelfde. Het is niet zo dat het erg onredelijk was van Maher dat hij 10 miljoen te veel vond (hij is een ettertje, "egotje", je kan hem er beter niet bij hebben etc, niet?)
Mocht Eriksen dat daadwerkelijk doen (ik moet het nog zien), dan is hij echt een zeldzaamheid wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eriksen roept tenminste dat Ajax nog wat aan hem zou moeten kunnen verdienen en dat hij zijn contract zou willen verlengen mocht hij deze zomer niet weggaan. Dat zie ik mr bigstar Maher nog niet doen.
Ik zou zeggen, bookmark m'n post maar en kom over 6 maanden terug als Maher naar Ajax komt. En dan niet meer gaan klagen over de spelers bij PSV.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mocht Eriksen dat daadwerkelijk doen (ik moet het nog zien), dan is hij echt een zeldzaamheid wat dat betreft.
Maar goed punt is dat je kritiek op Maher nergens op slaat.
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we het er wel over eens zijn dat Maher zijn gedrag drastisch moet veranderen als hij naar Ajax komt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we het er wel over eens zijn dat Maher zijn gedrag drastisch moet veranderen als hij naar Ajax komt
Aandringen op een vertrek, hij kwam zelfs met een prijs waarmee AZ akkoord moest gaan omdat het een goede prijs voor hem was, klagen over de positie waar hij speelt. Nee echt een gezellig mannetje lijkt het me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat?Wat is er nou weer mis met die jongen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aandringen op een vertrek, hij kwam zelfs met een prijs waarmee AZ akkoord moest gaan omdat het een goede prijs voor hem was, klagen over de positie waar hij speelt. Nee echt een gezellig mannetje lijkt het me.
Kijk eens naar het verschil van spiermassa in de benenquote:
Dus als iemand met dingen komt die Maher zelf heeft gezegd dan is jou reactiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar het verschil van spiermassa in de benenGeen wonder dat Vermeer slechter is in de lucht.
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Eriksen hetzelfde had gedaan bij Ajax als wat Maher bij AZ doet dan had iedereen hem hier uit lopen kotsen maar goed ik ben niets anders gewend van dit topic
Hij kan echt wel voetballen maar hij moet zich wel heel anders gedragen wil hij slagen bij Ajax.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.
En als hij nou geen fatsoenlijke spits voor zich had vind ik dat nog wat anders maar hij heeft gewoon een van de beste spitsen in Nederland voor zich staanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.
Ik vind dat niet hele slechte cijfers hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.
Hahah wat een clown ben je ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als hij nou geen fatsoenlijke spits voor zich had vind ik dat nog wat anders maar hij heeft gewoon een van de beste spitsen in Nederland voor zich staan
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Na een 2-0 rust stand speelt de B1 Groningen kapot.
Inmiddels 2-3.
Net nog een bal op de paal waar ze goed mee wegkomen maar afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net nog een bal op de paal waar ze goed mee wegkomen maar afgelopen.
B1 net als de D1 vandaag winnaar van de beker. Allebei 3-2.
Winnen is altijd leuk maar of bij verlies de kwaliteit van de opleiding meteen minder is betwijfel ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef OverRated het volgende:
[..]Lekker voor die jongens en goed voor de kwaliteit van de opleiding.
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.
Al beweer jij natuurlijk zonder feiten dat Van Ginkel een beter rendement hebt.
Nee, dat stelde ik ook niet helemaal goed. Door te winnen/prijzen te pakken ontwikkelen de jongens in de opleiding zich meer. Zoiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winnen is altijd leuk maar of bij verlies de kwaliteit van de opleiding meteen minder is betwijfel ik
Van Ginkel dus in een beter team.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/39672/marco-van-ginkel
Maher heeft 7 goals en 6 assists in 31 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher
Ah, ik kwam gisteren op een andere site tegen dat Van Ginkel maar 6 assists had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/39672/marco-van-ginkel
Maher heeft 7 goals en 6 assists in 31 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher
Van Ginkel is een heel ander soort speler dan Maher en heeft betere statistieken. Zegt wel weer genoeg is het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.
Al beweer jij natuurlijk zonder feiten dat Van Ginkel een beter rendement hebt.
Een type speler als Maher past beter in ons systeem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Ginkel is een heel ander soort speler dan Maher en heeft betere statistieken. Zegt wel weer genoeg is het niet
Omdat? Je roept dit soort dingen wel altijd maar het is totaal nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een type speler als Maher past beter in ons systeem.
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat? Je roept dit soort dingen wel altijd maar het is totaal nergens op gebaseerd
De Jong is ook minder dan Maher in de kleine ruimte en heeft minder techniek en die doet het anders al seizoenen lang ontzettend goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.
Hij heeft hem waarschijnlijk nog nooit zien spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.
Van mij mogen ze allebei komen, lijken me toch een stap verder dan de potentiële vervangers die al bij Ajax zittenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.
Fredje is al weg, dus dat is al een stabiele factor minder voor hem, dan is het afhankelijk van de doortastendheid van Vitesse in het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen en het aanstellen van de nieuwe trainer, als dat allemaal een beetje halfbakken gaat (wat ik verwacht omdat ze toch afhankelijk zijn van Chelsea), heb je best kans dat die jongen toch liever weg gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat Vitesse v. Ginkel niet laat gaan. Zou het een prima versterking vinden als Eriksen en de Jong weg gaan.
Ik denk ook wel dat hij zelf best wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fredje is al weg, dus dat is al een stabiele factor minder voor hem, dan is het afhankelijk van de doortastendheid van Vitesse in het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen en het aanstellen van de nieuwe trainer, als dat allemaal een beetje halfbakken gaat (wat ik verwacht omdat ze toch afhankelijk zijn van Chelsea), heb je best kans dat die jongen toch liever weg gaat.
We zien het wel, als ze komen verwacht ik het niet voor de 2e helft Augustus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij zelf best wil.
De vraag is of vitesse überhaupt medewerking gaat verlenen en zo ja, of ze ook een acceptabele transfersom gaan vragen.
Niet op rechtshalf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is ook minder dan Maher in de kleine ruimte en heeft minder techniek en die doet het anders al seizoenen lang ontzettend goed
Maar Maher kan beter voetballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.
Je beschuldigt mij ervan dat ik niet met argumenten kom. Kom ik ermee kom je met dit soort reacties. Aparte jongen ben je toch ook. Maar oké, waarom zie jij liever van Ginkel? Puur op voetballend gebied gezien danquote:
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat Vitesse v. Ginkel niet laat gaan. Zou het een prima versterking vinden als Eriksen en de Jong weg gaan.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.
Dat heeft alleen maar zin als ze ook echt zo goed zijn, vergeet het dus maarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.
Maar wij spelen toch in Nederland, dus dan tik je iedereen scheel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft alleen maar zin als ze ook echt zo goed zijn, vergeet het dus maar
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.
Ik vind Maher een groot talent. En ik vind van Ginkel ook wel een goede speler hoor, maar vind hem niet in het Ajax systeem passen. Heeft toch wat meer ruimte nodig. En Maher is absoluut een teamspeler.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.
Hoezo is Maher dan geen teamspeler? Leg dat eens aan mij uit. Omdat hij boos is als hij gewisseld wordt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.
Nee man, het is realistischer om je te spiegelen aan een team als Borussia of Bayern of het Ajax van 95, daar zit je nu op 50% van op een hele goeie dag, wordt het 70-75% dan heb je een aardig elftalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij spelen toch in Nederland, dus dan tik je iedereen scheel.
Maar ik denk dat Maher ook heel goed in de rol van de Jong kan spelen hoor. Als dynamische middenvelder zeg maar. En dat kunnen Schöne en Serero ook wel ernaast dan. En die tikken beter als de Jong.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, het is realistischer om je te spiegelen aan een team als Borussia of Bayern of het Ajax van 95, daar zit je nu op 50% van op een hele goeie dag, wordt het 70-75% dan heb je een aardig elftal
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoezo is Maher dan geen teamspeler? Leg dat eens aan mij uit. Omdat hij boos is als hij gewisseld wordt?
Je schreeuwt maar van alles zonder argumenten te geven behalve je eigen onderbuikgevoel.
Waar zegt hij dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet ja
Schone tikt beter dan De Jongquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Maher ook heel goed in de rol van de Jong kan spelen hoor. Als dynamische middenvelder zeg maar. En dat kunnen Schöne en Serero ook wel ernaast dan. En die tikken beter als de Jong.
Ik ben benieuwd naar de quotes daarvan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet ja
Ik zou zeggen zoek het uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de quotes daarvan.
Ik denk zelf dat Maher veel beter in druk zetten is dan De Jong, dus in mijn ogen belangrijker is bij balverlies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone tikt beter dan De JongDat je hem niet mag prima maar blijf wel objectief en denk ook eens aan balverlies, wat heb je aan Serero dan?
Wie mag ik niet? De Jong? Lijkt me best een sympathieke jongen hoor. Ik vind hem voetballend alleen niet veel. En Serero zal echt wel druk gaan zetten hoor, dat zal hem wel bijgebracht worden door Frank. Dat is namelijk puur mentale kwaliteit enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone tikt beter dan De JongDat je hem niet mag prima maar blijf wel objectief en denk ook eens aan balverlies, wat heb je aan Serero dan?
Triest van AZ om afspraken met hem te maken en deze vervolgens niet na te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een man met hart voor het team hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |