Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.
Cuencaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barçatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
[ afbeelding ]
Daar is een woord voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.
Toch is Van Ginkel veel effectiever, gewoon omdat LitmanenAFCA dat zegt
maar waarin is Van Ginkel dan effectiever?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
quote:Jonk: 'Op alle onderdelen professioneler'
In een interview met Ajax Life geeft Wim Jonk (46) aan dat alle onderdelen van de jeugdopleiding verder zijn geprofessionaliseerd sinds Johan Cruijff, Dennis Bergkamp, Ruben Jongkind en hij het voor het zeggen hebben op de Toekomst.
'We zijn bezig geweest het teamdenken minder belangrijk te maken. Uiteindelijk draait het om de ontwikkeling van het individu in een leeftijdsfase. Dat is dit seizoen ook doorgedrongen tot de jeugdtrainers. Daarnaast is de individuele training uitgebreid met een fysiek ochtendprogramma voor A-junioren. Hiermee verwachten we (Cruijff, Bergkamp, Jongkind en Jonk zelf red.) fysiek sterkere spelers af te leveren aan het eerste.'
'Het belangrijkste is dat we een jeugdspeler de beste prikkel kunnen geven die er is. Als een speler dat oppikt, maak je via intensieve individuele begeleiding pas echt stappen. Alles draait om bewustwording, de 'mindset'. We hebben de organisatie van de Toekomst op alle onderdelen verder geprofessionaliseerd', zegt Jonk in een uitgebreid vraaggesprek met Ajax Life.
quote:Johan Cruijff is ieder jaar aanwezig bij de Copa Amsterdam in het Olympisch Stadion. De legendarische nummer veertien staat tevens aan de basis van de hervormingen binnen de jeugdopleiding en natuurlijk van zijn eigen Johan Cruijff Foundation. Pieter Zwart, hoofdredacteur van Ajax1.nl, interviewde hem voor Copa TV.
Hij heeft gewoon compleet gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
maar waarin is Van Ginkel dan effectiever?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Op het Feyenoord forum komt serieus de naam Demouge voorbij als mogelijke versterking. Wat een aanfluiting.
Lekker makkelijk, als je dat er zelf neer zet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
Demouge! Dat is nu echt een speler van het kaliber Feyenoord. Harde werker ook. Past helemaal bij ons.
Ik zie de overeenkomst tussen Suarez en Maher alleen totaal niet. Maher is juist iemand die het moet hebben van z'n passing en combinaties, samenspel met andere spelers, en is in z'n acties verder niet egocentrisch. Suarez daarentegen eist alle ballen op en probeert zoveel mogelijk zelf, met weinig oog voor en vertrouwen in medespelers, Suarez speelt nooit vanuit de tactische discipline, niet bij Ajax en ook niet bij Liverpool. Dat ligt bij Maher wel anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.
1 woord: teambelang.
Van Ginkel is een type cocu. Die laat je elftal beter voetballen. Maher voetbalt voor FC Maher, en niet voor t team
Ja leuk, maar daar ging het helemaal niet overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez was ook effectiever maar faar werden we ook geen kampioen mee.
1 woord: teambelang.
Van Ginkel is een type cocu. Die laat je elftal beter voetballen. Maher voetbalt voor FC Maher, en niet voor t team
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er worden vaak random dingen bijgehaald omdat mensen van gekkigheid niet meer weten waarom ze maher niet bij Ajax willen, alleen dàt ze maher niet bij ajax willen
Dat zijn gewoon aannames gebaseerd op niets.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher is een egotje. Typetje dat gaat herrie schoppen alsbie is gewisseld of niet in de basis zit. Dat wil je niet in je team tenzij hij expliciet aangeeft dat hij begrijpt dat hij niet de ego kan gaan uithangen. Anders krijg je van die toivonen typetjes.
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goedsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen dat het een egotje is maar ik heb er eigenlijk nog maar bar weinig bewijs van gezien. Allemaal speculaties.
Elke speler is ontevreden als hij gewisseld wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goeds
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elke speler is ontevreden als hij gewisseld wordt.
Ik ontken niks, maar Suarez is ook pissig als hij gewisseld wordt, Sneijder ook en waarschijnlijk Fischer in de toekomst ook wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk ontken het maar, en dan als het misgaat over een half jaar allemaal keihard roepen Maher dit, Maher dat.
Wat denk je dat Eriksen zal doen als Ajax belachelijk veel aan Dortmund zou vragen? Precies hetzelfde. Het is niet zo dat het erg onredelijk was van Maher dat hij 10 miljoen te veel vond (hij is een ettertje, "egotje", je kan hem er beter niet bij hebben etc, niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat hij ook te morren toen hij gewisseld werd tegen Willem II. En uitspraken als Az moet de vraagprijs verlagen etc. beloven ook niet veel goeds
Eriksen roept tenminste dat Ajax nog wat aan hem zou moeten kunnen verdienen en dat hij zijn contract zou willen verlengen mocht hij deze zomer niet weggaan. Dat zie ik mr bigstar Maher nog niet doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat denk je dat Eriksen zal doen als Ajax belachelijk veel aan Dortmund zou vragen? Precies hetzelfde. Het is niet zo dat het erg onredelijk was van Maher dat hij 10 miljoen te veel vond (hij is een ettertje, "egotje", je kan hem er beter niet bij hebben etc, niet?)
Mocht Eriksen dat daadwerkelijk doen (ik moet het nog zien), dan is hij echt een zeldzaamheid wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eriksen roept tenminste dat Ajax nog wat aan hem zou moeten kunnen verdienen en dat hij zijn contract zou willen verlengen mocht hij deze zomer niet weggaan. Dat zie ik mr bigstar Maher nog niet doen.
Ik zou zeggen, bookmark m'n post maar en kom over 6 maanden terug als Maher naar Ajax komt. En dan niet meer gaan klagen over de spelers bij PSV.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mocht Eriksen dat daadwerkelijk doen (ik moet het nog zien), dan is hij echt een zeldzaamheid wat dat betreft.
Maar goed punt is dat je kritiek op Maher nergens op slaat.
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we het er wel over eens zijn dat Maher zijn gedrag drastisch moet veranderen als hij naar Ajax komt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we het er wel over eens zijn dat Maher zijn gedrag drastisch moet veranderen als hij naar Ajax komt
Aandringen op een vertrek, hij kwam zelfs met een prijs waarmee AZ akkoord moest gaan omdat het een goede prijs voor hem was, klagen over de positie waar hij speelt. Nee echt een gezellig mannetje lijkt het me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat?Wat is er nou weer mis met die jongen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aandringen op een vertrek, hij kwam zelfs met een prijs waarmee AZ akkoord moest gaan omdat het een goede prijs voor hem was, klagen over de positie waar hij speelt. Nee echt een gezellig mannetje lijkt het me.
Kijk eens naar het verschil van spiermassa in de benenquote:
Dus als iemand met dingen komt die Maher zelf heeft gezegd dan is jou reactiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar het verschil van spiermassa in de benenGeen wonder dat Vermeer slechter is in de lucht.
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Eriksen hetzelfde had gedaan bij Ajax als wat Maher bij AZ doet dan had iedereen hem hier uit lopen kotsen maar goed ik ben niets anders gewend van dit topic
Hij kan echt wel voetballen maar hij moet zich wel heel anders gedragen wil hij slagen bij Ajax.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen alsof Maher Ajax gelijk naar een veel hoger niveau gaat tillen terwijl hij zichzelf nog totaal niet bewezen heeft bij een top club. Leuk dat hij een keer tegen PSV wint maar tegen Willem II is hij weer nergens te bekennen terwijl je bij Ajax er elke wedstrijd bij moet zijn.
En als hij nou geen fatsoenlijke spits voor zich had vind ik dat nog wat anders maar hij heeft gewoon een van de beste spitsen in Nederland voor zich staanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.
Ik vind dat niet hele slechte cijfers hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die 7 goals en 6 assists dit jaar in de eredivisie van Maher ook niet heel indrukwekkend. Zijn rendement zal flink omhoog moeten als hij naar Ajax komt.
Hahah wat een clown ben je ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als hij nou geen fatsoenlijke spits voor zich had vind ik dat nog wat anders maar hij heeft gewoon een van de beste spitsen in Nederland voor zich staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |