abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126578063
Na de wedstrijd waren Rasmus en Chrissie weer beste maatjes hoor,

pi_126578065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
Jongens hier moeten wij natuurlijk een stokje voor steken, want wij willen volgend seizoen natuurlijk weer lachen om marcello in het psv shirt:

[..]

Hahahaha, die positieve Duitse stukjes over hem _O- _O-

"Er ist jung, technisch top, kopfballstark und torgefährlich."

"Mit das defensiv Stärkste und dazu noch offensiv gefährlichste was man in Polen finden kann."

"Angeblich zweikampfstark und kann auch was am Ball"

Ik had hem er op de fiets nog heengebracht als ik PSV'er was.
pi_126578339
Cuenca zal vast goeie verhalen vertellen aan zijn collega's in Barcelona.
Overmars moet is met Deulofeu en aanhang gaan praten als Cuenca weer terug naar Barcelona gaat.

Dijks verhuren naar SC Heereveen is wel een goeie stap voor hem en Ajax maar wachten of onze man van glas Boilesen niet weer in de lappenmand terecht komt. Misschien in de winterstop verhuren.
pi_126578438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef bjanaan het volgende:
Cuenca zal vast goeie verhalen vertellen aan zijn collega's in Barcelona.
Overmars moet is met Deulofeu en aanhang gaan praten als Cuenca weer terug naar Barcelona gaat.

Dijks verhuren naar SC Heereveen is wel een goeie stap voor hem en Ajax maar wachten of onze man van glas Boilesen niet weer in de lappenmand terecht komt. Misschien in de winterstop verhuren.
Liever lucht linksback dan Dijks. Zelfs de weerstand daarvan kopt de bal nog beter dan Dijks.
pi_126578457
Dijks vindt ik wel een sympathieke kerel maar dat heeft niks met voetbal te maken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:14:20 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126578632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Liever lucht linksback dan Dijks. Zelfs de weerstand daarvan kopt de bal nog beter dan Dijks.
:')
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:15:57 #82
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126578696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

:')
Tijd om weer iemand anders af te zeiken, je weet hoe dat hier gaat
pi_126578980
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:59 schreef OverRated het volgende:

[..]

Hahahaha, die positieve Duitse stukjes over hem _O- _O-

"Er ist jung, technisch top, kopfballstark und torgefährlich."

"Mit das defensiv Stärkste und dazu noch offensiv gefährlichste was man in Polen finden kann."

"Angeblich zweikampfstark und kann auch was am Ball"

Ik had hem er op de fiets nog heengebracht als ik PSV'er was.

De meeste positieve reacties worden door psvers er op gezet, kijk maar in he psv topic. Vandaar dat ik zei we moeten negatieve reacties + gifjes + filmpjes er opzetten. Kunnen wij volgend seizoen weer genieten van marcelo in het psv shirt hihi.

Grgr
pi_126579027
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tijd om weer iemand anders af te zeiken, je weet hoe dat hier gaat
Sorry, Dijks kan niet op mijn sympathie rekenen inderdaad. Maar een profvoetballer die niet kan koppen, kom op. Ik handbalde 10 jaar en ben toen 3 jaar gaan voetballen, de 2e wedstrijd kopte ik al ballen weg of op doel bij corners..en dat voor niets..
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:28:00 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126579162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sorry, Dijks kan niet op mijn sympathie rekenen inderdaad. Maar een profvoetballer die niet kan koppen, kom op. Ik handbalde 10 jaar en ben toen 3 jaar gaan voetballen, de 2e wedstrijd kopte ik al ballen weg of op doel bij corners..en dat voor niets..
Ja hoor, Dijks kopt echt wel beter dan jij hoor, dat het veel beter kan en moet (of eigenlijk had gemoeten) is wat anders.
pi_126579352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja hoor, Dijks kopt echt wel beter dan jij hoor, dat het veel beter kan en moet (of eigenlijk had gemoeten) is wat anders.
Uiteraard overdrijf ik maar ik vind dijks niet goed genoeg voor Ajax, Heerenveen is een prima club voor hem.

Sissy Dijks, bah:
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:36:55 #87
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126579483
Maak jij je nou echt druk of iemand handschoenen draagt?
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:39:13 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126579597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maak jij je nou echt druk of iemand handschoenen draagt?
Inderdaad het gaat uiteindelijk om de prestaties, Bony droeg afgelopen zondag nog handschoenen en daar hoor ik niemand over, verder zou het wel goed zijn voor die jongen om naar Heerenveen te gaan, bij Ajax is hij 3e keus voor linksback.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:45:31 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126579906
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Inderdaad het gaat uiteindelijk om de prestaties, Bony droeg afgelopen zondag nog handschoenen en daar hoor ik niemand over, verder zou het wel goed zijn voor die jongen om naar Heerenveen te gaan, bij Ajax is hij 3e keus voor linksback.
Inderdaad, en na volgend seizoen kun je verder kijken. Altijd meteen dat afkraken en zeiken dat is nergens voor nodig zeker niet bij jonge Nederlandse spelers
pi_126580904
Die handschoenen kunnen mij aan mijn reet roesten maar ik denk dat Dijks gewoon te kort gaat komen. Voetballend is hij heel matig. In de jeugd viel hij vooral op omdat hij zo groot en sterk was. En zijn techniek om te koppen is ook wel heel er triest, moet hij maar elke week met Jaap Stam een uurtje of 4 op trainen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_126580911
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef FiliusDeorum het volgende:
donderdag 16 mei 2013 12:59
Maar de stukjes die ik citeerde, kwamen uit nieuwsartikelen die daar geplaatst waren en niet uit dat topic zelf :o
pi_126581268
Waarom haten er opeens zo veel mensen op Dijks? :') Hij leek eerste LB te worden aan het begin van het seizoen, hij speelde prima, hoorde niemand over hem klagen. Heeft sindsdien bijna niks in het eerste gespeeld en opeens kan hij er niks meer van
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_126581393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom haten er opeens zo veel mensen op Dijks? :') Hij leek eerste LB te worden aan het begin van het seizoen, hij speelde prima, hoorde niemand over hem klagen. Heeft sindsdien bijna niks in het eerste gespeeld en opeens kan hij er niks meer van
Nou ja, ik vond hem in de wedstrijden dat hij in het eerste speelde gewoon heel erg matig. Vooral om het voetballende gedeelte en dat is juist het minst goed bij te spijkeren.
Blind heeft ook zat matige wedstrijden gespeeld maar ik vond het altijd wel een prima voetballer. Hij miste alleen essentiele dingen op de linksback positie zoals duelkracht, snelheid en explosiviteit. Daar heeft hij goed aan gewerkt. Dijks heeft deze eigenschappen wel veel meer maar kan serieus geen man over 3 meter goed en strak aanspelen. Dat baart mij meer zorgen, vooral omdat er geen enkele verbetering in zit. Maar goed,hij is nog jong en wie weet bewijst hij mijn ongelijk.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_126582384
quote:
Ezra Walian: Groeibriljant van Ajax

Ezra Walian sloot afgelopen zaterdag de competitie met Ajax B1 af met het kampioenschap en de topscorerstitel van de club. De spits kwam vorig jaar over van AZ, maar heeft zich binnen no-time in de spotlights gespeeld. Ajax Showtime sprak met de goaltjesdief.

'We hebben laten zien dat we het beste B1-team zijn', spreekt Walian trots over de schaal, die na winst op Almere City werd binnengesleept. 'Voor de wedstrijd voelde iedereen wel wat spanning, maar we waren ervan overtuigd dat we gingen winnen. Die titel was voor ons.'

De glazen bol van een team vol vertrouwen bleek de waarheid te spreken. Ajax B1 won met 6-0 van Almere City, Walian maakte twee doelpunten. 'We wisten dat we konden winnen van Almere City en dat Feyenoord tegen AZ moest. Zelfs als AZ had gewonnen, dan nog dachten wij: 'laat ze maar komen. Dan pakken we hen én de schaal'.'

Onderdeel van goede lichting
Walian spreekt met vertrouwen over de prestaties van B1, dat vertrouwen is misschien wel hét wapen van deze talentvolle lichting. Door meerdere trainers werd deze lichting al bestempeld als 'een goede' of zelfs 'de beste'. Volgens Walian een kwestie van omgang: 'Ik vond ons echt een team, in de goede, maar ook in de minder goede wedstrijden.'

'Als het minder liep, gingen we niet op elkaar mopperen', vervolgt hij. 'Wat er beter kan? Meer strijd voor elkaar leveren. Soms zit je in een moeilijke fase in een wedstrijd en dan moet je niet alleen proberen te voetballen, maar ook meer strijd leveren. Ik lever altijd wel strijd, maar ik moet meer proberen om ook de anderen op te jutten.'

Persoonlijk succes
Walian grijpt met zijn woorden meteen naar de kern van zijn eigen succes: hard werken. De spits maakte dit seizoen 28 doelpunten en dat in een jaar waarin zijn moeder overleed. 'Het was leuk, maar ook een heel zwaar seizoen door wat er met mijn moeder is gebeurd. Ik wil de jongens en de trainers bedanken voor hun steun', zegt hij daarover.

Met hard werken maakte hij echter toch naam in een moeilijke tijd. 'Ik wilde mezelf als voetballer ontwikkelen en als je dan als team zo ontwikkelt dat je kampioen wordt, dat voelt echt als een beloning. Het is een nieuw en heerlijk gevoel voor mij en ik ben dan ook wel tevreden over mijn prestaties dit seizoen. Ik ben het seizoen begonnen in B2 en in oktober doorgeschoven naar B1. Ik heb dus alle kans gekregen om mezelf goed te ontwikkelen.'

Fysieke voorsprong
Het leidde direct tot prestaties. Week in, week uit maakte Walian doelpunten. Volgens sommige mensen was dat te 'wijten' aan een fysieke voorsprong van de spits, maar daar is hij het zelf niet mee eens. 'Ik speel nu altijd tegen jongens die ouder zijn en ik heb in wedstrijden echt niet altijd een fysieke voorsprong. Sommige jongens waar ik tegen speel, zijn bijna twee jaar ouder en sommigen zijn fysiek echt sterker dan ik. Toch win ik de duels want het gaat erom hoe je er in gaat.'

Walian heeft dan ook geduld. De aanvaller heeft genoeg weerstand bij B1 en zal volgend seizoen dan ook beginnen in hetzelfde team. Of hij later doorschuift naar A1, dat ziet hij dan wel. 'Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Natuurlijk is een stap naar A1 verleidelijk, maar ik wil niet te snel gaan en vooral niet te ver vooruit kijken. Of het nu volgend seizoen A1 wordt of een jaar later, het mag van mij allemaal.'

Trots en tevredenheid

Een stap naar A1 lijkt in ieder geval een serieuze mogelijkheid. Walian maakte de meeste goals binnen Ajax en de hele club loopt dan ook weg met de spits. 'Ja, ze zijn tevreden over mijn ontwikkeling. De trainer (Orlando Trustfull red.) heeft de laatste maanden ook een paar keer gezegd dat niet alleen hij, maar ook de andere trainers binnen de club tevreden over mij zijn. Beter kan je niet horen.'

Het maakt hem trots en de wil om door te gaan en prijzen te pakken is groot. 'Ik ben supertrots dat ik zo belangrijk kon zijn voor mijn team', beaamt de man, die ook nog graag de beker wil winnen met B1. Woensdag werd een finaleplaats afgedwongen door een 0-2 overwinning tegen Feyenoord B1. 'Direct na het kampioenschap zeiden we tegen elkaar: 'we zijn er nog niet. De beker moeten we ook winnen'.' Daarbij hoopt Walian opnieuw op de steun van VAK410: 'De sfeer bij de kampioenswedstrijd was geweldig. Het is mooi om te zien dat ze meeleven met de jeugd. Het geeft een kick als ze zingen en als er fakkels branden. En dat allemaal voor ons! Samen juichen, het was geweldig.'
pi_126583093
quote:
Dijks is (vooralsnog) de uitverkorene om pispaal 2013/2014 te worden.

Denk wel dat hij verhuurd gaat worden, en Serano daarom het stokje over zal nemen.
pi_126583414
quote:
Dijks is een waardeloze speler.

1. Voetballend zeer weinig
2. Zegt niet te kunnen koppen, als verdediger nog wel.
3. Fysiek een beer, maar voetballend niets.
pi_126583817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef Panzaet het volgende:

[..]

Dijks is een waardeloze speler.

1. Voetballend zeer weinig
2. Zegt niet te kunnen koppen, als verdediger nog wel.
3. Fysiek een beer, maar voetballend niets.
Dit en hij heeft nooit goed gespeeld, kijk maar terug.
pi_126583952
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Dit en hij heeft nooit goed gespeeld, kijk maar terug.
Hij viel aardig in bij RKC-uit en speelde ook prima in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.
pi_126584001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Hij viel aardig in bij RKC-uit en speelde ook prima in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.
Poe poe, tegen RKC..
pi_126584223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef Panzaet het volgende:

[..]

Poe poe, tegen RKC..
Hij had tijdens deze invalbeurt van zo'n 20 minuten wel mooi even de levensgevaarlijke Josefzoon in zijn zak.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:21:55 #101
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126584269
Mitchell Dijks (Purmerend, 9 februari 1993)

Zegt genoeg lijkt me. Die gast is nog hartstikke jong geef hem dan ook de tijd om zich te ontwikkelen.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:22:11 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126584278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Hij had tijdens deze invalbeurt van zo'n 20 minuten wel mooi even de levensgevaarlijke Josefzoon in zijn zak.
Een jaartje echt spelen zal hem goed doen, momenteel acht ik hem ook niet goed genoeg
pi_126584323
Een jaar verhuren is beter inderdaad. Ik zeg ook niet dat hij er nu al moet staan.
pi_126584521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Een jaartje echt spelen zal hem goed doen, momenteel acht ik hem ook niet goed genoeg
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit het niveau dat Ajax nastreeft zal halen. Hooguit een prima back-up. Ik verwacht dan ook dat Heerenveen hem na dat jaartje huur definitief over zal proberen te nemen en dat Ajax daaraan mee zal werken. Heerenveen is zijn niveau, denk ik.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:29:35 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126584564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit het niveau dat Ajax nastreeft zal halen. Hooguit een prima back-up. Ik verwacht dan ook dat Heerenveen hem na dat jaartje huur definitief over zal proberen te nemen en dat Ajax daaraan mee zal werken. Heerenveen is zijn niveau, denk ik.
Dat kan, maar dan is er nog geen reden om hem af te zeiken zoals sommige doen.
pi_126584713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat begrijp ik Derk.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:31 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126584726
quote:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat van Blind ook nooit dacht (en die vind ik puur verdedigend nog steeds een beetje zwak), niet dat ik ze wil gaan vergelijken maar zeg nooit nooit
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:44 #108
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126584738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat begrijp ik Derk.
Hohoho wat een goeden grapje enzo xD
pi_126584805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hohoho wat een goeden grapje enzo xD
Je ziet het eindelijk in over Derk?

haha xD
pi_126584871
Eriksen werd trouwens wel echt boos op Lindgren toen hij voor de tweede keer hem tackelde (al was die tackle onschuldiger dan de vorige).
pi_126584899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mee eens, maar doe jij niet stiekem hetzelfde ten opzichte van Serero (die het ook niet verdient)?
pi_126584960
Dijks is beter dan Willems.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:39:44 #113
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126585017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Mee eens, maar doe jij niet stiekem hetzelfde ten opzichte van Serero (die het ook niet verdient)?
Ik post hier zelden over Serero

quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
Dijks is beter dan Willems.
Dat is ook niet zo moeilijk
pi_126585044
Ik stel voor dat we de eerdere meningen van users achterwege laten.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:42:14 #115
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126585142
Wie ben jij eigenlijk?
pi_126585276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat begrijp ik Derk.
Hij heet Stef.
pi_126585496
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Panzaet het volgende:
Ik stel voor dat we de eerdere meningen van users achterwege laten.
pi_126585513
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Hij heet Stef.
En Zanka heet Jørgensen.

quote:

[..]

Het is hopen dat Heerenveen concreet wordt zodat hij zich echt kan laten zien.

Ik ken hem inderdaad enkel van zijn korte maar zwakke invalbeurten. Wat het wegblijven bij corners omdat hijzelf stelt niet te kunnen koppen (ondanks zijn lengte) wel extra lachwekkend maakt.
Dan ben je al snel het lulletje bij de supporters.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:51:15 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126585548
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En Zanka heet Jørgensen.

[..]

Ik ken hem inderdaad enkel van zijn korte maar zwakke invalbeurten. Wat het wegblijven bij corners omdat hijzelf stelt niet te kunnen koppen ondanks zijn lengte wel extra lachwekkend maakt.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
pi_126585641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En Zanka heet Jørgensen.

[..]

Ik ken hem inderdaad enkel van zijn korte maar zwakke invalbeurten. Wat het wegblijven bij corners omdat hijzelf stelt niet te kunnen koppen (ondanks zijn lengte) wel extra lachwekkend maakt.
Ik begrijp ook niet waarom hij nog steeds niet kan koppen. Zo moeilijk is dat toch niet om te verbeteren? Zeker verdedigend koppen niet.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:57:04 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126585826
hij is geen killer, maar hij kan vast wel wat koppelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:16:59 #122
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126586739
Hoe staat het met Pablo Paulino Rosario, dat 13 jarige supertalent waar die documentaire over ging? (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1262239)
pi_126586854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe staat het met Pablo Paulino Rosario, dat 13 jarige supertalent waar die documentaire over ging? (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1262239)
Zit dit seizoen in de B2, aanvoerder ook maar vind het niet echt wat speciaals. Geen toptalent.

Gaat als het goed is wel gewoon door naar de B1.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:20:08 #124
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126586906
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zit dit seizoen in de B2, aanvoerder ook maar vind het niet echt wat speciaals. Geen toptalent.

Gaat als het goed is wel gewoon door naar de B1.
Als je die montage in die documentaire zag dan was het best indrukwekkend maar dat is het natuurlijk al snel als je een talent bij normale amateurspelers zet
pi_126589950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Dat Dijks een matige voetballer is die het niet bij Ajax 1 gaat redden als hij zich niet heel rap gaat verbeteren op de punten die essentieel zijn voor dit Ajax: techniek in de passing en weten waar je moet lopen. Ik denk persoonlijk niet dat hij dit genoeg kan verbeteren om ooit een onomstreden basisspeler bij Ajax te worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_126594144
quote:
Bergkamp. _O_
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:09:48 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_126594358
quote:
Fischer _O_
Oh.
pi_126594638
haha die Fischer, zoals hij er ook bij staat. nonchalant als de nete. Mooie kerel.
Ook wel humor dat Siem en Eriksen gelijk weg hollen _O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:25:33 #130
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_126603697
Voor wat het waard is want ''op dit moment''.

PSV zal volgens het Eindhovens Dagblad geen moeite meer doen Adam Maher aan te trekken in aanloop naar het seizoen 2013/14. Afgelopen seizoen probeerde de Eindhovense club AZ zover te krijgen dat het de getalenteerde middenvelder liet gaan, maar AZ hield vast aan een transfersom van circa tien miljoen euro. PSV ging in januari tot 6,5 miljoen, maar begint nu niet opnieuw. "Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen", zegt technisch manager Marcel Brands. "Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid."
pi_126604947
Ze gaan ook Ajax nadoen door Toivonen/Pieters naar t tweede te gooien als ze niet weggaan/verlengen
pi_126605369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef ejfaar het volgende:
Ze gaan ook Ajax nadoen door Toivonen/Pieters naar t tweede te gooien als ze niet weggaan/verlengen
Dat kunnen ze beter met Marcello doen dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:47:20 #134
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_126605495
quote:
Andersen ook 'De keeper stond te ver voor z'n goal' 'Slechte goal maar wel verdiend' _O-
So confused when you're lost in the groove
pi_126608441
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Andersen ook 'De keeper stond te ver voor z'n goal' 'Slechte goal maar wel verdiend' _O-
_O-
pi_126608525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef CaasS het volgende:
Voor wat het waard is want ''op dit moment''.

PSV zal volgens het Eindhovens Dagblad geen moeite meer doen Adam Maher aan te trekken in aanloop naar het seizoen 2013/14. Afgelopen seizoen probeerde de Eindhovense club AZ zover te krijgen dat het de getalenteerde middenvelder liet gaan, maar AZ hield vast aan een transfersom van circa tien miljoen euro. PSV ging in januari tot 6,5 miljoen, maar begint nu niet opnieuw. "Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen", zegt technisch manager Marcel Brands. "Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid."
Het zou baas zijn als Ajax ook afhaakt. Daar staat Maher dan met z'n 'het wordt ajax of psv' _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:02:03 #137
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_126612555
Gewoon voor 2 dubbeltjes ophalen, aangezien Maher wel perse weg wil, maar nog niet naar het buitenland wil. 3 ton ofzo? A la Sana?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:10:52 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126613220
Die transfer van Maher zint mij helemaal niet
pi_126614142
quote:
13s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mij ook niet
pi_126615472
quote:
Haha heerlijke mannetjes zo bij elkaar :P
Lekker zeiken op elkaar en Siem enChristian ook _O-
pi_126617776
quote:
Documentaire over De Boer in de maak

De Ajax-loze voetbalzomer wordt toch een beetje opgefleurd: AjaxTV belooft binnekort een documentaire uit te brengen over Frank de Boer. Deze zal ook via Eredivisie Live worden uitgezonden.

De laatste tijd hingen er constant camera's rondom de hoofdcoach, en zeker op de belangrijke momenten werd de Boer nauwgezet gevolgd.

De docu wordt binnenkort al uitgezonden, hoewel er nog geen precieze datum bekend is gemaakt. Volgende week wordt gestart met de montage. Ajax TV heeft heel veel mensen gesproken, zowel uit de voetbalwereld als uit zijn privé-omgeving.
_O_
pi_126617926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O_
Ik ben zeer benieuwd.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:39:13 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_126617951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O_
Hopelijk ook te zien als je geen abbo hebt op Ajax Exclusive TV en EL :P
Oh.
pi_126619774
godenzonen_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 00:11:58 RB Kenny Tete (17) and CB/DM Riechedly Bazoer (16) will join the 1st team in pre-season. reageer retweet
Ik denk dat ze Ligeon gaan verhuren en Tete in Jong Ajax laten spelen.
pi_126620143
quote:
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.

pi_126620149
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Mij ook niet
:') :') :') :') :')
pi_126620295
Haten op Maher :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 63% gewijzigd door Devv op 17-05-2013 07:50:25 (hihi) ]
pi_126620330
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:45 schreef Devv het volgende:
Haten op Maher :') .
Hij is Marokkaan en heeft zitten huilen dat ie een transfer wil. Zeer schadelijk volgens mensen hier.

Gewoon die Maher halen _O_.
pi_126621095
Leuk artikel over de nieuwe medische staf van Ajax.

http://www.catenaccio.nl/(...)medische-benadering/
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:22 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126621359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
Leuk artikel over de nieuwe medische staf van Ajax.

http://www.catenaccio.nl/(...)medische-benadering/
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')