SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft een hele nare manier van discussiėren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan had je nu wel wat-jes over je heen gehad ja.
Voetbalzone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen voor Alderweireld en Eriksen
De wandelgangen is echt allemaal onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen van Liverpool voor Alderweireld en Eriksen
Moet altijd zo lachen om die reacties daar he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wandelgangen is echt allemaal onzin
Zlatanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
Siem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Oke Tyron.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.quote:
Tuurlijk wel. Twee browser en scripting erbij en klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Eh, oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.
Geen punt, volgende topic nieuwe kansquote:
Je weet wat ze zeggen over negers met grote hoofdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Groot hoofd heeft dat mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
Tank u lordquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geļnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Simon Ngbedequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geļnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dit moet ook nog wel even wat beter/lekkerder worden in NL
[ afbeelding ]
En scheert zich drie keer per dag. Nee hij ziet er wel beetje uit nog als een jonge gastquote:
Kan iemand van die bovenste een UI maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen en Daley samen
[ afbeelding ]
Eriksen met bazenactie
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
jordiquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
Die onderste zal baas zijn als UI.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zondag na groningen uit meerdere geluiden over om even al die zooi eraf te trekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef handboek het volgende:
Alleen het persvak is nog in ajax-kleuren.... Wat doen ze met ons stadion!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |