quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
Leuk artikel over de nieuwe medische staf van Ajax.
http://www.catenaccio.nl/(...)medische-benadering/
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.
[ afbeelding ]
En mokt hij nog een jaartje bij AZ en gooit vervolgens zijn kont tegen de kribbe aldaar, wordt door Verbeek op de bank gezet. Kortom het Ronald en Frank de Boer scenario zoals indertijd bij Ajax waar uiteindelijk de wil om weg te gaan toch de doorslag gaf?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef ejfaar het volgende:
Het zou baas zijn als Ajax ook afhaakt. Daar staat Maher dan met z'n 'het wordt ajax of psv'
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En mokt hij nog een jaartje bij AZ en gooit vervolgens zijn kont tegen de kribbe aldaar, wordt door Verbeek op de bank gezet. Kortom het Ronald en Frank de Boer scenario zoals indertijd bij Ajax waar uiteindelijk de wil om weg te gaan toch de doorslag gaf?
Hij wordt bijna niet gewisseld hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.
Zolang het niet over het voetbal zelf gaat maar achtergrond info zoals dit of financiën vind ik hem wel informatiefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef 16meter het volgende:
Ik vind die artikeltjes van Pieter Zwart vaak kut, maar deze is prima. Ook een hoop info die ik nog niet eerder had gelezen.
Komt omdat hij bij AZ met pannenkoeken in het veld staat.. Bij NL-elftal zie je hem dan ook 'vervelend' doen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar moet je zo'n speler dan willen? Ik vind hem ook erg vaak mekkeren bij wissels etc.
DE kracht van dit Ajax is een hecht team, met spelers die zich willen op offeren voor het resultaat. Niet van die ego's die zichzelf belangrijk vinden.
Dat zou hij eens moeten wagen om het NL elftal zo te doen als bij AZquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Komt omdat hij bij AZ met pannenkoeken in het veld staat.. Bij NL-elftal zie je hem dan ook 'vervelend' doen?
En had er waarschijnlijk ook mee te maken dat hij boos/teleurgesteld was op AZ dat hij niet naar PSV mocht
Dan vliegt hij eruit, net als bij Frank de Boerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou hij eens moeten wagen om het NL elftal zo te doen als bij AZ
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, maar het had wel goed voor hem geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen niet naar het EK. Kan hij mooi fris direct aansluiten.
Hij had waarschijnlijk toch nauwelijks gespeeld, aangezien Luuk de Jong ook meegaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, maar het had wel goed voor hem geweest
Het is volgens mij altijd goed ook al train je alleen maar mee, dan weet je voor jezelf ook weer beter waar je staat tov leeftijdsgenoten en een toernooi is sowieso leerzaamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk toch nauwelijks gespeeld, aangezien Luuk de Jong ook meegaat.
Niet gek toch zelfde soort speler als Pelle en die zit met liefde op de bank daarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Op het Feyenoord forum komt serieus de naam Demouge voorbij als mogelijke versterking. Wat een aanfluiting.
Mja, die zitten nog steeds erg krap bij kas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
Op het Feyenoord forum komt serieus de naam Demouge voorbij als mogelijke versterking. Wat een aanfluiting.
Zegt wel veel over de competitie ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
inderdaad nog niet zo gek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet gek toch zelfde soort speler als Pelle en die zit met liefde op de bank daar
Wil nu al de reactie van gijp en derksen horen als dit door gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Morendo het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barçatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
Iedereen zit in Barcelona, ze hebben daar een afsluitend uitje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barçatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij zou wel mooi in dit rijtje passen.
[ afbeelding ]
Muniesa kan toch alleen maar onzin zijn. Zou daar heel vreemd van opkijken, dan kan je Denswil wel wegdoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Boerrigter
Ik heb meer vertrouwen in Serero & Schone op hun posities dan Boerrigter op die van hemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hohohoh wat een goeden grapjuh ik lich heleaam dubbel enzo hihihihihihi xD
Maar jij wil Maher toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Serero en Schöne
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.quote:
Dat leek me sowieso al onwaarschijnlijk dat die zou komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectiefquote:
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Hij krijgt daar wel meer ruimtes meestal om zijn spel te spelen. En ik ben daarom niet overtuigd of van Ginkel in het Ajax-spel past. Wat ik bij Maher eigenlijk wel denk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een normaal bedrag vind ik 5 miljoen max
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meestequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Waar nog meer naar dan? Leg het mij eens uit. En hoe heb je dat meetbaar gemaakt, kan je het verschil dan uitleggen? Ik ben benieuwd welke feiten je kan overleggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meeste
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |