quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Boerrigter
Ik heb meer vertrouwen in Serero & Schone op hun posities dan Boerrigter op die van hemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hohohoh wat een goeden grapjuh ik lich heleaam dubbel enzo hihihihihihi xD
Maar jij wil Maher toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er niemand bij komt en je het seizoen in gaat met Serero en Schöne
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.quote:
Dat leek me sowieso al onwaarschijnlijk dat die zou komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectiefquote:
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Hij krijgt daar wel meer ruimtes meestal om zijn spel te spelen. En ik ben daarom niet overtuigd of van Ginkel in het Ajax-spel past. Wat ik bij Maher eigenlijk wel denk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Maher dat klopt maar als hij voor een normaal bedrag naar Ajax komt dan is dat mooi. Wat ik van Ginkel dit seizoen heb zien doen bij Vitesse vind ik veel indrukwekkender het is misschien niet zo'n opvallende speler als Maher maar o zo effectief
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een normaal bedrag vind ik 5 miljoen max
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meestequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
effectief? Volgens mij heeft Maher minder minuten per doelpunt nodig dan Van Ginkel.
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is dat max 8 miljoen voor zo'n groot talent als Maher. Zelfde categorie als Suarez en Huntelaar toen.
Waar nog meer naar dan? Leg het mij eens uit. En hoe heb je dat meetbaar gemaakt, kan je het verschil dan uitleggen? Ik ben benieuwd welke feiten je kan overleggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar goals in tegenstelling tot de meeste
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu ga je me vertellen dat dit een grapje is toch?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie in Maher echt iemand die de wereldtop gaat halen. Dat is al meer dan Huntelaar.
Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij liever Van Ginkel ja.
Blij dat Vitesse daar niet aan meewerkt
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derk heeft een wat rare kijk op Ajax voetbal, kan die jongen ook niks aan doen.
Cuencaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En Cuenca is ook weer in Barįatwitter:barcastuff twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:45:51Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1] reageer retweet
[ afbeelding ]
Daar is een woord voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maher had minder minuten per goal nodig, minder minuten per assist nodig, minder schoten per doelpunt nodig en had een groter aandeel qua % in goals van AZ dan dat Van Ginkel dat voor Vitesse had.
Toch is Van Ginkel veel effectiever, gewoon omdat LitmanenAFCA dat zegt
maar waarin is Van Ginkel dan effectiever?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
quote:Jonk: 'Op alle onderdelen professioneler'
In een interview met Ajax Life geeft Wim Jonk (46) aan dat alle onderdelen van de jeugdopleiding verder zijn geprofessionaliseerd sinds Johan Cruijff, Dennis Bergkamp, Ruben Jongkind en hij het voor het zeggen hebben op de Toekomst.
'We zijn bezig geweest het teamdenken minder belangrijk te maken. Uiteindelijk draait het om de ontwikkeling van het individu in een leeftijdsfase. Dat is dit seizoen ook doorgedrongen tot de jeugdtrainers. Daarnaast is de individuele training uitgebreid met een fysiek ochtendprogramma voor A-junioren. Hiermee verwachten we (Cruijff, Bergkamp, Jongkind en Jonk zelf red.) fysiek sterkere spelers af te leveren aan het eerste.'
'Het belangrijkste is dat we een jeugdspeler de beste prikkel kunnen geven die er is. Als een speler dat oppikt, maak je via intensieve individuele begeleiding pas echt stappen. Alles draait om bewustwording, de 'mindset'. We hebben de organisatie van de Toekomst op alle onderdelen verder geprofessionaliseerd', zegt Jonk in een uitgebreid vraaggesprek met Ajax Life.
quote:Johan Cruijff is ieder jaar aanwezig bij de Copa Amsterdam in het Olympisch Stadion. De legendarische nummer veertien staat tevens aan de basis van de hervormingen binnen de jeugdopleiding en natuurlijk van zijn eigen Johan Cruijff Foundation. Pieter Zwart, hoofdredacteur van Ajax1.nl, interviewde hem voor Copa TV.
Hij heeft gewoon compleet gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is een woord voor.
Scorebordjournalistiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |