SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft een hele nare manier van discussiëren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan had je nu wel wat-jes over je heen gehad ja.
Voetbalzone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen voor Alderweireld en Eriksen
De wandelgangen is echt allemaal onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen van Liverpool voor Alderweireld en Eriksen
Moet altijd zo lachen om die reacties daar he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wandelgangen is echt allemaal onzin
Zlatanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
Siem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Oke Tyron.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.quote:
Tuurlijk wel. Twee browser en scripting erbij en klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Eh, oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.
Geen punt, volgende topic nieuwe kansquote:
Je weet wat ze zeggen over negers met grote hoofdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Groot hoofd heeft dat mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
Tank u lordquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://www.facebook.com/simondaddymoses
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geďnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Simon Ngbedequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tank u lord
Overige informatie:
Geďnteresseerd in Mannen en vrouwen
Burgerlijke staat Heeft een open relatie
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dit moet ook nog wel even wat beter/lekkerder worden in NL
[ afbeelding ]
En scheert zich drie keer per dag. Nee hij ziet er wel beetje uit nog als een jonge gastquote:
Kan iemand van die bovenste een UI maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen en Daley samen
[ afbeelding ]
Eriksen met bazenactie
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
jordiquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan iemand van die bovenste een UI maken?
Die onderste zal baas zijn als UI.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou paar daley gifs dan. UI maken kan ik niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zondag na groningen uit meerdere geluiden over om even al die zooi eraf te trekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef handboek het volgende:
Alleen het persvak is nog in ajax-kleuren.... Wat doen ze met ons stadion!!!!
Gaten waren ook dicht, was wel beter zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zondag na groningen uit meerdere geluiden over om even al die zooi eraf te trekkenMaar goed voor de uitstraling van de Arena vind ik zel dat er weer eens een finale is.
Ja hequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaten waren ook dicht, was wel beter zo.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Bremen fans zien Marcelo al helemaal zitten![]()
Vanaf nu alleen nog maar positief (auf Deutsch
) praten
http://forum.werder.de/sh(...)ellenlage%29/page738
http://www.wolfs-blog.de/(...)verteidiger-marcelo/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Tyron het volgende:
http://www.bvb-fanforum.d(...)58-Christian-Eriksen
Altijd leuk om te lezen.
Als hij nu niet gaat krijg je er 0,0 euro voor volgend jaar...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij nu niet gaat krijg je er 0,0 euro voor volgend jaar...
Een schamele 18? Een heel aardig bedrag voor iemand met nog maar een 1 jarig contract, alles boven de 15 is mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch wel triest om te lezen dat ze allemaal in het vuistje lachen om de prijs van eriksen, een schamele 18 miljoen euro... Wanneer leren we in NL nou eens echt de hoofdprijs te vragen. Gewoon 22,5 miljoen, anders gaat ie niet...
Dat zeg ik niet, dat word in het bvbforum gezegd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een schamele 18? Een heel aardig bedrag voor iemand met nog maar een 1 jarig contract, alles boven de 15 is mooi
Uhuh, en de paashaas komt ook naar Ajax.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.
Zo, wat een volwassen reactiequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, en de paashaas komt ook naar Ajax.
Klopt, maar het is nogal naief en aandoenlijk om te denken dat Eriksen dat ook daadwerkelijk gaat doen, als hij weg wil gaat hij weg. het is voetbal, geen theekransje.quote:
T.O.V. transfers kan je sceptisch zijn, deze perikelen zijn heel anders van aard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nogal naief en aandoenlijk om te denken dat Eriksen dat ook daadwerkelijk gaat doen, als hij weg wil gaat hij weg. het is voetbal, geen theekransje.
Ze zeggen altijd zoveel die voetballers.
Eriksen verlengt alleen als er geen mooie club komt maar als Ajax 30 miljoen voor hem gaat vragen dan gaat hij echt niet verlengenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het nieuws rondom Ajax?? Als Eriksen niet vertrekt van de zomer of winter tekent ie bij. Hij wilt niet weg zonder dat Ajax geld voor hem vangt.
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen verlengt alleen als er geen mooie club komt maar als Ajax 30 miljoen voor hem gaat vragen dan gaat hij echt niet verlengen
Afgelopen zondag was hij ook al boos na een overtreding van Burnet, dacht ik. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?
Nee maar dan gaat hij gewoon transfervrij wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oeeeh, dan krijgen we een keer een boze Eriksen te zien?
Ja klopt. Maar je hebt gelijk, Eriksen gaat alleen verlengen als er geen clubs komen waar hij heen wil. Moet Ajax toch wat aan gaan doen, beter contractbeleid dmv op tijd verlengen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dan gaat hij gewoon transfervrij weg
Tackle? aanslag bedoel jequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:34 schreef StarGazer het volgende:
Hij was vooral boos op Lindgren. Met z'n debiele tackle.
Zoals u wilt.quote:
Daar had ie idd wel ff wat feller op mogen reageren zeg, met een beetje pech loop je je hele hardverdiende vakantie op krukken... wat een mongolenactie...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals u wilt.
Ik weet niet wat Rasmus had gesnoven, maar dit ben ik niet van hem gewend.
Daar heb je wel 2 partijen voor nodig, zo makkelijk is dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar je hebt gelijk, Eriksen gaat alleen verlengen als er geen clubs komen waar hij heen wil. Moet Ajax toch wat aan gaan doen, beter contractbeleid dmv op tijd verlengen.
Daar ergerde ik me nog bijna meer aan dan die aanslagquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had ie idd wel ff wat feller op mogen reageren zeg, met een beetje pech loop je je hele hardverdiende vakantie op krukken... wat een mongolenactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |