Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Na een 2-0 rust stand speelt de B1 Groningen kapot.
Inmiddels 2-3.
Net nog een bal op de paal waar ze goed mee wegkomen maar afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net nog een bal op de paal waar ze goed mee wegkomen maar afgelopen.
B1 net als de D1 vandaag winnaar van de beker. Allebei 3-2.
Winnen is altijd leuk maar of bij verlies de kwaliteit van de opleiding meteen minder is betwijfel ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef OverRated het volgende:
[..]Lekker voor die jongens en goed voor de kwaliteit van de opleiding.
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.
Al beweer jij natuurlijk zonder feiten dat Van Ginkel een beter rendement hebt.
Nee, dat stelde ik ook niet helemaal goed. Door te winnen/prijzen te pakken ontwikkelen de jongens in de opleiding zich meer. Zoiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winnen is altijd leuk maar of bij verlies de kwaliteit van de opleiding meteen minder is betwijfel ik
Van Ginkel dus in een beter team.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/39672/marco-van-ginkel
Maher heeft 7 goals en 6 assists in 31 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher
Ah, ik kwam gisteren op een andere site tegen dat Van Ginkel maar 6 assists had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft 8 goals en 9 assists in 33 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/39672/marco-van-ginkel
Maher heeft 7 goals en 6 assists in 31 eredivisiewedstrijden.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher
Van Ginkel is een heel ander soort speler dan Maher en heeft betere statistieken. Zegt wel weer genoeg is het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft een nog betere spits voor zich en heeft een slechter rendement.
Al beweer jij natuurlijk zonder feiten dat Van Ginkel een beter rendement hebt.
Een type speler als Maher past beter in ons systeem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Ginkel is een heel ander soort speler dan Maher en heeft betere statistieken. Zegt wel weer genoeg is het niet
Omdat? Je roept dit soort dingen wel altijd maar het is totaal nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een type speler als Maher past beter in ons systeem.
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat? Je roept dit soort dingen wel altijd maar het is totaal nergens op gebaseerd
De Jong is ook minder dan Maher in de kleine ruimte en heeft minder techniek en die doet het anders al seizoenen lang ontzettend goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer het wel ergens op. Op dat Maher de betere voetballer is van de twee en meer techniek heeft en beter is in de kleine ruimte.
Hij heeft hem waarschijnlijk nog nooit zien spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.
Van mij mogen ze allebei komen, lijken me toch een stap verder dan de potentiële vervangers die al bij Ajax zittenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onderschat Van Ginkel niet. Hele moderne middenvelder, kan meer dan prima voetballen.
Fredje is al weg, dus dat is al een stabiele factor minder voor hem, dan is het afhankelijk van de doortastendheid van Vitesse in het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen en het aanstellen van de nieuwe trainer, als dat allemaal een beetje halfbakken gaat (wat ik verwacht omdat ze toch afhankelijk zijn van Chelsea), heb je best kans dat die jongen toch liever weg gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat Vitesse v. Ginkel niet laat gaan. Zou het een prima versterking vinden als Eriksen en de Jong weg gaan.
Ik denk ook wel dat hij zelf best wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fredje is al weg, dus dat is al een stabiele factor minder voor hem, dan is het afhankelijk van de doortastendheid van Vitesse in het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen en het aanstellen van de nieuwe trainer, als dat allemaal een beetje halfbakken gaat (wat ik verwacht omdat ze toch afhankelijk zijn van Chelsea), heb je best kans dat die jongen toch liever weg gaat.
We zien het wel, als ze komen verwacht ik het niet voor de 2e helft Augustus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij zelf best wil.
De vraag is of vitesse überhaupt medewerking gaat verlenen en zo ja, of ze ook een acceptabele transfersom gaan vragen.
Niet op rechtshalf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is ook minder dan Maher in de kleine ruimte en heeft minder techniek en die doet het anders al seizoenen lang ontzettend goed
Maar Maher kan beter voetballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.
Je beschuldigt mij ervan dat ik niet met argumenten kom. Kom ik ermee kom je met dit soort reacties. Aparte jongen ben je toch ook. Maar oké, waarom zie jij liever van Ginkel? Puur op voetballend gebied gezien danquote:
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat Vitesse v. Ginkel niet laat gaan. Zou het een prima versterking vinden als Eriksen en de Jong weg gaan.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.
Dat heeft alleen maar zin als ze ook echt zo goed zijn, vergeet het dus maarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care, waarom weer zo'n loper als Siem? Ik wil wel eens een keer een middenveld zien met twee echt creatieve middenvelders, zoals Barca met Xavi/Iniesta.
Maar wij spelen toch in Nederland, dus dan tik je iedereen scheel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft alleen maar zin als ze ook echt zo goed zijn, vergeet het dus maar
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze toch beide spelen. Dan zie je toch dat Maher betere techniek enzo heeft. Van Ginkel heeft weer andere kwaliteiten. Maar ik denk sowieso niet dat van Ginkel komt, is toch veel te duur.
Ik vind Maher een groot talent. En ik vind van Ginkel ook wel een goede speler hoor, maar vind hem niet in het Ajax systeem passen. Heeft toch wat meer ruimte nodig. En Maher is absoluut een teamspeler.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.
Hoezo is Maher dan geen teamspeler? Leg dat eens aan mij uit. Omdat hij boos is als hij gewisseld wordt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Maher de messias is van het Nederlandse voetbal en van Ginkel nog geen bal kan hoog houden. Ze hebben beide een uitstekende techniek alleen Maher is wat frivoler en van Ginkel is wat soberder in zijn spel. Van Ginkel is een teamspeler Maher absoluut niet.
Nee man, het is realistischer om je te spiegelen aan een team als Borussia of Bayern of het Ajax van 95, daar zit je nu op 50% van op een hele goeie dag, wordt het 70-75% dan heb je een aardig elftalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij spelen toch in Nederland, dus dan tik je iedereen scheel.
Maar ik denk dat Maher ook heel goed in de rol van de Jong kan spelen hoor. Als dynamische middenvelder zeg maar. En dat kunnen Schöne en Serero ook wel ernaast dan. En die tikken beter als de Jong.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, het is realistischer om je te spiegelen aan een team als Borussia of Bayern of het Ajax van 95, daar zit je nu op 50% van op een hele goeie dag, wordt het 70-75% dan heb je een aardig elftal
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoezo is Maher dan geen teamspeler? Leg dat eens aan mij uit. Omdat hij boos is als hij gewisseld wordt?
Je schreeuwt maar van alles zonder argumenten te geven behalve je eigen onderbuikgevoel.
Waar zegt hij dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet ja
Schone tikt beter dan De Jongquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Maher ook heel goed in de rol van de Jong kan spelen hoor. Als dynamische middenvelder zeg maar. En dat kunnen Schöne en Serero ook wel ernaast dan. En die tikken beter als de Jong.
Ik ben benieuwd naar de quotes daarvan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je bent echt een teamspeler als je gaat klagen over het feit dat de coach hem een paar wedstrijden op een andere positie zet ja
Ik zou zeggen zoek het uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de quotes daarvan.
Ik denk zelf dat Maher veel beter in druk zetten is dan De Jong, dus in mijn ogen belangrijker is bij balverlies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone tikt beter dan De JongDat je hem niet mag prima maar blijf wel objectief en denk ook eens aan balverlies, wat heb je aan Serero dan?
Wie mag ik niet? De Jong? Lijkt me best een sympathieke jongen hoor. Ik vind hem voetballend alleen niet veel. En Serero zal echt wel druk gaan zetten hoor, dat zal hem wel bijgebracht worden door Frank. Dat is namelijk puur mentale kwaliteit enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone tikt beter dan De JongDat je hem niet mag prima maar blijf wel objectief en denk ook eens aan balverlies, wat heb je aan Serero dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |