Kunnen inderdaad die beker beter weglaten. Ik vind het echter niet gepast om in de creatie van een ander te gaan knippen, hoe makkelijk het ook is. Wie had deze gemaakt? (mag er wat mij betreft sowieso wel bijstaan)quote:
Ik. Maar pas m maar aan hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad die beker beter weglaten. Ik vind het echter niet gepast om in de creatie van een ander te gaan knippen, hoe makkelijk het ook is. Wie had deze gemaakt? (mag er wat mij betreft sowieso wel bijstaan)
Bedankt man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Top.
Geen Cocu in zijn favoriete Oranje. Opvallend.
Dus dan kan je niet in het favoriete Oranje staan?quote:
Tsja, dan heb je weer plek voor Sneijder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet in het favoriete Oranje staan?
Kijk maar naar Ooijer, die staat zowel in het favoriete Eredivisie team als het favoriete Oranje team.
Doe dan De Jong weg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je weer plek voor Sneijder.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Top.
Geen Cocu in zijn favoriete Oranje. Opvallend.
Had hij daar succes mee dan?quote:
Ging het om succes, of om met wie hij het liefste speelde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Had hij daar succes mee dan?
Met Sneijder en Persie haalde hij de finale, met vNistelrooy en Cocu behaalde hij?
Thanks. Eindelijk eens een goed verhaal. Veel zelfreflectie, hij weet best dat hij een klootzak is in het veld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had hij met Frank de Boer en Jaap Stam succes dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Had hij daar succes mee dan?
Met Sneijder en Persie haalde hij de finale, met vNistelrooy en Cocu behaalde hij?
Waarschijnlijk een betere klikquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had hij met Frank de Boer en Jaap Stam succes dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx. Snel maar effe opgeslagen, kan zomaar weggehaald worden. Met acht pagina's zie je wel dat het een goede vriend van deze kant van de media is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werder Bremenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Lemming22 het volgende:
Mooi verhaal van Van Bommel. Zoals ik eerder al zei: echt een modelprof. Op het veld irritant, maar altijd zo bewust bezig met zichzelf, zijn ploeg en zijn club verbeteren.
En tussen de regels door lees je ook diepgewortelde problemen bij PSV. Teveel individualisten die niet beter willen worden en kritiek niet accepteren. Al die snotneuzen moeten ze er per direct uit flikkeren en dit interview ingelijst meegeven.
volgens mij waren Nistelrooij, Ooijer en Nilis daar niet bij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Coelho het volgende:
Mooi interview. Ik hoop dat we hem nog vaak terug gaan zien als coach, mensen die het spelletje kunnen lezen hebben we nooit genoeg!
Wat ik me afvroeg, het PSV elftal wat hij geselecteerd heeft, heeft dat team ooit samengespeeld? Ik heb het idee dat het ongeveer het team van de halve finale Champions League is?
moest ook wel lachen om dat NL elftal team. Compleet WK 2010 team, alleen centraal achterin anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Coelho het volgende:
Mooi interview. Ik hoop dat we hem nog vaak terug gaan zien als coach, mensen die het spelletje kunnen lezen hebben we nooit genoeg!
Wat ik me afvroeg, het PSV elftal wat hij geselecteerd heeft, heeft dat team ooit samengespeeld? Ik heb het idee dat het ongeveer het team van de halve finale Champions League is?
Als je het helemaal gelezen hebt kan je hem zelf beantwoordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
moest ook wel lachen om dat NL elftal team. Compleet WK 2010 team, alleen centraal achterin anders.
met andere woorden ...
VN en Nilis waren van 4/5 jaar eerder. De keuzen zijn natuurlijk niet zo vreemd. De twee beste spitsen met wie hij samen gespeeld heeft met het team dat zo ver kwam. Hij heeft Lee en Vennegoor eruit gelaten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Coelho het volgende:
Ja, als je met Stam en De Boer hebt gespeeld zou ik ook Heitinga en Mathijsen noemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
moest ook wel lachen om dat NL elftal team. Compleet WK 2010 team, alleen centraal achterin anders.
met andere woorden ...
Baasquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het niet kwalificeren voor het WK 2002.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Tja ook logisch, Bommel heeft niet heel veel eindtoernooien gespeeld door blessures en ruzie met Van Basten.
Kunnen we hem niet huren?twitter:PSV_Headlines twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:33:08‘Barcelona zet Afellay voor drie miljoen in de uitverkoop’ http://t.co/WHp9TU8Fhy #voetbal #psv #eredivisie reageer retweet
Volgens Cocu lag zijn toekomst niet in Eindhovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we hem niet huren?twitter:PSV_Headlines twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:33:08‘Barcelona zet Afellay voor drie miljoen in de uitverkoop’ http://t.co/WHp9TU8Fhy #voetbal #psv #eredivisie reageer retweet
Jammerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens Cocu lag zijn toekomst niet in Eindhoven
Hoef hem bij PSV echt niet te zien nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Bremen fans zien Marcelo al helemaal zitten![]()
Vanaf nu alleen nog maar positief (auf Deutsch
) praten
http://forum.werder.de/sh(...)ellenlage%29/page738
http://www.wolfs-blog.de/(...)verteidiger-marcelo/haha godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sheize warum ferkauven wir oenze beste spieler, was ist das?
Sheize Brands, nicht verkaufen, Marcelo ist kans gut
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Bremen fans zien Marcelo al helemaal zitten![]()
Vanaf nu alleen nog maar positief (auf Deutsch
) praten
http://forum.werder.de/sh(...)ellenlage%29/page738
http://www.wolfs-blog.de/(...)verteidiger-marcelo/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Niet alleen daardoor, hij miste al twee EK's en een WK voordat hij eens opgeroepen werd in oktober 2000. In 1996 was hij 19 jaar maar je gaat natuurlijk geen speler van Fortuna Sittard selecteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Tja ook logisch, Bommel heeft niet heel veel eindtoernooien gespeeld door blessures en ruzie met Van Basten.
Dit wordt nog genieten voor die duitsers zoquote:Angeblich zweikampfstark und kann auch was am Ball.
twitter:AntonLippold twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:19:13Van Bommel en Van Marwijk analisten bij Champions League-finale voor NOS in Londen. reageer retweet
Goed interview. Stukje zelfreflectie ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
Het zou toch godverdomme wat zijn als Brands nog winst weet te maken op Marcelo ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:...der hat einen langfristigen Vertrag, warum sollte PSV ihn abgeben??? Ein Interesse des Spielers kann ich mir nicht vorstellen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je Marcelo wilt halen dan is ontslag op staande voet het enige juiste gevolg.
En geile vrouwtjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Komt de postbode tegenwoordig ook al bier brengen?
Nou. Deze zou ik doen. Die Parker, daar zou ik overheen rijden met mijn auto.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
Die puntige ellebogen niet eens zien...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, met der knien is niks mis maar die neus
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Zijn er van die 8 top verdedigers toch ineens 3 wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Cocu dacht waarschijnlijk: Dan kan ik beter nog zelf in het veld gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Groot verlies, jammer...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: Cocu maakt dus de eerste ruimte voor eigen jeugd. Er zullen aankopen volgen, linksbenige Jorrit Hendrix krijgt in voorbereiding de kans”
'Eerste ruimte voor eigen jeugd'
Sinds wanneer staat dit in het woordenboek van PSV??![]()
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.
Als backup maakt dat toch niet uit, alleen maar handig. Of verwacht je dat hij al gelijk basisspeler gaat worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.
Benieuwd welke CV ze gaan halen. Koch zal wel geen kans krijgen, denk dat Cocu het ook niet in hem ziet zitten.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:42:45#Brands bevestigt ook dat hij contracten #Toivonen en #Pieters bij PSV wil verlengen. Lopen nu midden 2014 af. reageer retweet
Gewoon Toivonen laten oprottentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:45:09Deze week meldde #PSV al dat spelers niet meer gratis de deur uit mogen lopen. Niet bijtekenen kan dus tot problemen leiden. reageer retweet
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]![]()
Cocu heeft het goed door. Beter een jeugdspeler inpassen die alleen nog maar beter kan worden dan een verdediger houden die al over the hill is, het niveau al lang niet meer aan kan en alleen nog maar verder achteruit gaat. Als Bouma zijn ervaring nodig is, moet hij maar trainer worden.
Vive la evolucion. Ofzoiets.
GGMMquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Bakkali en Hendrix de eerste namen dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: Cocu maakt dus de eerste ruimte voor eigen jeugd. Er zullen aankopen volgen, linksbenige Jorrit Hendrix krijgt in voorbereiding de kans”
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.
Benieuwd welke CV ze gaan halen. Koch zal wel geen kans krijgen, denk dat Cocu het ook niet in hem ziet zitten.
Toivonen is wel van waarde maar ik heb liever dat hij tekent en verkocht wordt deze zomer inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:42:45#Brands bevestigt ook dat hij contracten #Toivonen en #Pieters bij PSV wil verlengen. Lopen nu midden 2014 af. reageer retweet
Gewoon Toivonen laten oprottentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:45:09Deze week meldde #PSV al dat spelers niet meer gratis de deur uit mogen lopen. Niet bijtekenen kan dus tot problemen leiden. reageer retweet
En nooit niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.
Dus kan ie het nooit aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.
Het is inderdaad te hopen dat het verwachtingspatroon van de supporters nu ook wat bijgesteld wordt. Maar wat mij betreft is dit een prima signaal. Een speler die over zijn top is, hoort niet meer bij het "nieuwe" PSV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.
Maar ach laten we maar eens zien waar het heen gaat.
Haha echt leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha mooi dit, op stage zit ik nu in een groep waar ook een Koreaan in zit. Kom ik daar vandaag met m'n PSV trainingsjack (Fietsen naar stage, jwz) he-le-maal enthousiast over Park, Lee en natuurlijk Hiddink
quote:
Ik verwacht dat er 4 jeugdspelers direct doorschuiven naar de selectie cq er bij blijven. Hendrix, Bakkali komen erbij, Depay en Locadia blijven erbij. Ooijen zal wel verhuurd worden en Ritzmaier hangt een beetje af van wat er gebeurt op de transfermarkt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.
Maar ach laten we maar eens zien waar het heen gaat.
Oh natuurlijk, PSV gaat zich niet ineens 100% op jeugdspelers richten. Cocu zal her en der een jeugdspeler eerder laten invallen en verder zal er weinig veranderen denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er 4 jeugdspelers direct doorschuiven naar de selectie cq er bij blijven. Hendrix, Bakkali komen erbij, Depay en Locadia blijven erbij. Ooijen zal wel verhuurd worden en Ritzmaier hangt een beetje af van wat er gebeurt op de transfermarkt.
Met die jongens (die echt niet alles in de basis zullen staan) worden we echt geen 7e. Dan doe je gewoon weer mee om de eerste 3 plaatsen.
Kan ook niet. Er is simpelweg niet genoeg jeugd met genoeg potentie. Is ook niet erg, als je elk jaar twee spelers vanuit de A of Jong PSV kunt doorschuiven naar de selectie, dan doe je het supergoed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, PSV gaat zich niet ineens 100% op jeugdspelers richten. Cocu zal her en der een jeugdspeler eerder laten invallen en verder zal er weinig veranderen denk ik.
Slecht van Brands/Cocu..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:22:28Bouma is terecht verbolgen over feit dat hij niet als voetballer afscheid van publiek kan nemen. Was na 13 jaar op z'n plaats geweest reageer retweet
Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha mooi dit, op stage zit ik nu in een groep waar ook een Koreaan in zit. Kom ik daar vandaag met m'n PSV trainingsjack (Fietsen naar stage, jwz) he-le-maal enthousiast over Park, Lee en natuurlijk Hiddink
Onzin. Hij wist dat het niet zeker was dat hij bij mocht tekenen en met een trainerswissel had hij hier rekening mee kunnen houden. Ik vind het een beetje flauw om hier nu weer aan te sturen op een relletje. Ja, ze hadden hem voor Twente of AZ kunnen zeggen dat hij kon opbokken, maar dan was het weer gezeik geweest dat hij niet voor een thuiswedstrijd te horen heeft gekregen dat hij weg moest en geen afscheid heeft kunnen nemen voor het eigen publiek. En had je wel voor Groningen het medegedeeld dan had je tijdens een cruciale wedstrijd met een mogelijk ongemotiveerde Bouma gezeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Slecht van Brands/Cocu..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:22:28Bouma is terecht verbolgen over feit dat hij niet als voetballer afscheid van publiek kan nemen. Was na 13 jaar op z'n plaats geweest reageer retweet
Gun hem dan op zijn minst een afscheid
Goede keuze. Ik verwacht trouwens dat Pieters gewoon bijtekent. Toivonen niet, die zal wel gaan lopen ratten en zeiken in de pers.quote:Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
![]()
Eindelijk een krachtig antwoord op het bosman arrest.quote:Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
![]()
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kan ook niet. Er is simpelweg niet genoeg jeugd met genoeg potentie. Is ook niet erg, als je elk jaar twee spelers vanuit de A of Jong PSV kunt doorschuiven naar de selectie, dan doe je het supergoed.
Ik weet niet meer wie dat zei(thijs volgensmij) dat je er in de B hele grote talenten zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?
Bij Engelaar kan je dat bijvoorbeeld doen, maar komop hé. Ondanks zijn matige prestaties de afgelopen jaren, begon hij wel bij PSV in '94, beetje respect mag wel tegenover Bouma.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Onzin. Hij wist dat het niet zeker was dat hij bij mocht tekenen en met een trainerswissel had hij hier rekening mee kunnen houden. Ik vind het een beetje flauw om hier nu weer aan te sturen op een relletje. Ja, ze hadden hem voor Twente of AZ kunnen zeggen dat hij kon opbokken, maar dan was het weer gezeik geweest dat hij niet voor een thuiswedstrijd te horen heeft gekregen dat hij weg moest en geen afscheid heeft kunnen nemen voor het eigen publiek. En had je wel voor Groningen het medegedeeld dan had je tijdens een cruciale wedstrijd met een mogelijk ongemotiveerde Bouma gezeten.
Kortom, jammer, vervelende samenloop, niets aan te doen. Ererondje tijdens het afscheid van van Bommel en klaar.
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?
Wie kunnen we doorstrepen voor volgend seizoen?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:15:07Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars? reageer retweet
Herinner ik me ook inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
In de B in ieder geval Paal en v/d Moot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
Schouw sowieso. Die wordt er alleen bijgehaald omdat hij weet wat er van een '10' wordt verwacht. Brenet en Koch verwacht ik ook niet echt bij de selectie. Van Overbeek heb ik nog nooit een seconde op gelet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Wie kunnen we doorstrepen voor volgend seizoen?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:15:07Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars? reageer retweet
Koch, Brenet?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Goed zo. Het geld misschien wel waard, maar andere prioriteiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Dat vind ik ook. Eerste signalen zijn hartstikke goed.quote:
Ene kant jammer maar aan de andere kant hebben we Wijnaldum en Toivonen nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Overigens mag Derijck weg, goed bezig..
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.
twitter:Joostbakkerr twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:51:22Virgil van Dijk bevestigt dat er contact is met PSV. Er zijn volgens hem meerdere clubs in zijn diensten geinteresseerd. reageer retweet
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.
Waar zouden die vandaag gehaald moeten worden? Als je kijkt welke spelers er als laatst uit het buitenland gehaald zijn kan ik me voorstellen dat hij niet al te veel vertrouwen heeft in de scouting.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Meer namen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Wie weet hebben ze dat al gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scouten is volgens jou dus ook onmogelijk?
Ik ben geen actief scout, kan je er niet mee helpen.quote:
Uhm.. Laat maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze dat al gedaan.
Ik schat van der Hoorn in ieder geval hoger in dan van Dijk. Ik vind van Dijk nog wel erg veel fouten maken, zeker de laatste weken sinds hij nadrukkelijk in beeld is bij o.a. PSV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Kan zo zijn dat ze alle opties naast elkaar leggen en dat vdHoorn de beste optie is.
Een goed renpaard....quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga ervan uit dat Faber in ieder geval uit ervaring wel kan inschatten wat een verdediger nodig heeft om te kunnen slagen. Dat is dus mooi.
waar zijn de scouts?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef PSV1990- het volgende:
Faber op de tribune voor Van Dijk en Van der Hoorn
16 mei 2013 Rypke Bakker - NUsport
Ernest Faber kende een drukke avond donderdag. De assistent-coach van PSV was donderdagavond aanwezig bij zowel FC Groningen - FC Twente als SC Heerenveen - FC Utrecht. Hij was daar naar alle waarschijnlijkheid om Virgil van Dijk en Mike van der Hoorn aan het werk te zien.
Hij ging met een scout mee volgensmijquote:
Beide jonge nederlanders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga ervan uit dat Faber in ieder geval uit ervaring wel kan inschatten wat een verdediger nodig heeft om te kunnen slagen. Dat is dus mooi.
Maria is toch weg?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide jonge nederlanders.
Volgens mij kan je dan wel een aardig team bouwen met nederlanders
Zoet/Bertrams
Brenet/Koch/Hendrix/van Dijk/van der Hoorn/Pieters/Willems
Wijnaldum/Strootman/Schouw/van Ooijen/Rayhi/Vloet
Lens/Narsingh/Locadia/Depay/van Overbeek/Maria
Vraag mij af wie er goed genoeg zullen zijn
Dat is de jongere Mariaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maria is toch weg?
Maar Depay-Locadia-Narsingh lijkt me wel wat
Gianluci speelt bij FC Eindhoven hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is de jongere Maria
http://www.psvjeugd.nl/spelers/262
http://www.psvjeugd.nl/spelers/176
Op huurbasis ja. Maar contract niet verlengd zie ik nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gianluci speelt bij FC Eindhoven hoor
Faber was zelf als voetballer geen absolute top ofzo, maar heeft al lang laten zien ontzettend veel verstand van voetbal te hebben.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 08:05:04Depay kan zich gaan opmaken voor het jeugd-EK. Ook Locadia, Strootman, Wijnaldum en Zoet gaan mee. PSV zal daarmee hofleverancier zijn reageer retweet
Beste jeugd van Nederlandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 08:05:04Depay kan zich gaan opmaken voor het jeugd-EK. Ook Locadia, Strootman, Wijnaldum en Zoet gaan mee. PSV zal daarmee hofleverancier zijn reageer retweet
Wel typisch inderdaad. PSV doet kennelijk het best zijn best om de jeugd in Nederland een kans te geven.quote:
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Selecties jong oranje en onder 19 zeggen toch alles?
Je zei dat PSV Nederlands talent een kans geeft en vervolgens begin je over Jong Oranje...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere definitie van jong talent.
Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.
Wat een matige eigen jeugd hebben wij toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wijnaldum is een onbegrijpelijke aankoop. Depay, Locadia, Zoet en Strootman is niet zoveel mis mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.
Voor de transfersom van Wijnaldum heeft Ajax Eriksen, Fischer en Boilesen gehaald.
Strootman is ook voor veel te veel aangekocht. Was een half jaar eerder nog voor iets minder dan een miljoen op te halen. Verder wel een prima voetballer, al vind ik hem nog steeds wel overschat. Maakt minder grote stappen dan dat hij had moeten maken want imo is hij niets beter geworden tov vorig seizoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum is een onbegrijpelijke aankoop. Depay, Locadia, Zoet en Strootman is niet zoveel mis mee.
Dat geldt natuurlijk ook voor Fischer, en Boilesen is chronisch geblesseerd. Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman is ook voor veel te veel aangekocht. Was een half jaar eerder nog voor iets minder dan een miljoen op te halen. Verder wel een prima voetballer, al vind ik hem nog steeds wel overschat. Maakt minder grote stappen dan dat hij had moeten maken want imo is hij niets beter geworden tov vorig seizoen.
Zoet, Depay en in mindere mate Locadia hebben idd potentie, maar moeten zich natuurlijk gewoon nog structureel bewijzen op het hoogste niveau in de Eredivisie
Fischer heeft zich imo al veel meer kunnen en mogen bewijzen dan Depay en Locadia.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor Fischer, en Boilesen is chronisch geblesseerd. Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
Maar er even een mooie OP vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
We vergeten trouwens 2 prijzen dit seizoen3 prijzen, topseizoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoietsquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eindelijk een krachtig antwoord op het bosman arrest.
Fischer is op 1 na de clubtopscorer manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor Fischer, en Boilesen is chronisch geblesseerd. Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
Een half jaartje aardig gespeeld dus compleet bewezen natuurlijk.quote:
Maar als club die het moet hebben van transferinkomsten (Zoals alle Nederlandse clubs) is het wel het enige middel om zelf niet in de problemen te komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoiets
Utrecht niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
De Nederlandse top? Lachend!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hetzelfde als bv Toornstra. Of hij echt de top aan kan weet ik niet
Wat Ajax doet is inderdaad vele malen beter. Maar waar ik mij in grote mate aan erger is dat ze die spelers profileren als 'eigen jeugd'. Terwijl ze gewoon voor een paar miljoen zijn aangekocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.
Voor de transfersom van Wijnaldum heeft Ajax Eriksen, Fischer en Boilesen gehaald.
Zal best, dan maar eerder verkopen. Ik vind dit echt zum kotzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar als club die het moet hebben van transferinkomsten (Zoals alle Nederlandse clubs) is het wel het enige middel om zelf niet in de problemen te komen.
Niet netjes, maar wel begrijpelijk.
Ik zie Eriksen ook niet als eigen jeugd. Maar goed, jullie doen bij PSV toch precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat Ajax doet is inderdaad vele malen beter. Maar waar ik mij in grote mate aan erger is dat ze die spelers profileren als 'eigen jeugd'. Terwijl ze gewoon voor een paar miljoen zijn aangekocht.
Dat PSV spelers koopt als Strootman heb ik ook totaal geen moeite mee, alleen heeft Brands met de prijzen die ervoor betaald zijn (Wijnaldum, Mertens, red.) de hele markt verneukt.
Hetzelfde als bv Toornstra. Of hij echt de top aan kan weet ik niet, maar die had je voor een prikkie (of was het transfervrij?) op kunnen halen bij ADO. Ik zie Brands, bij een verkoop van Strootman oid, wel weeer een paar miljoen betalen voor hem.
Wel frappant, dat van al die aankopen die er gedaan zijn, ik het liefst Strootman en Wijnaldum zou willen zien blijven. Ik heb me kapot geërgerd aan Gini, maar ik gun m t succes des te meer.
En als ze straks een vDijk of vdHoorn halen, gaan ze gewoon weer op dezelfde voet verder. Ze moeten weer buiten de grenzen gaan kijken. Daar valt genoeg te halen.
Moet iemand wel even Pietertje zijn handjes van zijn rug afrukken en hem neermaaien als hij weer eeuwig achteruit blijft lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Doublepain het volgende:
Als Pietertje nu op links gaat spelen, dan moet jetro wel in de spiegel kijken, in een jaar je plek in oranje en psv kwijt raken. Jomg Oranje wil hem niet eens..
Tuurlijk hebben de clubs boter op hun hoofd. Het is de voetbalwereld, waar alleen jezelf telt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal best, dan maar eerder verkopen. Ik vind dit echt zum kotzen.![]()
Verder hebben de clubs boter op hun hoofd want ze staan wel allemaal in de rij om transfervrij de beste spelers/talenten bij clubs die kleiner zijn op te pikken....
Verder geloof ik er geen kont van dat Cocu Toivonen niet zal gebruiken als de nood aan de man is. Is één van de dragende spelers.
Eigen jeugd bestaat bijna niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie Eriksen ook niet als eigen jeugd. Maar goed, jullie doen bij PSV toch precies hetzelfde.
Locadia wordt ook gezien als eigen jeugd terwijl die minder jeugdjaren bij PSV heeft doorgebracht dan Eriksen bij Ajax.
Niet gek ook dat Jong Oranje hem niet nodig heeft. Blind is hem voorbij en Van Aanholt heeft een beter seizoen dan Willems gespeeld. Al ben ik ook niet zo kapot van Van Aanholt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Doublepain het volgende:
Als Pietertje nu op links gaat spelen, dan moet jetro wel in de spiegel kijken, in een jaar je plek in oranje en psv kwijt raken. Jomg Oranje wil hem niet eens..
Dat zal niet meer gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet iemand wel even Pietertje zijn handjes van zijn rug afrukken en hem neermaaien als hij weer eeuwig achteruit blijft lopen
Klopt. Het beste kan je maar gewoon de definitie hanteren die de UEFA volgens de officiële regels hanteert. Ben er geen fan van maar is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigen jeugd bestaat bijna niet meer.
Ik heb het toch ook niet zozeer over jou. Ik heb het over de media, en over Ajax(en supporters).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie Eriksen ook niet als eigen jeugd. Maar goed, jullie doen bij PSV toch precies hetzelfde.
Locadia wordt ook gezien als eigen jeugd terwijl die minder jeugdjaren bij PSV heeft doorgebracht dan Eriksen bij Ajax.
Hij deed het toen tegen RKC gewoon doodleuk weerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren denk ik
Die leert wel van zijn fouten.
Ach, de media hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Verder vind ik Eriksen en Fischer ook meer potentie hebben dan Locadia. Maar dat wil niets zeggen over hoe de carrières uiteindelijk gaan verlopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet zozeer over jou. Ik heb het over de media, en over Ajax(en supporters).
Daarnaast stond Eriksen, net als Fischer te boek als groot talent. Waar Locadia in zichzelf heeft moeten investeren in de jeugd is Eriksen al bijna na 1 jaar basisklant geworden.
Maaarrrrgoed, uitgemolken onderwerp.
Laten we het erop houden dat zijn blessure een grote rol speelden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij deed het toen tegen RKC gewoon doodleuk weerAl is dat weer meer dan een jaar geleden
Kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, de media hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Verder vind ik Eriksen en Fischer ook meer potentie hebben dan Locadia. Maar dat wil niets zeggen over hoe de carrières uiteindelijk gaan verlopen.
Die jongen is buiten het veld al heel erg volwassen. En verstandig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KloptAl denk ik dat als die Fischer eens wat volwassener wordt, dat Ajax m verdomd snel kwijt is.
Weet ik niet. Zo komt ie niet op me over iniedergeval. Maarja, dan is Ajax m dus verdomd snel kwijt he..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die jongen is buiten het veld al heel erg volwassen. En verstandig.
In het veld komt hij zo niet over maar buiten het veld doet hij geen gekke dingen. Geen deolikken, geen rare fratsen op twitter/instagram. Gewoon een doorsnee Scandinavische jongen. Focust zich puur en alleen op voetbal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zo komt ie niet op me over iniedergeval. Maarja, dan is Ajax m dus verdomd snel kwijt he..
Hij zal nog 2 seizoenen blijven gok ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zo komt ie niet op me over iniedergeval. Maarja, dan is Ajax m dus verdomd snel kwijt he..
Hij mag blij zijn als hij wekelijks op de tribune mag zitten. Wel een echte PSV'er iniedergevalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat zijn blessure een grote rol speelden.
Maar Zoet is ook weg, juiste moment om Bertrams in de zomer te testen of ie wel geschikt is als reserve keeper.
....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In het veld komt hij zo niet over maar buiten het veld doet hij geen gekke dingen. Geen deolikken, geen rare fratsen op twitter/instagram. Gewoon een doorsnee Scandinavische jongen. Focust zich puur en alleen op voetbal.
Zou mooi zijn als ze deze prijs pakte. Geeft ze een hoop vertrouwen voor volgend seizoen, kunnen wel wat positiefs gebruiken.quote:
met Gini als topscorer, kan PSV ook financieel goed gebruikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze deze prijs pakte. Geeft ze een hoop vertrouwen voor volgend seizoen, kunnen wel wat positiefs gebruiken.
Zou mooi zijn als ze snel eruit liggen. Ze beginnen in Juli alweer met trainen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze deze prijs pakte. Geeft ze een hoop vertrouwen voor volgend seizoen, kunnen wel wat positiefs gebruiken.
Wijnaldum mag wat mij betreft meteen vertrekken, die kan het niveau gewoon absoluut niet aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel frappant, dat van al die aankopen die er gedaan zijn, ik het liefst Strootman en Wijnaldum zou willen zien blijven. Ik heb me kapot geërgerd aan Gini, maar ik gun m t succes des te meer.
En als ze straks een vDijk of vdHoorn halen, gaan ze gewoon weer op dezelfde voet verder. Ze moeten weer buiten de grenzen gaan kijken. Daar valt genoeg te halen.
En in Nederland toppers als Hoogstrate en Nijland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten de grenzen heb je toppers als Marcelo en Zanka.
En daarom moet er dus ook meer gekeken worden naar de Jupiler League zodat een Strootman/Mertens deel 2 voortaan niet meer voorkomt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wijnaldum mag wat mij betreft meteen vertrekken, die kan het niveau gewoon absoluut niet aan.
Goed punt, er moet gewoon weer meer buiten de grenzen gekeken worden voor nieuwe spelers. Door je enkel op Nederlanders te richten limiteer je jezelf als club gewoon veel te veel. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding in de eredivisie gewoon erg scheef.
Daar heb je een punt, maar PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven dat spelers transfervrij vertrekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoiets
Hoogstraten was gewoon een zeer groot talen en een fantastische voetballer. Dat hij uiteindelijk psychisch niet helemaal alles op een rijtje bleek te hebben is iets heel anders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En in Nederland toppers als Hoogstrate en Nijland.
Dat was het punt niet. Waar ik aan refereerde is dat talenten nog al eens te kort komen om wat voor reden dan ook, of ze nu uit Nederland of het buitenland afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoogstraten was gewoon een zeer groot talen en een fantastische voetballer. Dat hij uiteindelijk psychisch niet helemaal alles op een rijtje bleek te hebben is iets heel anders.
Aah, akkoord. Daar ben ik het mee eens. Je kunt overal misgrijpen. Daarom moet je ze OF oppikken wanneer ze al iets hebben laten zien (en er dan ook flink voor betalen), OF oppikken voordat ze door iedereen als 'groot talent' worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Waar ik aan refereerde is dat talenten nog al eens te kort komen om wat voor reden dan ook, of ze nu uit Nederland of het buitenland afkomstig zijn.
Daarom vind ik het geen geldige reden om geen buitenlandse spelers te halen.
Toiboi is iig al helemaal over de mik volgens VI, en terecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven dat spelers transfervrij vertrekken.
twitter:paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:48:36Niet Brands of Sanders, maar vrz RvC. Swinkels hield in winterstop de nodige transfers tegen, aldus Advocaat. " Er kon door hem niks". #psv reageer retweet
Straks op OB voor de mensen die het willen zientwitter:paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:45:17Ja of Nee. "Dit seizoen geërgerd aan de mentaliteit van sommige spelers van PSV ?" Advocaat én Faber: "Ja". Vanaf 17.55 #fconderons reageer retweet
quote:
twitter:paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:52:34Overigens ook Ja óf Nee. "Was die verslaggever van @omroepbrabant de irritantste waar je dit seizoen mee te maken kreeg?" Advocaat: "Ja". reageer retweet
Als hij het niet begrijpt dan is dat alleen meer reden om hier aan vast te houden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toiboi is iig al helemaal over de mik volgens VI, en terecht.
Ik vind het onbestaanbaar iig. Worst case blijft hij gewoon nog een jaar zijn salaris opstrijken en loopt dan transfervrij de deur uit. En dat willen ze dan verkopen als 'goed beleid'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als hij het niet begrijpt dan is dat alleen meer reden om hier aan vast te houden.
Wat is het alternatief? Beleidsmatig dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het onbestaanbaar iig. Worst case blijft hij gewoon nog een jaar zijn salaris opstrijken en loopt dan transfervrij de deur uit. En dat willen ze dan verkopen als 'goed beleid'
Proberen te verkopen en anders gewoon opstellen als je hem kan gebruiken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Beleidsmatig dan?
Dan zie ik niet waar je een probleem van maakt. Dat proberen te verkopen zullen ze echt wel doen als hij niet wil tekenen, dat is eerder dit seizoen al duidelijk gezegd. Het terugzetten naar het tweede zal hooguit meehelpen daarin, Toivonen zal ook eerder eieren voor zijn geld kiezen nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Proberen te verkopen en anders gewoon opstellen als je hem kan gebruiken?
Zo werkt het natuurlijk niet hé, zet je hem terug naar Jong PSV dan is het einde oefening en is hij ongemotiveerd om nog voor PSV te spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Knalerwtje het volgende:
En, net als bij Ajax, als blijkt dat ze hem nodig hebben dan zal hij echt wel spelen. Ze zeggen alleen dat hij BEGINT bij Jong PSV, niet dat hij daar het hele seizoen moet blijven.
En zal hij graag weg willen en zijn zaakwaarnemer aan de slag zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet hé, zet je hem terug naar Jong PSV dan is het einde oefening en is hij ongemotiveerd om nog voor PSV te spelen.
Die Denen van Ajax zaten al in defase van dat ze een groot talent zijn. Alle grote clubs kennen dat soort jongens. Ajax heeft ze kunnen overhalen door de reputatie die het als opleidingsclub heeft. PSV is nog lang nietzo ver.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Aah, akkoord. Daar ben ik het mee eens. Je kunt overal misgrijpen. Daarom moet je ze OF oppikken wanneer ze al iets hebben laten zien (en er dan ook flink voor betalen), OF oppikken voordat ze door iedereen als 'groot talent' worden aangemerkt.
Afgelopen jaren heeft PSV vooral het eerste gedaan, en Ajax het tweede. Nadeel van het eerste is dat je veel moet investeren en het risico loopt dat spelers transfervrij vertrekken. Nadeel van het tweede is dat van de 10 spelers die je haalt, meer dan de helft zijn belofte niet inlost. En als je slecht scout meer dan de helft of geen.
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? Die periode heeft PSV in Zuid-Amerika een tijd gehad, dat de talenten naar PSV gingen in plaats van rechtstreeks naar de tweede elftallen van de Europese top.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die Denen van Ajax zaten al in defase van dat ze een groot talent zijn. Alle grote clubs kennen dat soort jongens. Ajax heeft ze kunnen overhalen door de reputatie die het als opleidingsclub heeft. PSV is nog lang nietzo ver.
In principe probeert Brands hiermee natuurlijk zijn eigen falen ten aanzien van het verkoopbeleid te maskeren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het onbestaanbaar iig. Worst case blijft hij gewoon nog een jaar zijn salaris opstrijken en loopt dan transfervrij de deur uit. En dat willen ze dan verkopen als 'goed beleid'
Fatsoenlijk beleid, waarbij de club niet in de problemen kan komen door het transfervrij moeten laten gaan van bepaalde spelers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Beleidsmatig dan?
Dat Liverpool verhaal schijnt nooit concreet te zijn geweest. Grotendeels door de media bedacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In principe probeert Brands hiermee natuurlijk zijn eigen falen ten aanzien van het verkoopbeleid te maskeren.
Wat het natuurlijk helemaal belachelijk maakt is dat Toivonen eerder geen toestemming kreeg om naar Liverpool te gaan.
Akkoord, je moet het Toivonen-probleem in het vervolg voorkomen. Maar wat je noemt is geen oplossing voor dit probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Fatsoenlijk beleid, waarbij de club niet in de problemen kan komen door het transfervrij moeten laten gaan van bepaalde spelers.
Bij clubs die als springplank gezien worden is dat heel moeilijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Akkoord, je moet het Toivonen-probleem in het vervolg voorkomen. Maar wat je noemt is geen oplossing voor dit probleem.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waar je een probleem van maakt. Dat proberen te verkopen zullen ze echt wel doen als hij niet wil tekenen, dat is eerder dit seizoen al duidelijk gezegd. Het terugzetten naar het tweede zal hooguit meehelpen daarin, Toivonen zal ook eerder eieren voor zijn geld kiezen nu.
En, net als bij Ajax, als blijkt dat ze hem nodig hebben dan zal hij echt wel spelen. Ze zeggen alleen dat hij BEGINT bij Jong PSV, niet dat hij daar het hele seizoen moet blijven.
Maw: je gaat hem aan alle kanten proberen te manipuleren en verwacht dan waarschijnlijk ook nog dat hij er dankbaar voor is en PSV een toffe club vindt en nog steeds intrinsiek gemotiveerd isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En zal hij graag weg willen en zijn zaakwaarnemer aan de slag zetten.
En als dat niet lukt, dan zal hij zich toch graag weer in de kijker spelen. Op dit moment is hij volledig uit beeld bij de europese sub-top, waar hij toch heen wil.
Klopt. Soort russisch roulette. Je moet hopen op een zekere solidariteit zoals jongens als Eriksen die laten zien. Spelers die zeggen dat ze niet transfervrij weg willen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij clubs die als springplank gezien worden is dat heel moeilijk te voorkomen.
Ik vond dat destijds ook een goed bod. maar bij PSV dachten ze hem nodig te hebben. In feite heeft hij zijn waarde ook wel gehad. Het was niet zo'n bij Feyenoord die jaren geleden 20 miljoen gulden konden krijgen voor Van Gastel door een bod van Fiorentina en dat werd afgedaan als peanuts en ze dat niet hebben door laten gaan, terwijl Van Gastel amper nog wedstrijden gespeeld heeft voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In principe probeert Brands hiermee natuurlijk zijn eigen falen ten aanzien van het verkoopbeleid te maskeren.
Wat het natuurlijk helemaal belachelijk maakt is dat Toivonen eerder geen toestemming kreeg om naar Liverpool te gaan.
Sommige spelers zijn op die manier gehaald idd. Maar die mogelijkheid werd niet alleen betrokken op Zuid-Amerika, maar gewoon overal. Kezman was Philips ook bij betrokken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat was vooral aan Philips te danken. Maar de echte Braziliaanse talenten zijn onhaalbaar. Tijden veranderen.
Precies, en dat moet je je dus realiseren en incalculeren. Niet elke transfersom zal terugverdient worden. Is gewoon een bedrijfsrisico waar je best rekening mee kan houden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zo even aanzetten danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:50 schreef Doublepain het volgende:
twitter:paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:48:36Niet Brands of Sanders, maar vrz RvC. Swinkels hield in winterstop de nodige transfers tegen, aldus Advocaat. " Er kon door hem niks". #psv reageer retweet
Straks op OB voor de mensen die het willen zientwitter:paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:45:17Ja of Nee. "Dit seizoen geërgerd aan de mentaliteit van sommige spelers van PSV ?" Advocaat én Faber: "Ja". Vanaf 17.55 #fconderons reageer retweet
Waar lees je dat ik verwacht dat hij na die procedure PSV nog dankbaar is en een toffe club vindt? Het zal me in zijn geval een zorg zijn wat hij na dit gebeuren vindt. PSV is een bedrijf en moet proberen om geld te verdienen aan de heer Toivonen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Maw: je gaat hem aan alle kanten proberen te manipuleren en verwacht dan waarschijnlijk ook nog dat hij er dankbaar voor is en PSV een toffe club vindt en nog steeds intrinsiek gemotiveerd is![]()
Je zou zo bij mijn werk het management in kunnen.
PSV had eerder de kans om Toiboy te verkopen voor goed geld, dat kon toen allemaal niet en nu doet de clubleiding huilie...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Klopt. Soort russisch roulette. Je moet hopen op een zekere solidariteit zoals jongens als Eriksen die laten zien. Spelers die zeggen dat ze niet transfervrij weg willen.
Maar ja, die zijn zeldzaam. Denk dat het veelal ook de zaakwaarnemers zijn die dit in de weg staan.
Nogmaals, dat hele Liverpool-bod is er waarschijnlijk nooit concreet geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV had eerder de kans om Toiboy te verkopen voor goed geld, dat kon toen allemaal niet en nu doet de clubleiding huilie...
Yup, je snapt het echt niet. Ik pm je wel als we in ons managementteam weer iemand nodig hebben, je past er perfect tussen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:37 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik verwacht dat hij na die procedure PSV nog dankbaar is en een toffe club vindt? Het zal me in zijn geval een zorg zijn wat hij na dit gebeuren vindt. PSV is een bedrijf en moet proberen om geld te verdienen aan de heer Toivonen.
Er is geen andere oplossing voor het probleem Toivonen. Je kunt alleen proberen om dit in het vervolg te voorkomen en zelfs dat kan niet altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, je snapt het echt niet. Ik pm je wel als we in ons managementteam weer iemand nodig hebben, je past er perfect tussen.
Er is wel meer belangstelling voor hem geweest. Feit is dat je gewoon weet hoe lang zijn contract loopt en dat je weet dat spelers aan het einde van hun contract doorgaans niet erg geneigd zijn om nog eens te verlengen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, dat hele Liverpool-bod is er waarschijnlijk nooit concreet geweest.
Als hij een jaar lang op de tribune/bank zit en zijn salaris opstrijkt is er ook geen oplossing. Plus dat het klootzakkerig is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Er is geen andere oplossing voor het probleem Toivonen. Je kunt alleen proberen om dit in het vervolg te voorkomen en zelfs dat kan niet altijd.
Dat ben ik met je eens. Daarom zeg ik ook dat je dit in het vervolg moet voorkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is wel meer belangstelling voor hem geweest. Feit is dat je gewoon weet hoe lang zijn contract loopt en dat je weet dat spelers aan het einde van hun contract doorgaans niet erg geneigd zijn om nog eens te verlengen.
Die doen EXACT hetzelfde man. Van der Wiel en Sulejmani kregen precies dezelfde boodschap.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een jaar lang op de tribune/bank zit en zijn salaris opstrijkt is er ook geen oplossing. Plus dat het klootzakkerig is.
Als een volgend groot talent nu naar Toivonen toekomt en vraagt of hij naar PSV moet gaan denk ik dat die zegt: "Ga maar naar Ajax, is beter voor je!".
Maar dat heeft natuurlijk niets met het behandelen van Toivonen en zijn contract te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als een volgend groot talent nu naar Toivonen toekomt en vraagt of hij naar PSV moet gaan denk ik dat die zegt: "Ga maar naar Ajax, is beter voor je!".
Twente/Vitesse dan. Punt is dat je je gewoon niet geliefd maakt als club als je dit soort dingen doet. Het zegt ook veel over de wind die er waait. Hoe Bouma behandeld is past daar ook weer mooi in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Die doen EXACT hetzelfde man. Van der Wiel en Sulejmani kregen precies dezelfde boodschap.
Yep, en Ibi ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een gezeur allemaal weer zeg, van Bommel hadden we in 2004/2005 zeker ook bij de jeugd moeten laten voetballen
Als de speler van waarde is voor het elftal (Bommel, Ibi, Toivonen) moet je hem gewoon opstellen. Enige wat je anders bereikt is, zoals jij al zei, dat je z'n salaris weggooit. Nee dan heb je wat bereiktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, en Ibi ook.![]()
Beleidsmatige blunder van jewelste en zegt een hoop over de incompetentie van de clubleiding. Valt me van Cocu ook verschrikkelijk tegen dat hij zich hiervoor laat lenen.
Klopt. Maar ik vind niet dat dit nu als 'belachelijk' moet worden gezien terwijl het stelselmatig gebeurt in de Nederlandse top.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Naja Toivonen en Pieters overtuigen nou niet bepaald de laatste tijd dus dan zou je het kunnen doen, maar ik vind het ook onzin. Als je een (bijna) gelijkwaardige speler hebt zou je die wel de voorkeur kunnen geven natuurlijk op basis van lange termijn beleid. Daar is niks tegen in te brengen, maar om bij voorbaat al te zeggen dat ze niet mee gaan doen is onzin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, en Ibi ook.![]()
Beleidsmatige blunder van jewelste en zegt een hoop over de incompetentie van de clubleiding. Valt me van Cocu ook verschrikkelijk tegen dat hij zich hiervoor laat lenen.
Buiten vdhoorn allemaal niet doen. Bij vdhoorn zie ik potentie, ook al ben ik daar ook niet bepaald zeker van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Naja Toivonen en Pieters overtuigen nou niet bepaald de laatste tijd dus dan zou je het kunnen doen, maar ik vind het ook onzin. Als je een (bijna) gelijkwaardige speler hebt zou je die wel de voorkeur kunnen geven natuurlijk op basis van lange termijn beleid. Daar is niks tegen in te brengen, maar om bij voorbaat al te zeggen dat ze niet mee gaan doen is onzin.
PSV zou nu Rekik willen huren. Je moet alleen huren als je dan echt een geweldenaar binnen haalt naar mijn mening en dat zal Rekik toch nog niet zijn. Maar ik zie ook niet zo snel een verdediger in NL die ik echt graag naar PSV zou hebben. Douglas en Indi, maar die lijken me beiden onhaalbaar.
Je neigt dan snel te denken aan V Dijk, VD Hoorn, Viergever en misschien Gouweleeuw of Nuytink, maar ik heb bij allemaal toch een beetje een Derijck-gevoel. Geen enkele van hen heeft echt duidelijk langere tijd overtuigd een versterking te zijn. Ik ben benieuwd waar PSV mee aan komt zetten.
Vraag me ook af of de rest van de selectie het zou pikken als Toivonen zo behandelt wordt eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als de speler van waarde is voor het elftal (Bommel, Ibi, Toivonen) moet je hem gewoon opstellen. Enige wat je anders bereikt is, zoals jij al zei, dat je z'n salaris weggooit. Nee dan heb je wat bereikt
hij moet er nog mee werken, dick nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van Faber. Louter open deuren intrappen en weinig nieuws.
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.quote:
Verstandig van die Swinkels.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.
En wat was er dan mis volgens Advocaat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.
Willems heeft er niks van gebakken. Slegers vond dat lange afstanden verhaal van Advocaat een lulsmoes. Advocaat is blij met de koers die PSV nu heeft ingezet en dat er minder druk ligt bij de nieuwe staf.
Dat wilde hij dan weer niet vertellen want hij wilde zijn selectie niet afvallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat was er dan mis volgens Advocaat?
Neem aan dat hij daar meer mee bedoeld dan alleen die kut verdediging, lijkt mij iets wat binnen de groep speelt?
Hopelijk heeft hij dat wel binnen PSV bekent gemaakt, ga ik vanuit dat hij dat wel gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat wilde hij dan weer niet vertellen want hij wilde zijn selectie niet afvallen.
Was onzin volgens Thijs Slegers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Kenju het volgende:
Lens gelinkt aan AC Milan. Wie was er hier die stelde dat hij nooit verder zou komen dan een lage middenmoter in Engeland?
Hoe heeft hij dat aangegeven? Zie zo snel niets staan op Twitter... Of heeft hij het in een eerder fase al aangegeven?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat aangegeven? Zie zo snel niets staan op Twitter... Of heeft hij het in een eerder fase al aangegeven?
twitter:MJ14NUN twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 11:08:48@thijsslegers in hoeverre is interesse van #acmilan in #jeremainelens concreet reageer retweet
twitter:
Ik snap ook helemaal geen kut van twitter...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]twitter:MJ14NUN twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 11:08:48@thijsslegers in hoeverre is interesse van #acmilan in #jeremainelens concreet reageer retweet
twitter:
Van Dijk vind ik er gewoon niet zo veel van kunnen. Van der Hoorn is nog niet de redder van PSV maar vind ik wel een stuk beter. Heeft ook veel minder overtredingen nodig dan Van Dijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
Volgens de zaakwaarnemer van Van Dijk is hij tweede keus achter Van der Hoorn. Als ik de verhalen moet geloven, is dat een verstandige keuze?
Maar wel een vooruitgang ten opzichte van onze Marcelo en Derijck neem ik toch aan? Een begin is gemaakt dan. Als Brands maar geen te grote zak met geld voor hem neerlegt. Maarja.....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Dijk vind ik er gewoon niet zo veel van kunnen. Van der Hoorn is nog niet de redder van PSV maar vind ik wel een stuk beter. Heeft ook veel minder overtredingen nodig dan Van Dijk.
2 man minder opstellen is ook al een vooruitgang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar wel een vooruitgang ten opzichte van onze Marcelo en Derijck neem ik toch aan? Een begin is gemaakt dan. Als Brands maar geen te grote zak met geld voor hem neerlegt. Maarja.....
Lens mag blij zijn als een club als Middlesbrough hem wil hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Kenju het volgende:
Lens gelinkt aan AC Milan. Wie was er hier die stelde dat hij nooit verder zou komen dan een lage middenmoter in Engeland?
(Bron: http://www.calciomercato.(...)-pensa-a-lens-181956)
Ik heb gezegd dat hij nooit aan de bak komt bij een club als Liverpool. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Milanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Kenju het volgende:
(Bron: http://www.calciomercato.(...)-pensa-a-lens-181956)
Wat een onzin. Een international van Oranje komt echt wel hoger dan een ploeg uit de onderste regionen van het Championship.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens mag blij zijn als een club als Middlesbrough hem wil hebben.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 23:25:25#Marcelo ook nog kort gesproken, rekent niet op transfer en stelt dat hij volgend jaar voor #PSV wil spelen...... reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 23:25:25#Marcelo ook nog kort gesproken, rekent niet op transfer en stelt dat hij volgend jaar voor #PSV wil spelen...... reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 23:25:25#Marcelo ook nog kort gesproken, rekent niet op transfer en stelt dat hij volgend jaar voor #PSV wil spelen...... reageer retweet
Bij Jong PSV misschien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
Bakkali ook wel, een keer op de lat en die andere zat er lekker in
Van die prijzen komen we helaas niet zo snel meer af, ja het niet meer doen maar goed Brands gaat dat deze zomer gewoon weer neerleggen omdat hij geen andere mogelijkheid heeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 man minder opstellen is ook al een vooruitgang.
Maar ik denk dat die jongen wel flink aan de prijs is. Zat bij de voorselectie van Oranje, doorlopend contract, geen clausule. Ik denk dat je minimaal wel aan 5 miljoen euro mag gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |