Herinner ik me ook inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
In de B in ieder geval Paal en v/d Moot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
Schouw sowieso. Die wordt er alleen bijgehaald omdat hij weet wat er van een '10' wordt verwacht. Brenet en Koch verwacht ik ook niet echt bij de selectie. Van Overbeek heb ik nog nooit een seconde op gelet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Wie kunnen we doorstrepen voor volgend seizoen?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:15:07Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars? reageer retweet
Koch, Brenet?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Goed zo. Het geld misschien wel waard, maar andere prioriteiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Dat vind ik ook. Eerste signalen zijn hartstikke goed.quote:
Ene kant jammer maar aan de andere kant hebben we Wijnaldum en Toivonen nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Overigens mag Derijck weg, goed bezig..
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.
twitter:Joostbakkerr twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:51:22Virgil van Dijk bevestigt dat er contact is met PSV. Er zijn volgens hem meerdere clubs in zijn diensten geinteresseerd. reageer retweet
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.
Waar zouden die vandaag gehaald moeten worden? Als je kijkt welke spelers er als laatst uit het buitenland gehaald zijn kan ik me voorstellen dat hij niet al te veel vertrouwen heeft in de scouting.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Meer namen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Scouten is volgens jou dus ook onmogelijk?quote:
Wie weet hebben ze dat al gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scouten is volgens jou dus ook onmogelijk?
Ik ben geen actief scout, kan je er niet mee helpen.quote:
Uhm.. Laat maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze dat al gedaan.
Ik schat van der Hoorn in ieder geval hoger in dan van Dijk. Ik vind van Dijk nog wel erg veel fouten maken, zeker de laatste weken sinds hij nadrukkelijk in beeld is bij o.a. PSV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Kan zo zijn dat ze alle opties naast elkaar leggen en dat vdHoorn de beste optie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |